ترکیه سفیر خود را از لیبی Haftar از تشدید درگیری نظامی

دولت ترکیه گفت: این امر در نظر گرفتن نیروهای وفادار به ژنرال خلیفه Haftar "اهداف مشروع" اگر آنها نمی, توقف حمل

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

دولت ترکیه گفت: این امر در نظر گرفتن نیروهای وفادار به ژنرال خلیفه Haftar "اهداف مشروع" اگر آنها نمی, توقف حملات در ماموریت های دیپلماتیک. سازمان ملل متحد هشدار داده است که Haftar را ممکن است مرتکب جنایات جنگی است.

دولت ترکیه روز یکشنبه هشدار داد لیبی قدرتمند خلیفه Haftar در برابر حمله به ماموریت های دیپلماتیک پس از پوزیشن های نزدیکی ترکیه و ایتالیا در ماموریت های ضربه شد در اوایل این هفته.

"اگر ماموریت ما و منافع ما در لیبی را هدف قرار داده و ما را خیال Hafar نیروهای اهداف مشروع" گفت: در بیانیه ای که از ترکیه به وزارت امور خارجه. "این غیر قابل قبول است برای سازمان ملل را به سکوت در برابر این قتل عام دیگر هیچ."

ادامه مطلب: لیبی — خلیفه Haftar را سرکوب نیا-دولت و 'اسطوره' از ثبات

ترکیه انداخته است وزن خود را پشت سر سازمان ملل متحد مورد حمایت دولت توافق ملی است که در طرابلس. روسیه و امارات متحده عربی و مصر حمایت کرده اند Haftar که برخوردار از حمایت یک رقیب دولت مستقر در طبرق.

"کشور ارائه نظامی و مالی و سیاسی و کمک به Haftar مسئول درد و رنج است که مردم لیبی در حال پایدار و هرج و مرج و بی ثباتی این کشور کشیده به گفت:" ترکیه وزارت.

'بی رویه حملات'

وزارت ترکیه نیز گفت: موشک آتش در طرابلس غیر نظامی Mitiga فرودگاه به مبلغ جنایات جنگی است. پیشتر در روز یکشنبه رگبار راکت کشته شدن چهار غیرنظامی از جمله پنج-ساله.

سازمان ملل متحد در حمایت از ماموریت در لیبی (UNSMIL) به نام Haftar به اصطلاح ارتش ملی لیبی برای پایان دادن به "حملات بی رویه." آن گفت که این حمله در فرودگاه رخ داده است در حالی که یک غیر نظامی و هواپیما آماده به ترک.

"UNSMIL تجدید قوی خود در محکومیت حملات تأثیر غیر نظامی و غیر نظامی و زیرساخت

و تکرار آن تماس برای کسانی که مسئول جنایات تحت قوانین بین المللی به ارمغان آورد به عدالت" ماموریت سازمان ملل گفت.

در سال 2011 در لیبی سقوط به هرج و مرج پس از دیکتاتور معمر قذافی, راه اندازی, وحشیانه سرکوب معترضان. ناتو حمایت شورشیان در نهایت شکست این رژیم و کشته شدن قذافی. از آن جناح متخاصم مبارزه کرده اند تلخ جنگ برای قدرت در شمال کشور آفریقایی است.

اوایل سال جاری دولت آلمان پیشگام تلاش برای ایجاد یک روند صلح برای پایان دادن به جنگ است.

ls/rc (Reuters, AP)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن