تلاش برای شکستن از طریق COVID تست Logjams

توسط مت Volz و فیل Galewitz قیصر سلامت نیوزهلن, مونتانا, ایالات نا امید شده توسط آزمایشگاه های خصوصی' به طور ف

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

توسط مت Volz و فیل Galewitz قیصر سلامت نیوز

هلن, مونتانا, ایالات نا امید شده توسط آزمایشگاه های خصوصی' به طور فزاینده طولانی turnarounds برای COVID-19 نتایج آزمون در حال تقلا برای پیدا کردن راه هایی برای نجات خود را تست برنامه های.

مونتانا گفت که آن را رها Quest Diagnostics, یکی از بزرگترین کشور های تشخیصی تست شرکت. The kansas city, New Jersey-بر اساس شرکت انجام داده بود همه دولت نظارت COVID-19 تست—درایو-از طریق آزمایش که حرکت از جامعه به جامعه برای کمک به پیگیری COVID را گسترش. اما به گفته مقامات دولتی در هفته گذشته بود که در ظرفیت و قادر خواهد بود به جای تست های بیشتر برای دو یا سه هفته.

"ما نمی خواهیم به سمت چپ بالا و دوباره خشک در صورتی که ملی تقاضا برای تست قرار می دهد یک دولت مانند ماست بر روی پشت رایتر" به لیبریا استیو بولاک گفت.

او گفت: دولت جلب Montana State University آزمایشگاه به فرایند تا 500 تست در روز و نهایی شدن قرارداد با آزمایشگاه خصوصی, کارولینای شمالی-بر اساس ماکو پزشکی برای اضافی 1000 تست در روز است.

کالیفرنیا و فلوریدا و کشورهای دیگر که با تلاش باید شروع به آزمایش با جدا تسریع خطوط برای افرادی که علائم این بیماری است. برخی از کشورهای در حال عقد قرارداد با دیگر خصوصی labs. و CVS استفاده می کند که تلاش برای COVID آزمون در بسیاری از سایت های خود در سراسر کشور گفت: آن است که به دنبال شرکای آزمایشگاه به منظور کاهش زمان انتظار برای نتایج.

تلاش LabCorp و خصوصی دیگر labs, تلاش برای گسترش به سرعت به اندازه کافی برای دیدار با تقاضا به عنوان متحده گسترش خود را تست و موارد افزایش می یابد در سراسر کشور. مقامات تلاش که دسته مورد 130,000 آزمون روزانه در 20 آزمایشگاه گفت: توانایی خود را برای گسترش محدود شده است و جهانی کمبود ماشین آلات و مواد شیمیایی مورد نیاز برای انجام COVID-19 تست.

روز دوشنبه تلاش اعلام کرد که زمان چرخش کند بود برای یک هفته یا بیشتر از سه یا چهار روز در ماه ژوئن. همچنین گفت: برخی از بیماران ممکن است زمان انتظار تا دو هفته. تلاش مقامات هشدار داد این هفته که می تواند بدتر به عنوان فصل آنفولانزا شروع این سقوط.

صبر کنید یک هفته یا بیشتر برای نتایج می توانید آزمون مسئله از آنجایی که تعداد کمی از مردم به ویژه کسانی که بدون علائم هستند و به احتمال زیاد به قرنطینه که آستین و اگر در این آزمون می آید و مثبت آنها در حال حاضر ممکن است بیش از این بیماری است.

"ما در حال کار با تعدادی از سازمان های مختلف برای ارائه به عنوان بسیاری از تست به عنوان امکان پذیر است اما برخی از این محدودیت های خارج از کنترل ما" تلاش سخنگوی وندی Bost گفت. "ما گام گرفته از درخواست مشتریان به زیر و بم تست تقاضا با تمرکز بر روی بیمارانی که بیشترین نیاز در این زمان است."

تهمت و دولت نیز در تلاش برای سرعت بخشیدن به زمان چرخش اجازه می دهد برخی از آزمایشگاه به استفاده از یک روش شناخته شده به عنوان مخلوط, تست, که ترکیبی از نمونه ها از چند نفر و سپس صفحه نمایش نمونه فردی تنها در صورتی که دسته ای می آید و مثبت برای ویروس. اما کارشناسان بهداشت عمومی نگران آن ممکن است خیلی دیر به تلاش استخر تست به عنوان درصد از نتایج مثبت دارای دو و یا سه برابر در بسیاری از نقاط کشور است.

متحده دست و پنجه نرم با افزایش caseloads میان تست کاهش سرعت رشد کرده برافروخته. کلرادو رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس یک دموکرات گفت: "ان بی سی دیدار با مطبوعات در روز یکشنبه است که می توانید آن را تا نه روز به نتایج آزمون از تلاش و LabCorp.

"تقریبا بی فایده از اپیدمیولوژیک و یا حتی تشخیصی دیدگاه" پلیس گفت:.

LabCorp مقامات می گویند بار چرخش در حال بهبود است.

کسانی که نگران آنها COVID-19 نیز نا امید. در سان فرانسیسکو علامت Mackler یک 71 ساله بازنشسته قانون کتابدار رفت و با شوهر خود برای دریافت تست رایگان در برنل ارتفاعات مرکز تفریح و سرگرمی در ژوئن 28 برای صلح از ذهن. او نتایج مورد انتظار پس از پنج روز, اما تست پردازش با تلاش در زمان 16 روز—آن را به عقب آمد منفی برای COVID-19.

"من فقط ناراحت و نگران مالیات دهندگان بودند گرفته شده برای سوار شدن بر چیزی گران و بی فایده برای بسیاری از مردم" Mackler گفت.

در کالیفرنیا لیبریا گاوین Newsom اذعان کرد تلاش کند بار چرخش در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز شنبه.

"این نه مضحک است که شما می توانید یک آزمون و 13 و 14 روز بعد شما می توانید نتایج" Newsom گفت که نتایج در آن موارد هستند "کاملا بی معنی است."

اما او افزود: "ما در حال رفتن به رها کردن تلاش. ما باید آنها را به عنوان یکی از شرکای ما."

کالیفرنیا با همکاری دیگر خصوصی و دانشگاه labs به منظور تسریع نتایج آزمون ramping تا از 2000 تست در روز در اوایل بیماری همه گیر به طور متوسط بیش از 125,000 یک روز Newsom گفت. نتایج آزمون در حال حاضر به طور متوسط بین پنج تا هفت روز و مقامات بهداشتی دولت گفت: آنها گفته اند همه labs برای اولین بار فرآیند از گروههای در معرض خطر مانند افراد با COVID علائم کسانی که در بیمارستان ها و کسانی که در دراز مدت مراقبت از امکانات.

در فلوریدا تلاش انجام شده است بیش از 600,000 COVID آزمون بیشتر از هر آزمایشگاه. پس از گزارش از آزمایشگاه های مصرف هفت تا 10 روز به نوبه خود در اطراف نتایج آزمون مقامات بهداشتی ایجاد خطوط ویژه در چهار تست سایت برای علامتی مردم است که اجازه خواهد داد که آنها را برای دریافت نتایج خود را سریع تر. در صورتی که برنامه به خوبی می رود, فلوریدا, مقامات گفت: از آن خواهد شد گسترش به تمام 50 ایالت-اجرای سایت.

پنسیلوانیا بهداشت مقامات برنامه ریزی برای کاهش تعداد درایو از طریق تست سایت آن را اجرا می کند با تلاش و خارج از 19 به 13. آنها همچنین در حال جابجایی برخی از سایت مکان هایی که دیده اند کم تست اعداد به بیشتر مناطق پر جمعیت با بالاتر مثبت نرخ.

یک هفته ای منتظر COVID آزمون هنجار نیست در همه جا. در تگزاس دولتی تلفن همراه, تست سایت در حال ارائه نتایج در عرض دو تا سه روز به این دلیل که دولت "گسترش بار" از تست در میان بسیاری از آزمایشگاه شرکت گفت: Seth کریستنسن سخنگوی تگزاس بخش مدیریت اضطراری. دولت استفاده نمی کند و تلاش اما در عوض با استفاده از بیش از 10 آزمایشگاه سایر شرکت ها از جمله LabCorp, دیگر از این کشور بزرگترین آزمایشگاه های زنجیره ای.

بازگشت بار متفاوت است به طور گسترده ای توسط شرکت. LabCorp گفت: زمان چرخش به صورت سرپایی نتایج آزمون بهبود یافته و به سه تا پنج روز در این هفته از چهار تا شش هفته گذشته است. BioReference آزمایشگاه بزرگ دیگر آزمایشگاه های زنجیره ای گفت: این بهبود زمان چرخش از حدود شش روز در ماه ژوئن به سه یا کمتر از این ماه. خارج شده است که با استفاده از تلاش و eTrueNorth برای بیش از 150 ، 000 COVID آزمون گفت: در آن وب سایت است که تلاش نتایج یک هفته در مقایسه با سه تا پنج روز با eTrueNorth.

"آن را نه مضحک است که شما می توانید یک آزمون و 13 و 14 روز بعد از شما دریافت نتایج."

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom

در مونتانا تلاش تاخیر دولت مجبور به توقف آن جامعه تست برنامه که با هدف خدمت به عنوان یک سیستم هشدار برای چه این ویروس در حال گسترش است. مقامات برنامه ریزی برای از سرگیری هفته آینده پس از آن اتحاد ایالتی مونتانا و کارولینای شمالی آزمایشگاه در محل بولاک گفت.

مونتانا با 2,813 موارد تایید شده از توصیه یکی از پایین ترین سرانه نرخ در کشور است. اما به طور متوسط روزانه caseload در کشور افزایش یافته است 112 درصد در دو هفته گذشته—کشور سوم-بالاترین افزایش نرخ با توجه به تجزیه و تحلیل توسط NPR.

تلاش های آغاز شده در حال اجرا دولت را جرم-تست حوادث در بهار با وعده بار چرخش از دو یا سه روز. اما آغاز شده است که به کشش به یک هفته یا بیشتر بولاک گفت.

Bost تلاش سخنگوی توصیف تاخیر در جامعه تست به عنوان یک توافق موقت با مقامات وزارت امور خارجه ،

"ما با توافق طرفین به تعویق انداختن برخی از رویدادهای اجتماعی برای عموم مردم به منظور اطمینان از تست در دسترس است برای بیمارانی که بیشترین نیاز مانند کسانی که علامتی و بیمار در بیمارستان," او گفت:.

مونتانا نشده لغو شد قرارداد خود را با تلاش اما مقامات وزارت امور خارجه گفت: آنها مطمئن نیستید که آیا دولت از سر گرفته خواهد با استفاده از این شرکت است.

"ما می تواند نیاز است که ما در مونتانا با این دو راه حل" بولاک گفت: با اشاره به مونتانا دانشگاه ایالت کارولینای شمالی آزمایشگاه. "اما این بدان معنا نیست که ما نمی تواند بازگشت به تلاش در برخی از نقطه."

KHN خبرنگار راشل Bluth کمک به این گزارش.

KHN (قیصر سلامت نیوز) غیر انتفاعی, اخبار, خدمات پوشش مسائل مربوط به سلامت. این یک سرمقاله مستقل برنامه KFF (قیصر بنیاد خانواده) که با وابسته نیست و Kaiser Permanente.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن