آزادی آمریکای لاتین انتخاب اریکسون به صورت عمده شبکه تکامل

آزادی آمریکای لاتین انتخاب کرده اریکسون به عنوان تنها خود را همراه با هسته شبکه فروشنده در یک شبکه مدرن درایو.

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

آزادی آمریکای لاتین انتخاب کرده اریکسون به عنوان تنها خود را همراه با هسته شبکه فروشنده در یک شبکه مدرن درایو. سه سال معامله را ببینید اریکسون استقرار مجازی و ابر تلفن همراه مبتنی بر هسته و شبکه راه حل برای خدمت به منطقه ای لیبرتی امریکا در بازار است.

استقرار انتظار مي رود در دست انجام در نیمه دوم سال 2020 به نفع LLA منطقه ای عملیات به طور خاص پورتوریکو پاناما و جزایر کارائیب. LLA اصلی شبکه های خواهد شد به طور کامل مجازی در پایان سه سال پروژه.

استقرار شامل اریکسون ابر هسته بسته ابر یکپارچه اطلاعات مدیریت و سیاست ابر Voice over LTE (VoLTE), اریکسون توابع شبکه مجازی سازی زیرساخت (NFVI) و مدیر شبکه راه حل های.

Vivek Khemka ارشد تکنولوژی و محصول افسر آزادی امریکا می گوید: "در شرایط فعلی نشان داده اند اهمیت انعطاف پذیر با سرعت بالا شبکه های. استقرار جدید هسته مجازی شبکه در سراسر منطقه خواهد شد اجازه می دهد تا ما را به آماده شود برای مشتریان ما نیازهای در حال تغییر. ما همچنان به سرمایه گذاری و نوسازی شبکه ما در سراسر منطقه برای اطمینان از کیفیت صدای بهتر بالاتر داده ها با سرعت پایین تر پوشیدگی امنیت داده ها و افزایش حالت ارتجاعی شبکه بهبود ما تجربه مشتری. گسترش استراتژیک ما با همکاری اریکسون تحکیم تعهد ما به توسعه نسل جدیدی از خدمات است که ارائه یک تجربه بیشتر برای مشتریان خود در منطقه است."

آرون Bansal رئیس جمهور از اروپا و آمریکای لاتین, اریکسون می گوید: "با ما پیشرو جهانی, نمونه کارها ما حق انتخاب برای کارائیب و آمریکای لاتین است. ما فوق العاده خوشحال بود و تنها شریک کاری با آزادی امریکا در آوردن هسته ای ما شبکه به LLA را در بازار. با ما همراه تعهد به شبکه های قابل اعتماد و ما به جلو فکر کردن استراتژی برای منطقه ما کاملا قرار داده شده را به نسل بعد از اتصال به مردم است."

او می افزاید: "همکاری نزدیک برای نوسازی شبکه های ما را نه تنها هموار راه را برای تکنولوژی شیفت اما حصول اطمینان از توسعه پایدار و نوآوری هدایت آینده برای منطقه است."

اریکسون: Core شبکه تکامل
اریکسون دیجیتال خدمات
اریکسون: ابر زیرساخت
اریکسون: توابع شبکه مجازی سازی زیرساخت (NFVI)
اریکسون 5G هسته ای
اریکسون 5G



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن