اسرائیل: پلیس متفرق کردن معترضان خواستار نتانیاهو مرحله پایین

دهها هزار نفر از اسرائیلی ها پیوسته اند و تازه در سراسر کشور تظاهرات علیه دولت دست زدن به از شیوع کروناویروس.

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

دهها هزار نفر از اسرائیلی ها پیوسته اند و تازه در سراسر کشور تظاهرات علیه دولت دست زدن به از شیوع کروناویروس. همزمان و مستقر توپ آب در اورشلیم یک شبه.

پلیس بیش از یک دوجین دستگیری و آب استفاده می شود توپ در اوایل روز شنبه به پاک کردن معترضان در خارج از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اقامت رسمی در اورشلیم سخنگوی میکی روزنفلد گفت.

ده ها هزار نفر از اسرائیلی ها در پیوست آخر هفته تظاهرات در شهرهای سراسر کشور به صدا خشم خود را در دولت coronavirus سیاست.

شعار مانند "بی بی استعفا" "یک میلیون بیکار" جرم "وزیر" جمعیت بزرگ بسیج در اواخر روز شنبه در تل آویو و بیت المقدس و در شهرهای دیگر از جمله — برای اولین بار — در خارج از نخست وزیر ویلای خصوصی در شهر ساحلی قیصریه.

ادامه مطلب: اسرائیل تظاهرات ضد دولتی در تعمیق نتانیاهو مشکلات

بیکاری بیش از 20 درصد

پلیس گفت که آنها انجام دور معترضان مستقر شده و توپ آب در اصلی تظاهرات در بیت المقدس قبل از سپیده دم روز یکشنبه پس از تماس برای متفرق کردن رفت و نادیده گرفته شده است.

"پلیس اجازه خواهد داد که تظاهرات, اما نمی خواهد اجازه می دهد اختلالات سفارش" سخنگوی روزنفلد گفت:, و اضافه کرد که 12 معترضان دستگیر شدند. حداقل دو نفر بازداشت شدند و در مکان های دیگر برای حمله به تظاهرکنندگان با اسپری فلفل و چاقو.

اسرائیلی ها شده اند در اعتراض به هفته بیش از آنچه آنها را به عنوان نخست وزیر نادرست از coronavirus بیماری همه گیر. اولیه مستند اعمال شده در اواسط ماه مارس صورت گرفت تلفات سنگین بر اقتصاد هل دادن میزان افزایش بیکاری به بیش از 20 درصد از 3.9% قبل از بحران.

موج دوم

از آنجا که مستند برداشته شد در ماه مه تعداد coronavirus موارد افزایش یافت و سبب شد برخی از محدودیت به دوباره به راه افتادند.

کشور گزارش شده بیش از 60 ، 000 عفونت حدود نیمی از آن فعال هستند و موارد و همچنین 457 مرگ و میر.

تظاهر کنندگان استدلال می کنند که کمک های مالی ارائه شده توسط دولت نبوده است نزدیک به اندازه کافی.

ادامه مطلب: غزه بیماران مبتلا به سرطان به دام افتاده توسط coronavirus و سیاست

Protesters wave banners in Jerusalem (picture-alliance/dpa/M. Alkharouf)

اسرائیل دیده می شود هفته از اعتراضات برخی از نقاشی ده ها هزار نفر از مردم در برابر پاسخ به بحران

این تظاهرات در حال شکل دادن به یکی از بزرگترین چالش های نتانیاهو در آمده و به عنوان او در دادگاه برای فساد.

جلسات به اتهام نقض اعتماد و پذیرش رشوه در حال برنامه ریزی برای شروع در ماه ژانویه است. نتانیاهو که اسرائیل طولانی ترین خدمت نخست وزیر, تکذیب تخلف است.

nm/mm (dpa AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب