نسل کشی رواندا مشکوک Felicien Kabuga به نظر می رسد در دادگاه

محققان درخواست استرداد از نسل کشی در رواندا گمان خود ادعا نقش مهمی در تامین مالی کشور را نسل کشی سال 1994. Fel

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

محققان درخواست استرداد از نسل کشی در رواندا گمان خود ادعا نقش مهمی در تامین مالی کشور را نسل کشی سال 1994. Felicien Kabuga دستگیر شد بعد از پلیس دنبال او را از طریق فرزندان خود.

دادستان ها روز چهارشنبه ثبت یک درخواست برای Felicien Kabuga خطاب به سازمان ملل متحد بازداشت برای محاکمه در دادگاه های بین المللی.

Kabuga آورده بود به دادگاه در یک صندلی چرخدار لباس پوشیدن و در شلوار جین و یک بلوز آبی و پوشیدن یک ماسک صورت.

84-سال بازداشت شد و در پاریس و حومه در روز شنبه پس از گذراندن یک چهارم از یک قرن در اجرا.

Kabuga می توان به لاهه در هلند قبل از محاکمه در شهر آروشا در شمال تانزانیا. یک دادگاه سازمان ملل متحد وجود دارد که دست زدن به موارد که در تاریخ به نسل کشی سال 1994 حدود 800,000 مردم است.

سابق چای و قهوه سرمایه دار خیلی مهم است رواندا most wanted و تا به حال 5 میلیون دلار فضل بر روی سر خود را.

او مجرم شناخته شد و در سال 1997 در هفت جنایی شمارش از جمله نسل کشی و تحریک به ارتکاب نسل کشی است.

ادامه مطلب: نظر: نسل کشی در رواندا دستگیری آرامش می دهد به بازماندگان

با توجه به رواندا دادستان Kabuga مورد استفاده خود شرکت ها برای واردات قمه و ابزار باغبانی دانستن آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان سلاح در 100 روز کشتن ولگردی و قانونی شکنی که به کشته شدن برخی از 800000 توتسی و متوسط Hutus در شرق کشور آفریقایی است. او اعتقاد بر این است که تاسیس بدنام انترهاموه هوتو قومی شبه نظامیان و ارائه آموزش ها و تجهیزات مورد استفاده در قتل عام.

او همچنین شرکت متعلق به رادیو تلویزیون Milles کللینس که ایستگاه رادیویی پخش پیام که چتری قومی نفرت علیه توتسی.

Kabuga داشت زندگی تحت یک نام نادرست در یک آپارتمان در نزدیکی پاریس پس از چند دهه در اجرا.

اطلاعاتی فرانسه عوامل جاسوسی در Kabuga کودکان در تلاش های خود را به او پیگیری کردن. به دلیل coronavirus مستند بسیاری از تحقیقات فعال بودند و در انتظار قرار داده و پلیس فرانسه قادر به تمرکز بر روی Kabuga فایل.

درخواست جمع آوری سرعت در ماه مارس پس از یک هوش-نشست های بین محققان از فرانسه و انگلیس و بلژیک که در آن برخی از Kabuga کودکان زندگی می کنند و همچنین مقامات سازمان ملل متحد و اروپا Europol آژانس های اجرای قانون.

ادامه مطلب: 20 سال تحت رواندا 'دیکتاتور خیرخواه" پل Kagame

"ما متوجه ... که دنباله دار از کودکان حفاظت از پدر خود همگرا در Asnieres-sur-Seine," اریک Emeraux رئیس ژاندارمری مرکزی دفتر مبارزه با جنایت علیه بشریت گفت خبرگزاری رویترز با اشاره به پاریس و حومه که در آن Kabuga شد و در نهایت دستگیر شد. "ما همچنین کشف یکی از فرزندان او بود اجاره یک آپارتمان وجود دارد."

محققان نصب wiretaps و اموال قرار داده شد و تحت نظارت با هوش نشان می دهد که کسی به غیر از یکی از بچه ها بود زندگی وجود دارد.

"ما تصمیم به باز کردن درب بدون اینکه کاملا مطمئن شوید که ما را پیدا کنید در داخل" Emeraux گفت. "من خواب شب قبل از."

Kabuga — که تا به حال 28 شناخته شده با نام مستعار — دستگیر شد توسط یک تیم از 16 نخبگان افسران شد و به طور رسمی شناسایی شده در یک آزمایش DNA مطابق برابر یک نمونه گرفته شده زمانی که او در بیمارستان بستری شد در آلمان در سال 2007.

وکلا اقدام برای Kabuga گفت: آنها درخواست هشت روز به تعویق افتادن روند قانونی که تحت قانون فرانسه — اعطا شده است به طور خودکار.

rc/msh (AFP dpa رویترز)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن