پیرسون گروه رسانه ای کار می کنند در خطر ناک عاقبت به "تغییر در تاکتیک: اولین سفر" (2 کتاب از سه)

دکتر لیزا پاچینو را خواننده مورد علاقه enthralling کار "تغییر در تاکتیک: Maiden Voyage[i]" [/i]دهکدهای عاقبت و

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

دکتر لیزا پاچینو را خواننده مورد علاقه enthralling کار "تغییر در تاکتیک: Maiden Voyage[i]" [/i]دهکدهای عاقبت و پیرسون گروه رسانه ای نمی شکست در شناخت مقدماتی عوامل است که آن را به ارزش یک پروژه فیلم مقابله. دوم کتاب "یخ شکن" است که برخی به صورت تصاعدی افزایش خوان تجربه به عنوان شخصیت باز کردن پیچیدگی بیشتر است که یک بار فراتر از هر ذهن درخشان را درک.
 
همهجانبه از ابتدا تا انتها یک خواننده دنیس Lewis-گرین نمی تواند خود را شامل تحسین و نظرات: "این کتاب خیلی عالی است! [i] می تواند به توقف خواندن آن. آن ذره تخیل خود را و شما را به یکی دیگر از جهان است."
[/i]
در اینجا چیزی است که انتظار می رود از کتاب دوم: فضا سفر دکتر Brader و همکاران او همچنان ادامه دارد و بیشتر آنها پیشرفت را به سفر خود را بیشتر به آنها متوجه است که impossibilities بقا تا حد زیادی بیشتر امکان از یک ماموریت موفقیت آمیز.
 
با تجربه تیم ملی رهبر Tivon گارنت که هنگامی که هرگز مورد سوال نظم نظامی خود را میبیند در یک حالت سردرگمی زیادی را به عنوان او دچار آسیب از دست دادن در طول این ماموریت است. غریزی شک brews در داخل و نظامی طرز فکر در نهایت تضعیف. در میان درگیری های داخلی و خارجی و هرج و مرج دو قانون شکن خود را کشیده به هر یک از دیگر و به یک معضل است.
 
با مسائل از اهمیت قابل توجهی در آینده همه در یک بار دو باید با هم را انتخاب کنید که کدام یک اول می آید.
 
چه سرنوشت در انتظار star-crossed عاشقان ؟ پیدا کردن در هیجان ادبی هنری از دکتر پاچینو را یخ شکن هیجان عاقبت به "تغییر در تاکتیک: Maiden Voyage."
 
"یخ شکن: یک تغییر در تاکتیک 2"

نوشته شده توسط لیزا پاچینو
منتشر شده توسط Page Publishing, Inc.
تاریخ انتشار: فوریه 2, 2018
شومیز: $19.89
 
درباره نویسنده:
لیزا Pachino, MD کامل زمان تمرین متخصص گوارش. برگزاری یک کمربند سیاه و سفید در مبارزه با اسرائیل در Masada تاکتیکی او زندگی می کند در مریلند با شوهرش سه تا از بچه ها و توله سگ نجات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن