شناخت Juneteenth آزادی بعد

به عنوان جشن Juneteenth (یک جا رختی از "ژوئن" و "نوزدهم") – یک روز از به رسمیت شناختن. برای آمریکایی های آفریق

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

به عنوان جشن Juneteenth (یک جا رختی از "ژوئن" و "نوزدهم") – یک روز از به رسمیت شناختن. برای آمریکایی های آفریقایی آن را نشانه روز که در آن ایالات متحده متوقف شد و آن را وحشیانه عمل قانونی برده داری. متاسفانه این بود که دو سال پس از آزادی اعلام کرده بود در حال حاضر مسلم است که همان آزادی آمریکایی های آفریقایی تبار در ژانویه 1863. به عنوان با اکثر تعطیلات 19 ژوئن 1865 مشخص محوری لحظه در تاریخ: روز گذشته گروهی از آمریکایی های آفریقایی تبار در تگزاس اطلاع داده شد آنها دیگر در اسارت به طور موثر به پایان دادن به برده داری در ایالات متحده است.

در این سال در 155 مکان سالگرد Juneteenth جوامع از همه نژادها – سیاه Latinx بومیان آمریکایی و آسیایی و دیگران بی شماری – را گرد هم می آیند به جشن آموزش و مدافع است. Juneteenth یک روز به یاد آزادی که وقف برای همه مردم زندگی در ایالات متحده است.

کاربران را پیدا خواهد کرد یک صفحه اختصاصی در برنامه ما پر از منابع برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعطیلات و تاریخ اطلاعاتی و متفکر ویدئوها از سازندگان و عدالت اجتماعی سازمان هایی است که کاربران می توانید از طریق کلیک کردن بر روی #Juneteenth بنر در کشف صفحه.

ما همچنین همکاری با BLKFREEDOM.org دیجیتال بزرگداشت Juneteenth برای اتصال کاربران به ویژه این ابتکار توسط شش, سیاه, موزه ها و اماکن تاریخی موسسات در سراسر ایالات متحده است. این سایت اولین ارائه تصویری بر اهمیت آزادی های دکتر کارلا هیدن در کتابخانه کنگره, اولین زن و اولین زن آمریکایی آفریقایی منجر کتابخانه ملی; دکتر Johnnetta کول, انسان شناس, مربی, مدیر موزه و اولین زن آمریکایی آفریقایی رئیس جمهور از کالج اسپلمن گشت; و Lonnie G. دسته سوم, اولین آمریکایی آفریقایی تبار و مورخ به عنوان دبیر موسسه اسمیتسونیان. ارائه آغاز خواهد شد در 9 PT/ 12pm همکاران و می توان با کلیک کردن بر روی Juneteenth بنر.

ما می دانیم Juneteenth تعطیلات به عنوان یک روز برای جشن آمریکایی های آفریقایی تبار; زمان برای انعکاس و یادگیری, ارتباط و تعامل و حمایت و عمل است. ما با الهام از کسانی که با استفاده از این زمان به درک چگونه نژادپرستی نظاممند اثرات سیاه و سفید جامعه و ما ایستاده ایم با کسانی که تشخیص دهند که سیاه و سفید زندگی می کند ماده – دیروز, امروز و فردا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب