معترضان متهم 'سیاه' به صورت دادن او کوکتل مولوتف دنده. پس از آن پلیس در بر داشت توجه داشته باشید از یک نقاش.

زمانی که 27 ساله سامانتا Shader برای اولین بار دستگیر و به اتهام پرتاب کوکتل مولوتف در پلیس او گفت: کارآگاهان

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

زمانی که 27 ساله سامانتا Shader برای اولین بار دستگیر و به اتهام پرتاب کوکتل مولوتف در پلیس او گفت: کارآگاهان که منابع—از جمله بطری های شیشه ای—داده شد و به توسط یک گروه از مردان و زنان با توجه به سوابق دادگاه فدرال.

اما هفته بعد روز جمعه پلیس بازداشت یک مرد سفید پوست که بستری برای ارائه مواد 29 ساله تیموتی Amerman. با توجه به سوابق دادگاه و یک Facebook صفحه ای که به نظر می رسد متعلق به Amerman او با این نسخهها کار به عنوان یک نقاش در Saugerties, New York. Amerman چهره تا 10 سال زندان در صورت محکومیت مدنی اختلال یا مدنی اختلال توطئه که او متهم شده بود در یک فدرال شکایت این هفته است.

Shader گفته انداخت مواد منفجره در یک وسیله نقلیه پلیس با چهار پلیس نیویورک گروه افسران داخل در 11 p. m. در مه 29 در سراسر کشور ناآرامی های پس از مینیاپولیس پلیس قتل جورج فلوید دادستان ها گفته اند. خودرو آسیب دیده بود اما افسران—که بنا به گزارش uninjured—قادر به پرش به بیرون از ون و تعقیب سایه به پایین.

دادستان ادعا کرده اند که Shader بیت یکی از افسران', پاهای, وقتی او بود که به زندان برده شد. او دستگیر شد و در اوایل صبح روز بعد در بروکلین و چشم پوشی او حقوق میراندا گفتن مأموران اجرای قانون است که او "با نزدیک شدن در خیابان و با توجه 'بطری' توسط یک مرد سیاه و سفید که در یک گروه با یک دیگر بلیک مرد و یک زن" دادستان فدرال ادعا در دادگاه فدرال شکایت علیه Amerman.

سایه زن "توصیف مردی که دست بطری به او به عنوان یک" ضخیم تر مرد با مو در 'لاغر, dreads' بودند که در رنگ های مختلف" و دوم "به عنوان کوچکتر از اولین و عینک کلاه که پنهان خود را" شکایت ادعا کرد که در سایه زن گفته بود "poofy" ،

"سایه زن اظهار داشت که او احساس [آن را] مهم در زمان او در زمان بطری چرا که او تنها فرد سفید در منطقه" شکایت ادعا کرد.

دادستان گفت که سایه زن که گفته بود دوربین پرتاب بطری به سوی پلیس خودرو قبلا بازداشت شده 11 بار در 11 متحده است. او در این گزارش به اعدام محکوم شده در سه نفر از کسانی که در حوادث. سایه زن را به دادگاه منصوب وکیل, Amanda دیوید بارها کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد اتهامات و او بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر از روزانه وحش در روز شنبه.

اما زمانی که ماموران به جستجو پرداختند ماشین Shader و خواهرش سوار به شهر نیویورک از خانه اش در Catskill پلیس گفت آنها توجه داشته باشید با Amerman را اثر انگشت است که به عنوان خوانده شده: "من در بر داشت چند بطری های شیشه ای از من فکر کردم من تا به حال هر چند هنوز هم بسیاری از. من به شما من ماسک در امیدوار است که کمک می کند. آرزو می کنم من تا به حال بیشتر. نیز وجود دارد یک کیسه در اینجا برای شما. امن لطفا. واقعا خوب شانس - عشق تیم."

Shader قبلا تحت تعقیب در هفت اتهامات مربوط به حادثه و مورد انتظار است. خواهر Darian بود به اتهام مقاومت در برابر دستگیری به اتهام پریدن از روی پشت یک افسر که در تلاش بود به بازداشت سایه زن.

در جریان تظاهرات پس از فلوید مرگ NYPD بود به شدت انتقاد برای آن اغلب در واکنش خشونت آمیز در یک مورد تنه زدن بروکلین به زمین باعث او را به بیمارستان بستری شود. روز بعد فیلم نشان داد پلیس موبایل رانندگی به یک جمعیت از معترضان. روزانه وحش گزارش دادند که یک بیمارستان کارگر به سادگی راه رفتن به خانه از کار او این بود که مورد ضرب و شتم توسط پلیس که همان آخر هفته.

در مصاحبه با مقامات Amerman اعتراف کرد که او به سایه زن "پرتابه به پرتاب در پلیس و ضد معترضان" اما تصمیم گرفت در برابر پیوستن او به "علت برخی از جهنم" با توجه به شکایت در دستگیری او.

Amerman راه اندازی شد به نظر می رسد در دادگاه فدرال در آلبانی بعد از ظهر روز شنبه به دنبال یک وثیقه شنوایی. او هنوز در بازداشت در روز شنبه و هنوز نمی باید یک وکیل مدافع ذکر شده در دادگاه فدرال اسناد و مدارک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن