روسیه: دادگاه در می یابد گولاگ مورخ گناه از کودک سوء استفاده جنسی

دادستان ادعا یوری Dmitriyev مورد آزار جنسی دخترش به تصویب رسید. فعالان گفته اند که دادگاه در برابر این مورخ که

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

دادستان ادعا یوری Dmitriyev مورد آزار جنسی دخترش به تصویب رسید. فعالان گفته اند که دادگاه در برابر این مورخ که کشف استالین دوران گورهای دسته جمعی است که بخشی از سرکوب مخالفان.

یک دادگاه مورخ یوری Dmitriyev به جرم سوء استفاده جنسی دخترش به تصویب رسید در روز چهارشنبه در یک محاکمه حامیان و گروه های حقوق بشر ادعا می کنند راه اندازی شد توسط دولت به سکوت او.

حکم تحویل داده شد توسط یک قاضی در یک بسته-درب دادگاه او را محکوم به سه سال و نیم در زندان است. Dmitriyev وکیل به خبرنگاران گفت: در خارج از دادگاه گفت امیدوار است که مشتری خود را در زمان در حال حاضر در حال خدمت در بازداشت ممکن است معنی او می تواند به زودی به رایگان.

دولت دادستان به دنبال یک مقدار دیگر حکم 15 سال است.

Dmitriyev صرف حرفه خود تحقیق تاریک دوره در روسیه ، او واقع شده و نبش گورهای جمعی از مردم کشته شدند و تحت دیکتاتور شوروی جوزف استالین حکومت.

او همچنین سران برجسته حقوق گروه یادبود در کارلیا در شمال غربی روسیه, کمک به باز کردن Sandarmokh یادبود در حافظه از هزاران نفر از قربانیان قتل در سال 1937 و 1938.

یادبود قبلا گفته این تاریخ "مناسب نیست دولت روایت تاریخی."

سال از اتهامات

حکم به پایان می رسد طولانی در حال اجرا قسمت که دیدم دادستان متهم Dmitriyev از کودکان سوء استفاده جنسی بیش از یک دوره از چند سال و پورنوگرافی کودکان.

Yury Dmitriyev in handcuffs (DW/Y. Dmitrijew)

Dmitriyev شده در داخل و خارج از روسیه در دادگاه ها و زندان ها برای سال

Dmitriyev ابتدا دستگیر شد و در اواخر سال 2016 در اختیار برهنه عکس از دختر خود را بعد از یک ناشناس نکته های ساخته شده به مقامات. او صرف بیش از یک سال در بازداشت پیش از محاکمه قبل از اینکه منتشر شد پس از تماس از چهره های برجسته برای او آزاد شود.

در مارس 2018 او تبرئه از اتهام پورنوگرافی کودکان اما در تعجب turnabout او بازداشت شد و بعدا دوباره آن سال پس از دادگاه بالاتر را لغو و گناه نیست حکم.

سرکوب مخالفان

Dmitriyev است بارها و بارها با رد اتهامات نیز گفت که این مهم برای کشور به یاد داشته باشید گذشته خود را. یادبود گفت: دادستان محقق شد بخشی از افزایش سرکوب مخالفان.

"وجود دارد هیچ شک و تردید است که یوری Dmitriyev بی گناه است," حقوق گروه گفت: پیش از روز چهارشنبه حکم.

روسیه را درمان Dmitriyev نیز دست آورد های بین المللی پشتیبانی می کند.

در تجدید نظر به شورای اروپا در این سال برجسته نویسندگان از جمله برنده جایزه نوبل سوتلانا Alexievich و جاناتان Bieber به نام مورخ "استخوان در مقامات گلو."

"مقامات روسی به دنبال بازنویسی تاریخ Sandarmokh با تهمت و افترا کاشف آن و groundlessly متهم Dmitriyev از ظالمانه جرم" گفتند.

kmm/اس ام اس (AFP ایسنا)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب