Coronavirus آخرین: فرانسه می گوید: پاریس دیگر 'red منطقه'

دولت فرانسه اعلام کرده است گسترده آرامش از coronavirus محدودیت به طور کلی سطح خطر کاهش داد و در بسیاری از نقاط

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

دولت فرانسه اعلام کرده است گسترده آرامش از coronavirus محدودیت به طور کلی سطح خطر کاهش داد و در بسیاری از نقاط. در ضمن ما مرگ و میر پیشی گرفته 100,000. دنبال DW برای آخرین.

  • فرانسه اجازه خواهد داد که رستوران ها و کافه ها برای بازگشایی از ژوئن 2, اما هنوز هم با محدودیت در پاریس نسبت به جاهای دیگر
  • فوتبال انگلیسی لیگ برتر تنظیم شده است برای از سرگیری موقت در ژوئن 17
  • کره جنوبی گزارش داد که بزرگترین پرش در مواردی بیش از 50 روز با برخی از اجتماعی فاصله محدودیت بازگشت
  • ما مرگ و میر بالا تا 100000 از بیش از 350 ، 000 مرگ و میر جهانی

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

20:02 در سازمان ملل متحد به تعویق افتاد در این سال مهم اجلاس آب و هوا با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس هل دادن آن را به عقب با یک سال تا نوامبر 2021.

گلاسکو, اسکاتلند باقی خواهد ماند و این شهرستان میزبان این نشست است که اجرا خواهد شد از نوامبر 1 تا 12. یک گرم تا قله را نیز در ایتالیا قبل از رویداد اصلی در اسکاتلند است.

در این سال سازمان ملل متحد در اجلاس آب و هوا شناخته شده به عنوان COP26 شده در صورتحساب یا لیست به عنوان مهم ترین مذاکرات پس از سال 2015 در اجلاس سران که تولید توافق پاریس. رهبران جهان انتظار می رود به ارائه وعده جدید به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به عنوان جامعه جهانی فشار رشد می کند به اقدام در تغییر آب و هوا.

19:21 صدها نفر از کارکنان بهداشتی درمانی باید نشان شده است در خارج از بیمارستان در پاریس به تقاضای پرداخت بهتر و منابع بیشتر برای حوزه سلامت در خط مقدم از coronavirus بیماری همه گیر.

پزشکان و پرستاران donned facemasks, clanged زنگ و ضرب دیده تابه در مقابل رابرت دبر بیمارستان در شمال شهر است. برخی از انجام آگهی خواندن: "هیچ مدال بدون گاز اشک آور اما تخت و پول!"

دولت فرانسه در حال حاضر در حال کار بر روی یک حمایت جدید برنامه ریزی برای بهداشت و درمان کارگران که پیشگام مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

سلامت کارگران به مدت طولانی شکایت در مورد حقوق کم و کمبود نیروی انسانی در بیمارستان ها با یک موج از حملات سال گذشته به تقاضای بودجه بیشتر.

18:39 رئیس جمهور طیب اردوغان گفت: ترکیه را لغو محدودیت در سفر بین شهری و اجازه می دهد رستوران ها, کافه ها و پارک ها و امکانات ورزشی برای بازگشایی از 1 ژوئن.

اما اردوغان گفت که coronavirus محدودیت را در محل باقی می ماند در حرکات از کسانی که سن بالای 65 سال و زیر 18 سال.

این ویروس تاکنون بیش از 4,300 زندگی در ترکیه از حدود 160,000 عفونت.

18:10 فوتبال انگلیسی لیگ برتر تایید کرده است که آن 2019-20 فصل خواهد سرگیری موقت در ژوئن 17 , پس از طولانی تعلیق از ماه مارس به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

"این تاریخ را نمی توان تایید کرد تا زمانی که ما ملاقات تمام الزامات ایمنی مورد نیاز به عنوان سلامت و رفاه از همه شرکت کنندگان و حامیان اولویت ما است" گفت: لیگ اجرایی ریچارد کارشناسی ارشد, در بیانیه ای.

لیورپول در آستانه برنده شدن در این لیگ برای اولین بار در 30 سال نشسته 25 امتیاز در مقابل با نه بازی باقی مانده است.

این باشگاه آلمانی, رئیس, می گوید او از جان گذشته برای بازگشت به عنوان نزدیک به طبیعی که ممکن است پس از غیر منتظره دو ماه استراحت با بازیکنان در ابتدا مجموعه ای برای آموزش در گروه های کوچک.

"مستند شده است به عنوان خوب به عنوان امکان پذیر نیست دقیقا چه می خواهید انجام دهید اما این چیزی است که همه ما باید برای انجام این کار ما سعی می کنیم به بهترین از آن گفت:" زیدان. "ما شروع به هشت ماه پیش و در حال حاضر شما احساس می کنید هر کس از جان گذشته است برای بازگشت به 'جدید' زندگی عادی است."

در ضمن ایتالیا را بالا پرواز سری مسابقات قهرمانی شده است اجازه داده می شود به راه اندازی مجدد در ژوئن 20, وزیر ورزش وینچنتزو Spadafora گفت: در روز پنج شنبه.

17:25 اسپانیا coronavirus مرگ و میر کاهش پیدا کرده است و تقریبا به یک غرفه افزایش فقط یکی برای دومین روز متوالی به عنوان مقامات ریز لحن یک راه جدید برای ورود موارد و مرگ و میر.

اسپانیایی وزارت بهداشت داده نشان می دهد که 38 نفر طی هفت روز با کلی تعداد مرگ و میر در حال حاضر ایستاده در 27,119.

نسبتا پایین مرگ و عوارض را از صدها نفر از روزانه مرگ و میر گزارش یک ماه پیش. در ضمن در مجموع 237,906 موارد تشخیص داده شده اند پس از آغاز شیوع.

دولت می گوید این داده ها ممکن است نوسان در روزهای آینده آن را به عنوان تنظیم به یک روش جدید.

16:45 انگلستان عقب بیشتر در آن coronavirus محدودیتبا گروه های بزرگتر از افراد مجاز به ملاقات در شروع روز دوشنبه نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد.

تا شش نفر را در حال حاضر اجازه ملاقات خارج در عمومی و یا در باغ های خصوصی ارائه آنها اقامت 2 متر دور از یکدیگر.

"این تغییرات به این معنی است که دوستان و خانواده می تواند شروع به دیدار با عزیزان خود شاید دیدن پدر و مادر هر دو در یک بار و یا پدربزرگ و مادربزرگ در یک بار" جانسون گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

او هشدار داد مردم در برابر ورود به خانه دوستان و خانواده و که آنها باید به جلوگیری از ملاقات با بیش از حد بسیاری از خانواده ها در جانشینی سریع.

دانش آموزان بیشتر خواهد شد مجاز به بازگشت به مدرسه در روز دوشنبه و فروشندگان و نمایشگاه ماشین نیز مجاز به بازگشایی شده است.

جانسون هشدار داد که محدودیت خواهد بود دوباره اعمال شده در مناطق محلی اگر موارد سنبله. بریتانیا به عنوان یک کل است وارد شده بیش از 268,000 COVID-19 مورد و بیش از 37,500 مرگ و میر.

16:21 فرانسه اجازه خواهد داد که بسیاری از کافه ها و رستوران ها و کافه ها برای بازگشایی در ژوئن 2 و نیز آسانسور محدودیت های مسافرتی در کشور, نخست وزیر ادوارد فیلیپ گفت.

"آزادی را تبدیل به قانون ممنوعیت استثنا" فیلیپ گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی ،

پاریس در نظر گرفته شده دیگر "red" coronavirus منطقه خطر و سخت-آمار شهرستان را در سطح خطر کاهش داده شده است به "نارنجی." پارک ها و باغ های عمومی در پایتخت فرانسه خواهد بازگشایی بازدید کنندگان برای شروع در 2 ژوئن. بر خلاف دیگر مناطق کشور, رستوران ها و کافه ها تنها اجازه داده می شود برای خدمت به مشتریان در تراس.

سواحل نیز مجاز به بازگشایی شروع روز سه شنبه در حالی که دولت تماس-ردیابی نرم افزار "StopCovid" نیز در دسترس خواهد بود برای دانلود در هفته آینده نیز هست.

فیلیپ خواست فرانسه به 67 میلیون نفر به "محتاط باقی می ماند" به عنوان محدودیت ها کاسته و گفت که دولت در حال کار برای سرعت بخشیدن به بازگشایی مدارس و دبیرستان مدارس. مدارس ابتدایی بازگشایی در بسیاری از مناطق است.

رویدادهای ورزشی مهم باقی خواهد ماند به حالت تعلیق تا 21 ژوئن نخست وزیر اضافه شده است.

این COVID-19 شیوع کشته شدن بیش از 28,500 مردم در فرانسه اما مرگ روزانه عوارض باقی مانده اند زیر 100 برای یک هفته.

15:40 اسکاتلند آغاز خواهد شد کاهش آن مستند محدودیت برای اولین بار در روز جمعهدو هفته پس از این قوانین شد و آرام در انگلستان است.

"همچنین شما می خواهد قادر به از فردا نشستن و یا حمام آفتاب در پارک ها و مناطق باز" نخست وزیر Nicola Sturgeon به خبرنگاران گفت: در روزانه کنفرانس مطبوعاتی. "من مطمئن هستم که استقبال خواهد شد توسط بسیاری از, اما به خصوص توسط کسانی که به باغ."

این تغییرات در درجه اول تمرکز بر روی "فعالیت" از آنجا که اعتقاد بر این است که خطر ابتلا به این ویروس گسترش پایین تر است در خارج. مردم اجازه خواهد داشت برای دیدار با اعضای یکی از خانواده های دیگر و می توانید اقامت در خارج از خانه های خود را برای مقدار نامحدودی از زمان.

درایو-از طریق رستوران ها خواهد شد مجاز به بازگشایی اما غیر ضروری دیگر مغازه ها که ارائه نمی غذای آماده گزینه باید بسته باقی می ماند.

در توییتر ماهیان خاویاری در تشویق مردم به "لذت بردن" خود را مدتها در انتظار دیدار با یو پی اس آخر این هفته اما خواست عمومی برای حفظ فاصله خود و بررسی دولت اجتماعی فاصله دستورالعمل.

14:51 رومانی اجازه خواهد داد که بین المللی جاده ای و ریلی سفر شروع در ژوئن 1 به عنوان کشور حرکت می کند برای استراحت خود در دو ماه مستند.

رئیس جمهور ریيس اعلام کرد این تغییرات در روز پنج شنبه, و اضافه کرد که مسافرت داخلی محدودیت نیز برداشته معنی رومانی خواهد بود قادر به آزادانه سفر بین شهرها.

وقایع در فضای باز به 500 نفر خواهد یک بار دیگر مجاز و غیر تماسی, رویدادهای ورزشی, اجازه خواهد داشت به جای خارج اما بدون مخاطب است. کافه ها و رستوران ها نیز مجاز به بازگشایی با حداکثر چهار نفر در هر جدول.

با 18,791 تایید COVID-19 موارد و 1,229 مرگ و میر در کشور رومانی وارد شده بیشتر موارد از همسایه مجارستان و مرگ و میر بیشتر نسبت به اوکراین است.

14:20 پلیس بریتانیا گفت: نخست وزیر بوریس جانسون مشاور به احتمال زیاد نقض coronavirus مقررات قوانین با سفر در طول مستنداما هیچ اقدام خواهد شد در برابر او.

دومینیک کامینگز بستری رانندگی صدها مایل با همسر و فرزند خود به منزل پدر و مادر او در دورهام در شمال شرق انگلستان در پایان ماه مارس. او بعدها در زمان یک درایو دوم به قلعه 30 مایل دور. هر دو کامینگز و همسرش برگزاری نمایشگاه COVID-19 علائم در زمان.

دورهام پلیس گفت که او را نقض نمی کند مستند محدودیت های رانندگی به پدر و مادر خود را, اموال, اما این سفر به یک محلی قلعه ممکن است "جزئی نقض" از مستند قوانین "که می توانست موجه مداخله پلیس." پلیس افزود که آنها "به هیچ اقدام دیگری در این زمینه است."

این خبر موجب خشم و انزجار در سراسر انگلستان با پلیس fining 14,000 مردم برای نقض ممنوعیت های غیر ضروری در سفر, در حالی که بسیاری از دیگران پایبند به دولت مقررات.

کامینگز بود که معمار از حزب محافظه کار در ماه دسامبر در انتخابات و کمک به تحویل سال 2016 مبارزه با تروریسم در اروپا همه پرسی برنده است در دفاع از اقدامات خود را.

با وجود فشار Johnson کاهش یافته است به آتش و او را با یک بیانیه از خیابان داونینگ گفت: نخست وزیر "با توجه به این موضوع به عنوان بسته شده است."

14:05 رئیس سازمان بهداشت جهانی در اروپا اداره کشور را ندارد و سلامت کاهش بودجه به عنوان آنها سعی می کنید برای نجات اقتصاد خود را در پی بیماری همه گیر کوروناویروس.

"در که ما نگران آن هستند که کشور را به پاسخگویی به این بحران در همان راه آنها را به رکود اقتصادی 10 سال پیش" هانس Kluge از Copenhagen-بر اساس آژانس گفت.

"بین سال های 2008 و 2013, هزینه های عمومی در بهداشت و درمان برای هر نفر کاهش یافت و در حدود نیمی از کشورها در منطقه ما," او گفت که متشکل از 53 کشور ، نیز برآورده نشده بهداشت نیاز افزایش یافته در این دوره در 19 از 28 کشور عضو اتحادیه اروپا این سازمان گفت.

که اروپا در منطقه به خود اختصاص 2 میلیون نفر 38 درصد جهانی موارد است. اروپا نیز تا به حال نیمی از جهانی Covid-19 مرگ و میر ترجمه به بیش از 175,000 مرگ و میر Kluge گفت.

در اروپا و اسپانیا و ایتالیا و انگلیس و فرانسه اختصاص 72 درصد از تمام Covid-19 مرگ و میر.

13:20 سازمان بهداشت جهانی گفته است که کشورهایی مانند آلمان و سوئیس و اتریش, در میان دیگران که شروع کاهش مستند محدودیت نیاز به در محل قرار داده قوی مکانیزم برای جلوگیری از گسترش ویروس و یا خطر دیگری افزایش عفونت.

بازگشایی میله دیسکو و رستوران ها شده است اتفاق می افتد در سراسر اروپا به تازگی به عنوان یک راه اندازی مجدد اقتصاد اما با توجه به Smallwood Katie که اورژانس, رسمی, بیماری, تشخیص, تست و ردیابی سیستم باید در محل برای جلوگیری از یک "موج دوم."

"باز کردن کسب و کار و یا باشگاه (و) میله که در آن مردم گرد هم می آیند را باید کاملا به این بستگی دارد بسیار قوی توانایی از سیستم بهداشت و درمان به می دانم که چگونه این ویروس انتقال آن است انتقال...و اطمینان حاصل شود که هدفمند به مداخلات و جلوگیری از شکستن هر گونه انتقال ویروس می توان به قرار دادن در محل" Smallwood گفت.

13:00 در طول coronavirus همه گیر لهستان در بخش خودرو بوده است این کشور بدترین ضربه بخش داخلی. با توجه به این که صادرات درایو, ساخت, آن را به سختی تعجب آور است.

ادامه مطلب: Coronavirus: لهستانی بخش خودرو محور به ناامیدی

11:55 سوئیس شرکت دارویی Roche اعلام کرده که در حال برنامه ریزی برای محاکمه ترکیبی از آن آرتروز مواد مخدر توکلیزوماب و ما شرکت جلعاد را داروی ضد ویروسی remdesivir. امید است این درمان بالقوه می تواند مفید برای درمان موارد شدید از رمان coronavirus.

روشه منتشر شد بیانیه ای گفت که این امر با هم کار کنند با شرکت biopharmaceutical که مقر آن در کالیفرنیا برای یک کارآزمایی بالینی ارزیابی سودمندی توکلیزوماب فروش تحت نام تجاری Actemra و RoAcemtra همراه با remdesivir در بيماران مبتلا به موارد شدید coronavirus ذات الریه.

دادگاه تنظیم شده است به جریان در اوایل ماه ژوئن با حدود 450 بیماران شرکت کننده در ایالات متحده و کانادا و اروپا.

10:50 بریتانیا دارای بالاترین نرخ مرگ و میر در میان سخت ترین ضربه کشورها با مقایسه داده های ردیابی با توجه به تحلیل انجام شده توسط روزنامه فایننشال تایمز (FT).

اطلاعات رسمی منتشر شده در اوایل این هفته توسط دفتر آمار ملی (ONS) نشان داد بریتانیا ثبت شده بود تقریبا 60000 بیشتر مرگ و میر بیش از حد معمول از اواسط ماه مارس.

پس از آن تجزیه و تحلیل اعداد توسط FT که در نگاه داده ها از 19 از سخت ترین ضربه از کشورهای رمان coronavirus نشان داد COVID-19 تا به حال به طور مستقیم یا غیر مستقیم کشته و 891 نفر در هر میلیون نفر در بریتانیا یک رقم بالاتر از آمریکا و ایتالیا و اسپانیا و بلژیک به نام اما چند.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند و تحلیل مرگ به طور متوسط بهتر را نشانه ای از تاثیر واقعی از رمان ویروس به علت عدم یکنواختی در راه کشور جمع آوری داده ها.

10:47 با استرالیا یک-لیگ تنظیم رزومه در اواسط ماه جولای, بوندسلیگا آلمان در حال حاضر بازگشت به اقدام دو هفته پیش و لیگ در جلسه امروز به بحث در مورد بازگشت احتمالی جهانی فوتبال است به آرامی در حال بازگشت به حالت عادیشامل ماسک صورت بر روی نیمکت اجتماعی فاصله جشن و خالی استادیوم معنی حتی قابل توجه توپ را می توان به وضوح شنیده صندلی بیننده.

بلژیک جام بین Club Brugge و آنتورپ برگزار خواهد شد در پشت درهای بسته در تاریخ 1 اوت این کشور در فدراسیون فوتبال تایید کرد با وجود لیگ های نجومی داشتن لغو شده است. مسابقه برگزار خواهد شد در بروکسل' King Baudouin ورزشگاه.

در ضمن لیگ برتر و مهاجم واتفورد کاپیتان Troy Deeney نشان داده است سوء استفاده او و خانواده اش رنج می برد بیش از موضع خود به بازگشت به آموزش با توجه به کوروناویروس.

Deeney, 31, گفت: این یک انتخاب شخصی برای محافظت از او پنج پسر ماه, است که دارای مشکلات تنفسی و آمار نشان می دهد که بام (سیاه و آسیایی و اقلیت های قومی) گروه هستند بیشتر در معرض خطر ابتلا به قرارداد ویروس.

"من تو را دیدم برخی از نظرات در مورد پسر من مردم گفت: "من امیدوارم که پسر خود می شود تاج'," Deeney سی ان ان گفت ، "در یک زمان که در آن همه چیز در مورد سلامت روان و هر کس می گوید: "صحبت کردن, صحبت کردن, لطفا صحبت می کنند' دنی رز صحبت کرد و من صحبت کرد و ما فقط کاملا با چکش و ضرب و شتم آن." Deeney اضافه شده است که مردم به او گفته اند در عمومی به "بازگشت به کار."

08:47 فنلاند دیده است هیچ شواهدی از COVID-19 پخش سریع تر از مدارس به تدریج شروع بازگشایی در وسط ممکن است با توجه به کشور اسکاندیناوی را بالا سلامت رسمی هر چند او اذعان کرد هنوز زود است که به هر گونه نتیجه گیری قطعی.

"زمان شده است اما تا کنون ما شاهد هیچ شواهد" میکا Salminen مدیر امنیت سلامت در موسسه فنلاندی بهداشت و رفاه گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

فنلاند شروع به بازگشایی مدارس و مهد کودک در مراکز از مارس 14 بعد از تقریبا دو ماه و در سراسر کشور تعطیل.

ادامه مطلب: چه آسیب در زوم تحصیل و یا تماس با ردیابی?

08:45 میلیون ها نفر از زنان در سراسر جهان روبرو هستند مشکلات در دستیابی به دوره محصولات به عنوان افزایش قیمت و بدتر ننگ تبدیل شدن به بیشتر مشهود است با توجه به همه گیر جهانی خیریه هشدار داده است.

تقریبا سه چهارم از متخصصان سلامت در 30 کشور در مصاحبه با برنامه ریزی بین المللی از کنیا به استرالیا گزارش داد که کمبود محصولات بهداشتی با توجه به مسائل مربوط به عرضه در حالی که 58 درصد اعتراض به گران قیمت. حدود نیمی از برجسته کمتر دسترسی به آب پاک برای کمک به مدیریت دوره و یک چهارم بیان اضطراب با توجه به بیشتر انگ یا افتراقی شیوه های فرهنگی مربوط به قاعدگی.

"دوره متوقف نمی در طول یک بیماری همه گیر اما مدیریت آنها را با خیال راحت و با عزت تبدیل شده است به یک کل خیلی سخت تر" سوزان Legena مدیر اجرایی طرح بین المللی استرالیا گفت: از طریق یک بیانیه به رعایت بهداشت قاعدگی بعد.

"در بسیاری از کشورها دوره محصولات تبدیل شده اند کمیاب و در معرض دختران و زنان جوان در حال رفتن بدون" او گفت:. Legena همچنین تاکید کرد که باید برای دولتها عبارتند از قاعدگی, بهداشت, در, ویروس, پاسخ پیشنهادات در حالی که اصرار بیشتر سرمایه گذاری در خدمات آب و فاضلاب.

تحقیقات انجام شده توسط طرح بین المللی می آید پس از یک مطالعه منتشر شده در هفته گذشته توسط قاعدگی بهداشت داد از هند نشان داد که نزدیک به یک چهارم از زنان وجود دارد و در بخش هایی از آفریقا تا به حال هیچ دسترسی به هر گونه محصولات بهداشتی در طول شیوع کروناویروس.

07:42 کره جنوبی دوباره تحمیل تعدادی از اجتماعی فاصله اقدامات آن را به عنوان امید برای مبارزه با یک سری از شیوع بیماری های تهدید کننده آن موفقیت در مهار بیماری همه گیر.

موزه ها و پارک ها و گالری های هنری در سئول شهری منطقه تمام خواهد شد تعطیل یک بار دیگر برای دو هفته که از جمعه وزیر بهداشت گفت: پارک داد neung-hoo. علاوه بر این شرکت شده اند خواست برای re-اتخاذ شیوه های کار انعطاف پذیر.

"ما تصمیم گرفته اند برای تقویت تمام اقدامات قرنطینه در منطقه شهری به مدت دو هفته از فردا به ژوئن 14," او گفت:.

قبلا کره جنوبی ثبت بزرگترین افزایش روزانه در عفونت در 53 روز. کره ای مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (KCDC) گزارش 79 جدید موارد با 67 از آنها رخ می دهد در سئول در منطقه شهری به نیمی از جمعیت کشور از 51.6 میلیون.

مقامات تایید مقامات بهداشتی شده اند در تلاش برای پیگیری انتقال مسیرهای جدید عفونت و خواست شهروندان هوشیار باشند.

07:33 کارفرمایان باید همچنان به پرداخت کارکنان اگر آنها دستور داده شده است که به ماندن در خانه توسط انگلستان coronavirus تست و ردیابی, سرویس, انگلیسی, وزیر بهداشت مت Hancock گفت.

ایده پشت این سیستم است که اجازه می دهد تا افرادی که آلوده به بازگشت به محل کار خود. با شروع از امروز تماس از کسانی که تست مثبت برای COVID-19 خواهد بود گفت: خدمات بهداشت ملی (NHS) برای منزوی کردن برای 14 روز حتی اگر آنها نمی, نمایش علائم. و وقتی پرسیده شد که اگر کارفرمایان خواسته شد تا نسبت به ادامه پرداخت مردم در حالی که حقوق آنها منزوی, Hancock, گفت: "بله."

"اگر شما دستور توسط بیمه خدمات درمانی, برای سلامت عمومی دلایل به ماندن در خانه پس از آن که معادل آن در قانون اشتغال به حال بد و بسیار مهم است که کارفرمایان انعطاف پذیر هستند در مورد این" هنکاک گفت: در حالی که اضافه کردن که همراه ردیابی نرم افزار که دیده می شود به عنوان حیاتی در پیدا کردن ناشناس مخاطبین برای استفاده آماده است اما نه در حال اجرا نشده است.

06:27 بودجه خطوط هوایی easyJet خواهد تبر تا 30 درصد از کارکنان خود را. هواپیمایی که اخیرا در معرض یک حمله سایبری که در آن میلیون ها نفر از مسافران خود را به حال جزئیات هک شده گفت: این امر نیز قطع ناوگان خود را.

EasyJet گفت: این امر آغاز یک روند مشاوره با کارکنان آن در چند روز آینده با پیوستن بسیاری از دیگر هوایی در اعلام کاهش شغل.

یک easyJet بیانیه ای گفت: "به اثر بازسازی کسب و کار ما easyJet را در مدت کوتاهی راه اندازی یک کارمند روند مشاوره در طرح های پیشنهادی برای کاهش تعداد کارکنان تا 30 درصد منعکس کننده کاهش می یابد ناوگان بهینه سازی شبکه ما و پایگاه های بهبود بهره وری و همچنین ارتقاء کارآمد تر راه کار."

سخنگوی گفت که کاهش خواهد گذارد تا 4500 شرکت 15,000 کارکنان.

ادامه مطلب: بوئینگ برای کاهش 12,000 شغل در آمریکا و از سرگیری تولید از بحث 737 MAX جت

05:41 تعداد موارد تایید شده در آلمان افزایش 353 به 179,717 موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی نشان داده است. این است یک قطره در روز گذشته رقم 362.

مرگ و میر افزایش یافته است 62 به 8,411 است که 15 بیشتر از قبلی دوره 24 ساعته.

در اینجا چهره ها از گذشته و 9 ماه:

چهار شنبه, آوریل 27: 362 موارد جدید, 47 جدید مرگ و میر
پنج شنبه, مارس 26: 432 موارد جدید; 45 جدید مرگ و میر
چهار شنبه, مارس 25: 289 موارد جدید; جدید 10 مرگ و میر
یکشنبه, مارس 24: 431 موارد جدید; 31 جدید مرگ و میر
دوشنبه, مارس 23: 638 موارد جدید; 42 جدید مرگ و میر
جمعه, مارس 22: 460 موارد جدید; 57 جدید مرگ و میر
پنج شنبه, مارس 21: 745 موارد جدید; 27 جدید مرگ و میر
چهار شنبه, مه 20: 797 موارد جدید; 83 جدید مرگ و میر
پنج شنبه, مارس 19: 513 موارد جدید; 72 جدید مرگ و میر

05:32 coronavirus بحران قرار گرفته و به جامعه آلمان در خطر از تجربه یک قطبش شبیه به آنچه که صورت گرفت در سال 2015 و 2016 زمانی که بیش از یک میلیون پناهنده به آلمان آمد و این کشور وزیر بهداشت ینس Spahn هشدار داده است.

در ابتدای شیوع کروناویروس "ما با تجربه یک حس وحدت" وزیر بهداشت و درمان به این روزنامه گفت: Augsburger Allgemeinen در روز پنج شنبه. "در حال حاضر ما باید به مراقبت."

همه مردم در آلمان نیاز به توجه است که بحث بر سر محدودیت در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش ویروس "نمی شوند به عنوان پلاریزه به عنوان بحث بیش از مهاجرت می شود," او گفت:.

Spahn به نام برای افرادی که به گوش دادن به یکدیگر و به "درک می کنیم که چرا کسی که دارای موقعیت های مختلف است که شما انجام دهد."

برای هفته ها در حال حاضر تظاهرات علیه coronavirus محدودیت های صورت گرفته در آلمان با وجود محدودیت ها در حال کاهش و برداشته. آلمانی نیروهای امنیتی می گویند این اعتراضات در حال جذب تعداد فزاینده ای از سیاسی افراط گرایان به خصوص از جناح راست.

03:55 حدود 14 میلیون نفر در آمریکای لاتین می تواند در صورت عدم امنیت غذایی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیربا توجه به آخرین برآورد سازمان ملل غذایی-شعبه کمک های برنامه جهانی غذا (WFP). این یک افزایش تقریبا چهار برابر نسبت به سال گذشته 3.4 میلیون نفر با تجربه مواد غذایی نا امنی در منطقه است. "این است آنچه ما تماس گرسنگی همه گیر" گفت: میگوئل بارتو این WFP مدیر منطقه ای آمریکای لاتین و کارائیب.

این تعداد می تواند بیشتر به عنوان WFP طرح تنها طول می کشد را به حساب این کشور که در آن عمل می کند. در رکود-آمار ونزوئلا که در آن سازمان کار نمی کند, یکی از سه نفر در حال حاضر در مواجهه با ناامنی غذایی در سال 2019.

برنامه جهانی غذا همچنین پیش بینی انقباض 5.3 درصد از اقتصاد منطقه با برخی از 30 میلیون نفر از مردم تحت فشار قرار دادند به فقر با توجه به همه گیر.

03:48 با 463 جدید کروناویروس مرگ و میر گزارش شده در مکزیکاین کشور آمریکای لاتین در حال حاضر بالاتر مرگ و میر از آلمان است. مکزیک در حال حاضر هشت سنگین ترین-آمار کشور توسط مرگ و میر, از دست دادن 8,597 زندگی به این بیماری همه گیر در مقایسه با آلمان 8,428 مرگ و میر. اوایل روز پنجشنبه آلمان رابرت کخ موسسه گزارش 47 نفر در حال مرگ از COVID-19 قبل از 24 ساعت.

این هفته بهداشت معاون هوگو لوپز-Gatell گفت که مکزیک شد و از رسیدن به تاج شیوع اما افزود که این بیماری همه گیر ممکن است کشیدن به ماه اکتبر در برخی از مناطق کشور.

دولت نه تحمیل اجباری قرنطینه توصیه می شود اما ساکنان به ماندن در خانه. Caseloads در چندین کشور در آسیای مرکزی و آمریکای لاتین در حال افزایش است, به شدت از اواخر که مهمترین آنها در برزیل.

03:25 اواخر NBA ستاره کوبه برایانت شد پذیرفته به Basketball Hall of Fame در ماه اوت اما این مراسم در حال حاضر شده است به تعویق افتاد با توجه به کروناویروس, مقامات گفت.

"ما قطعا لغو," Hall of Fame رئیس جری News گفت: ما پخش ESPN. "این رفتن به باید به سه ماهه اول سال آینده."

"ما در دیدار یک زن و شوهر از هفته و نگاهی به گزینه" او اضافه شده است.

برایانت که از دست رفته عمر خود را در سقوط یک هلیکوپتر این ژانویه خواهد بود مندرج همراه Kevin Garnett, Tim Duncan و پنج دیگر ورزشکاران و مربیان است. در این مراسم شد و با توجه به heldin Springfield, Massachusetts, صفحه اصلی به سالن از شهرت.

News نیز گفت: ESPN است که این رویداد ممکن است حرکت از اسپرینگفیلد را 2,611-صندلی محل به 8,319-صندلی MassMutual مرکز به منظور تسهیل اجتماعی فاصله.

01:59 کره جنوبی گزارش داد 79 جدید کروناویروس عفونت — بزرگترین روزانه پرش در بیش از 50 روز است.این خبر پس از میلیون ها نفر از کودکان آمد بازگشت به مدرسه در روز چهارشنبه. آخرین افزایش تقریبا دو از 40 مورد جدید ثبت نام در روز چهارشنبه که خود را بزرگترین روزانه افزایش در هفته.

مقامات فکر reimposing اجتماعی فاصله گرفته است.

"ما بهترین های ما برای ردیابی تماس و پیاده سازی اقدامات پیشگیرانه اما محدود به این تلاش ها گفت:" کشور بالا بیماری های عفونی, متخصص, Jeong Eun-kyeong در روز چهارشنبه.

کره جنوبی است که اغلب مورد ستایش قرار داد به عنوان مثال مثبت حاوی این بیماری همه گیر با تهاجمی ردیابی و آزمایش است. این کشور از نزدیک به 52 میلیون نفر ثبت کرده است و در مجموع 11,344 موارد و 269 مرگ و میر. در مقابل اسپانیا با جمعیت حدود 46 میلیون نفر تقریبا 236,000 موارد و فقط بیش از 27000 مرگ و میر. این موفقیت ظاهری اجازه داده است کره جنوبی مقامات به سهولت برخی از اجتماعی فاصله گرفته است.

با این حال سئول و شهرهای نزدیک شده اند reimposing برخی از این مستند کنترل توسط بسته شدن رامشگران کارائوکه اتاق و دیگر مکانهای محبوب به منظور کاهش عفونت رای دادن.

01:33 بریتانیا دیپلمات ترک کرده اند کره شمالی در پاسخ به "سفر retrictions" اعمال شده توسط پیونگ یانگ در میان همه گیر انگلستان خارجه گفت: در روز پنج شنبه.

سفیر کالین کلاهبرداران گفت: سفارت بریتانیا شد "بطور موقت" و "تمام کارکنان دیپلماتیک را ترک کرده اند [کره شمالی] برای هم بودن." حرکت ساخته شده بود به دلیل "محدودیت در ورود به این کشور را ساخته اند آن را غیر ممکن است به چرخش کارکنان ما و حفظ عمل از سفارت گفت:" وزارت امور خارجه.

کره شمالی تایید نشده هر coronavirus موارد است. اما دولت این کشور جدا شده را ممنوع کرده است تقریبا تمام مرزی سفر و تحمیل اجباری قرنطینه برای تازه واردان است.

چندین کشور از جمله آلمان و فرانسه خود را بسته پیونگ یانگ ماموریت در ماه مارس است.

در روز پنج شنبه, انگلستان, گفت:, آن را هنوز هم حفظ روابط دیپلماتیک کره شمالی شد و به امید دوباره حضور خود را در پیونگ یانگ به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

01:20 در اینجا یک روکش سریع در بزرگترین توسعه در اروپا در روز چهارشنبه.

کمیسیون اروپا اعلام €750 میلیارد دلار ($821 میلیارد دلار) طرح نجات برای کاهش اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر. این برنامه شامل یک جدید بازیابی ابزار به نام نسل بعدی اتحادیه اروپا.

"من فکر می کنم که ما به عنوان یک کاملا جدید وضعیت آن است که ارزش به رفتن راه های جدید," ریاست کمیسیون Ursula von der Leyen گفت: DW در بروکسل.

او با تاکید بر اهمیت تعمیر بلوک های رایج در بازار که متزلزل شده است coronavirus محدودیت.

"هیچ دولت عضو قادر به به که خود را در همه آنها یکپارچه و وابسته به یکدیگر که خوب است" گفت: von der Leyen. "و به همین دلیل است که در آن منافع مشترک ما اقتصاد را دوباره روی پای خود."

در طرح پیشنهادی اتحادیه اروپا را قرض €750 میلیارد دلار برای بازیابی صندوق در بازارهای مالی خواهد بود که پرداخت از طریق آینده اتحادیه اروپا بودجه.

بسیار پیش بینی, پیشنهاد به شرح زیر €500 میلیارد دلار طرح را به جلو در هفته گذشته توسط فرانسه و آلمان — اغلب دیده می شود به عنوان موتور از اتحادیه اروپا است. طرح خود را نیز به نام برای اتحادیه اروپا به قرض گرفتن پول در بازارهای مالی و توزیع آن را به صنایع کشور ضربه گیر در قالب کمک های مالی.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی پیشنهاد استقبال, نقطه یک "مهم روز برای اروپا است."

"همه ما باید به سرعت حرکت می کند و اتخاذ بلند پروازانه توافق با همه ما از شرکای اروپایی," پاکسازی توییتی.

تمام 27 اعضای اتحادیه اروپا نیاز به توافق در این طرح قبل از آن می تواند اثر را.

00:34 ایرلند روبرو است و در آن عمیق ترین رکود اقتصادی در تاریخ ثبت شدهو به عقیده کارشناسان کار برای کشور اقتصادی و اجتماعی پژوهشکده (ESRI).

فکر می کنم تانک پیش بینی 12.4% کاهش در تولید ناخالص داخلی این کشور تا پایان سال است. انقباض بود که "به احتمال زیاد" سناریو ESRI گفت. بیشتر خوش بینانه برآورد می بینیم انقباض 8.6% در حالی که موج دوم coronavirus عفونت خواهد کوچک شدن اقتصاد 17.1%.

"صرف نظر از او سناریو اقتصاد ایرلند است به تجربه بزرگترین کاهش سالانه در تاریخ آن" محققان در بیانیه ای گفت.

ملت بیکاری و آمار 28 درصد در ماه آوریل تقریبا دو برابر از آنچه در آن بود که پس از بحران مالی 2008.

فکر می کنم تانک همچنین پیش بینی کرد که اقدامات دولت برای مبارزه با بحران را به این که کسری بودجه برای سال 2020 به بیش از €27 میلیارد (30 میلیارد دلار) و یا برخی از 9 درصد از تولید ناخالص داخلی.

این ESRI هشدار داد در آن مقاله که "انتخاب سخت خواهد شد و باید ساخته شود" زمانی که تامین مالی از جمله بزرگ کسری.

00:18 برزیل گزارش 20,599 جدید کروناویروس عفونت در جمعه آوردن مجموع آن به 411,821. آمریکای جنوبی کشور دارای دومین بزرگترین caseload در جهان پس از ایالات متحده است. با 1,086 افراد در حال مرگ در 24 ساعت گذشته برزیل تلفات رسیده است 25,598.

این کشور در جناح راست رهبر Jair Bolsonaro بارها اخراج ترس از ویروس و تحت فشار فرمانداران به بلند مستند اقدامات است. او نیز چندین تظاهرات عمومی در برابر محدودیت های اعمال شده برای کنترل پخش.

دکتر Miguel Nicolelis شناخته شده برزیل پژوهشگر در توصیف این بیماری همه گیر به عنوان "بدترین جنگ برزیل تا کنون مواجه شده است."

"ما هرگز از دست 25000 نفر در طول سه ماه" او گفت: AFP news agency. او گفت: ویروس "آمد مانند ارتش مهاجم و آن را حمله به کل کشور است."

00:00 پس از آمریکا گزارش شده بیش از 100,000 coronavirus مرگ و میر دموکراتیک ریاست جمهوری امیدوار جو بایدن گفت: نقطه عطف "می تواند اجتناب شده است" و ابراز تسلیت خود را به کسانی که از دست دوستان و بستگان.

بایدن که قرار است به اجرا به عنوان نامزد حزب دموکرات در برابر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر ذکر شده اخیر در دانشگاه کلمبیا مطالعه که گفت: 36,000 زندگی می تواند ذخیره شده اند اگر دولت به اعمال اجتماعی فاصله و مستند اقدامات فقط یک هفته زودتر از مارس 13.

00:00 شما می توانید گرفتن در ما به روز رسانی نورد از مه 27 در اینجا.

jsi, dj/aw (Reuters, AP, dpa, AFP)

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن