صوتی و برگزیدگان برای سرعت بخشیدن به پاکسازی C-گروه طیف در حمایت از FCC را 5G طرح برای ما

SES رهبر جهانی در محتوای اتصال راه حل برگزیدگان برای روشن شدن بخشی از C-گروه طیف در ایالات متحده مطابق با شتاب

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

SES رهبر جهانی در محتوای اتصال راه حل برگزیدگان برای روشن شدن بخشی از C-گروه طیف در ایالات متحده مطابق با شتاب جدول زمانی دقیق در کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) به منظور انتشار در فدرال ثبت نام در 23 مارس سال 2020 است. SES خواهد file انتخابات بعد از امروز جلوتر از 29 مارس FCC مهلت.

شتاب پاکسازی از جمله مهاجرت از مشتریان موجود است و منابع فشرده روند جاری C-band کاربران است. SES هیئت مدیره را تایید کرده است یک سرمایه گذاری پاکت از 1.6 میلیارد دلار است که شامل تهیه و راه اندازی ماهواره جدید و سایر تجهیزات و خدمات – هزینه های که در حال reimbursable از طریق برنامه تهاتری. SES در نظر دارد به جای اکثریت قریب به اتفاق از این سرمایه گذاری با ایالات متحده آمریکا تامین کنندگان.

در خط با SES شرکت تعهد به حفظ درجه سرمایه گذاری وضعیت شرکت امن پرداخت معوق شرایط با فروشندگان شرکت در برنامه های ماهواره ای در ارتباط با تسریع پاکسازی جلوتر از بازپرداخت توسط تهاتری. SES در نظر دارد برای دیدار با مهلت پیش بینی شده در FCC جهت که حق SES برای دریافت به دلار 3.97 میلیارد دلار در شتاب جابجایی پرداخت.

از ابتدا از این اقدام SES پشتیبانی شتاب پاکسازی بخشی از C-band طیف و همچنین این کمیسیون با هدف سرعت رانندگی 5G رهبری با استفاده از این طیف در حالی که همچنین حفاظت از طیف فعلی کاربران است.

تحت سفارش شتاب پاکسازی است مشروط در انتخابات روشن شده ساخته شده توسط واجد شرایط اپراتورهای ماهواره ای به نمایندگی از حداقل 80 درصد از شتاب جابجایی پرداخت. SES تصمیم به انتخاب یک جزء حیاتی در دستیابی به این.

در حالی که SES است بصورتی پایدار و محکم حمایتی از شتاب پاکسازی در هر FCC منظور شرکت مخالف بالقوه sunsetting از آن 300 مگاهرتز C-band حقوق در ماه دسامبر سال 2025 در صورت بعید است که شتاب پاکسازی می کند اقدام به عنوان مشخص شده در سفارش. به شدت پیشگیرانه اندازه گیری SES در نظر دارد به پرونده امروز یک درخواست برای بررسی با بررسی دادگاه برای حفظ حقوق خود باید شتاب پاکسازی گزینه دیگر در دسترس خواهد بود.

در مورد SES

SES است جسورانه چشم انداز برای ارائه تجربه های شگفت انگیز در همه جا بر روی زمین توسط توزیع با بالاترین کیفیت تصویری محتوا و ارائه اتصال بدون درز در سراسر جهان است. به عنوان رهبر جهانی در محتوای اتصال راه حل های صوتی و عمل در جهان تنها چند مدار صورت فلکی ماهواره با ترکیب منحصر به فرد از پوشش جهانی و عملکرد بالا از جمله تجاری-ثابت با زمان تاخیر کم متوسط مدار زمین O3b سیستم. با اعمال نفوذ گسترده و هوشمند را فعال کنید ابر شبکه SES قادر به ارائه با کیفیت بالا و راه حل های اتصال در هر نقطه بر روی زمین در دریا و یا در هوا است و یک شریک قابل اعتماد برای جهان پیشرو شرکت های مخابراتی تلفن همراه اپراتورهای شبکه دولت اتصال و ابر ارائه دهندگان خدمات رسانههای تصویری پلت فرم اپراتورها و صاحبان محتوا. صوتی و تصویری شبکه حمل بیش از 8,300 کانال و بی نظیر و با رسیدن به بیش از 355 میلیون خانوار ارائه موفق خدمات رسانه ای برای هر دو خطی و غیر خطی محتوا. این شرکت ذکر شده در پاریس و لوکزامبورگ بورس (دارای صدای تیک تیک: SESG). اطلاعات بیشتر در دسترس است: www.ses.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب