RNC صندلی Ronna McDaniel نیز رای دادند از طریق پست

به عنوان او انجام مقیاس بزرگ چند میلیون دلاری تلاش برای عقب راندن دموکراتیک تلاش برای گسترش رأی-با-دسترسی به ا

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

به عنوان او انجام مقیاس بزرگ چند میلیون دلاری تلاش برای عقب راندن دموکراتیک تلاش برای گسترش رأی-با-دسترسی به ایمیل قبل از انتخابات ملی حزب جمهوری خواه رئیس کمیته Ronna McDaniel شده است در مورد یک چیز روشن: او نه مفهومی مخالف رای گیری غایب.

در مطبوعات تماس McDaniel گفته او راحت متحده با ارسال برنامه های کاربردی برای برگه های رای که رای دهندگان می توانید ارسال از طریق پست به دلیل آنها مناسب دلیلی برای بودن قادر به نشان می دهد تا در فرد است. چه او مخالف است, متحده در ارسال برگه های رای خود را به خصوص بدون پادمان در محل تعیین شده است که گرفتن آنها را. که درست از دعاوی که RNC به رهبری اخیرا از جمله یکی از کارگردانی در کالیفرنیا که ارسال پست الکترونیکی-در برگه های رای به همه ثبت نام رای دهندگان در پی بیماری همه گیر کوروناویروس.

چه McDaniel اتحاد چپ ناگفته و آنچه ممکن است به دلیل نحوه خاص و موقعیت او شده است که او خودش رای داده است غایب—بارها و بارها. میشیگان رای گیری سوابق به دست آمده روزانه وحش نشان می دهد که او را در سال 2016, 2017, 2018 و برای ریاست جمهوری ابتدایی در سال 2020 است. سوابق نشان می دهد که McDaniel است که در میشیگان "دائم غایب فهرست رای دهندگان" به این معنی است که او "با ارسال یک درخواست برای هر انتخابات است."

به عنوان خبرنگاران کشف کرده اند نمونه های بیشتری از برجسته تهمت دستیاران گرفته اند که با استفاده از رای گیری غایب در سال های اخیر McDaniel موقعیت به نظر می رسد به رشد و متنوع تر. در اوایل مارس ستون برای مهر او اعلام صراحت, "پست الکترونیکی-در رای گیری را افزایش می دهد فرصت برای تقلب."

"رای گیری از طریق پست منجر به چندین انتخابات که در آن هیچ کس می توانیم با اعتماد به نفس است که نامزد بود سزاوار برنده," او نوشت.

این RNC را اعلام عمومی موقعیت این روزها بیشتر ظریف و کمتر در تقابل با McDaniel شخصی رای گیری از تاریخ است.

"رئیس McDaniel شده است به طور کامل سازگار است.ما نه در مخالفت با قانونی رای گیری غایب" گفت: RNC سخنگوی Michael stewart oates. "آنچه که ما مخالف هستند و دموکرات ها در یمن به طور خودکار ایمیل های میلیون ها نفر از رای گیری برای رای دهندگان در حالی که به طور همزمان تحت پیگرد برای از بین بردن پادمان مانند رای گیری تایید امضا و دولت ممنوعیت در انتخابات برداشت."

اما با این وجود پیچیده جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سال-کمپین طولانی به بازیگران شک و تردید در مورد مشروعیت سیستم است که اجازه می دهد تا برای رای گیری از طریق پست—اگر بدون هیچ دلیل دیگر از آن نشان دهنده و در عین حال یکی دیگر از Trumpworld luminary که رای در آن مد. و آن را در تقابل با هشدار از دیگران در سمت راست که پست الکترونیکی-در برگه های رای که رسیده برای فساد—هشدار در تقابل با داده ها.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود رای دادند غایب و دفاع از آن را در زمینههایی که او مشغول جمهور است. اما او همچنین در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری که ذاتا تقلبی به ضرر جمهوری خواهان و اندازه گیری برای تقلب در انتخابات است. او رفته است تا آنجا که به هشدار می دهند که کودکان و نوجوانان خواهد raid صندوق های پستی را از آراء و توزیع مجدد آنها را به صورت دلخواه خود را نامزد.

"شما فکر نمی کنم آنها rip آنها را از صندوق های پستی ؟" او گفت:.

خود را بالا مشاور کلیان کانوی نیز رای غایب. و مانند تهمت او را در دفاع از آراء او بازیگران در نیوجرسی در زمینههایی که او مشغول کار در سی اما این هفته او همچنین قاب این عمل در شخص رای گیری به عنوان یک مسئولیت مقدس بود که ارزش زمان و فداکاری.

"مردم بسیار با افتخار نشان می دهد و رفتن به پای صندوق های رای کانوی گفت: در کاخ سفید چمن. "آنها واقعا هستند... منظورم این است که انتظار در خط در Georgetown Cupcake برای یک ساعت به یک نوعی کیک کوچک. بنابراین من فکر می کنم آنها احتمالا می تواند در خط صبر کنید برای انجام کاری به عنوان مهم و حیاتی و قانون اساسی قابل توجهی به عنوان بازیگران خود را رای."

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany که نیز بسیار مهم از رای-توسط-mail را از آن خود 11 بار در طول 10 سال گذشته به گفته های اخیر Tampa Bay Times گزارش. او در دفاع از خودش گفت: او مجبور شد به رای غایب به دلیل کار در واشنگتن هر چند فلوریدا سیستم اجازه می دهد تا برای هیچ بهانه ای رای از طریق پست.

McDaniel موقعیت است که او حمایت از absentee ballot روند تا زمانی که آن را انجام شده است به طور قانونی و با پادمان. و پس از سرودن که فاکس نیوز در ستون هشدار از عواقب پست الکترونیکی-در رای گیری و موقعیت خود را روشن تر شد

"من نمی ذهن مردم فرستاده absentee ballot فرم های درخواست. که خوب است. به آنها این فرصت را به رای دادن از طریق پست. ما در حال مبارزه با آن," او گفت: در یک مجازی توسط دانشگاه جورج تاون. "مبارزه من فقط با ارسال برگه های رای به ویژه در کشورهای که گرفته نشده زمان به ممیزی رای دهندگان خود را رول."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب