تشکر. رالف نورمن (R-S. C.) حمله بر روابط دیو, اسپرم, دکتر,

عجیب و غریب کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه خود-شناسایی پزشکان ترویج هیدروکسی کلروکین به عنوان یک coronavirus درمان

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

عجیب و غریب کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه خود-شناسایی پزشکان ترویج هیدروکسی کلروکین به عنوان یک coronavirus درمان تبدیل به یک کمپین موضوع با کنگره که با حضور در این رویداد در مرحله دیوان عالی کشور در حال حمله برای انجام این کار است.

فیلم از این رویداد بود که سازمان چای حزب میهن پرستان و ستاره دار یک تعداد انگشت شماری از پزشکان که به انتقاد از دیدگاه های غالب در گیر رفت و ویروسی در بعد از ظهر دوشنبه تا بتوانند با کسب بیش از 13 میلیون بازدید در Facebook پس از آن تقویت شد pro-مغلوب ساختن پیشی جستن حساب های رسانه های اجتماعی.

در آن دکتر استلا امانوئل اعلام کرد که هیدروکسی کلروکین درمان COVID و این ماسک لازم نیست. در روز سه شنبه, The Daily Beast گزارش داد که دکتر هوستون همچنین معتقد است که DNA بیگانه می تواند مورد استفاده در درمان های پزشکی, که, مختلف, پزشك زنان, بیماری های ناشی از رویای با شیاطین و جادوگران که خزنده بیگانگان درگیر هستند در دولت آمریکا.

این باورها هستند این نوع از مسائل است که بسیاری از سیاستمداران پیدا کردن راحت به همراه با. و هر چند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خود را بازتوییت کرد و تصویری به نام امانوئل یک "مهم صدای" دموکرات ها امیدوارند که دیگر جمهوری خواهان ممکن است احساس مانند nonchalance.

تشکر. رالف نورمن (R-SC) نیز با حضور در کنفرانس مطبوعاتی و دیده می شود ایستاده پشت امانوئل به عنوان او اعلام کرد که ماسک لازم نیست و در مقایسه با پزشکان که نمی تجویز هیدروکسی کلروکین برای Covid-19 به نازی ها. در حال حاضر خود را رقیب دموکرات نامزد وزارت معارف قهوه ای, تبدیل فیلم به تبلیغ متهم نورمن ترویج اطلاعات نادرست در مورد کوروناویروس ظاهر می شود در این رویداد است.

"توقف دروغ," آگهی می خواند و پس از اشاره کرد که coronavirus تلفات عبور کرده 150,000 مردم است. "رای او را."

در بیانیه ای قهوه ای به نام نورمن ظاهر در کنفرانس مطبوعاتی یک "سیلی" به بهداشت و درمان کارگران در دولت است.

"1500 نفر از اهالی کارولینای جنوبی مرده با توجه به COVID-19 و رالف نورمن است که با استفاده از انتخاب اتاق برای برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی در واشنگتن واسطه اطلاعات غلط" قهوه ای در بیانیه ای گفت. "رالف نورمن را شیرین کاری یک سیلی به ما متخصصان پزشکی اولین پاسخ دهندگان و دیگر کارگران ضروری است که تلاش کرده اند برای ماه به این ویروس را تحت کنترل. کنگره نورمن اقدامات خطرناک هستند ناامید کننده و به معنای واقعی کلمه یک موضوع از زندگی یا مرگ."

نورمن ادعا کرد در بیانیه ای که با حضور او در این مراسم به ترویج "امن بازگشایی مدارس" و نبود آگاه باشید که امانوئل برنامه ریزی برای حمله به استفاده از ماسک است. اما نورمن همچنین با انتقاد از سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای حذف ویدئوها از امانوئل سخنرانی.

"من نه ضروری به اظهارات استلا امانوئل جلوتر از زمان — من موافق نیستم با اظهارات او را در استفاده از ماسک و من گواهی به توصیه خاص هر نسخه" نورمن گفت: در statemen به The Daily Beast. "اما من احساس می کنم به شدت که او حق به صدای او ، در این کشور ما نیست, سکوت, صدای, از آنجا که ما پیدا کردن آنها را قابل اعتراض است."

با وجود امانوئل ادعا در مورد اثر هیدروکسی کلروکین او حاضر به ارائه هر گونه اطلاعات علمی در او قرار است موفقیت درمان Covid-19 بيمار با مواد مخدر است. FDA به لغو اضطراری با استفاده از مجوز برای درمان Covid-19 بيمار با هیدروکسی کلروکین و گفت هیچ اثبات آن مفید در درمان است.

امانوئل در ضمن به استقبال پوشش از ویروسی تصویری و اعتقادات در مورد شیاطین و بیگانگان. روز چهارشنبه او خواست کابل شبکه به پوشش او ادعا می کنند که مردم "نیاز به رهایی از شیطان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن