داکوتای جنوبی Guv است که خم جهنم در وادار کردن قبایل به باز کردن. در حال حاضر دو عضو بیمار هستند.

آیا او یا نمی خواهد او ؟ هر چند او تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است در زمینه "اقدام قانونی" او وعده داده شده در

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

آیا او یا نمی خواهد او ؟

هر چند او تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است در زمینه "اقدام قانونی" او وعده داده شده در هفته گذشته, داکوتای جنوبی, رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem روز دوشنبه افزایش یافت او در جریان اختلاف با دو سو قبایل که راه اندازی پست های بازرسی در طول دولت و بزرگراه های ایالات متحده برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus در قبایل زمین.

چند ساعت بعد یکی از اقوام خود را تایید دو مورد اول از این ویروس خود را رزرو.

"ما شده اند با داشتن مکالمات برای بیش از یک ماه با ما قبایل و پست های بازرسی در ادامه به موضوع با مردمی که بر روی زمین" Noem به خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

فرماندار ادعا کرد که او تا به حال دریافت گزارش از دامداران قادر به رسیدن به خود گاو مالکان قادر به رسیدن به اموال و خدمات اضطراری قادر به عبور از پست های بازرسی.

"ما نیاز به مردم درست رانندگی را از طریق این منطقه به ادامه قادر به انجام این کار" Noem گفت. "کسانی که تحویل گاز تجهیزات پزشکی و مواد غذایی مهم هستند."

روز جمعه دفتر او تا به حال با صدور بیانیه ای "خواستار" در حروف جدا از هم که Oglala سو قبیله و شایانی رودخانه سو قبیله خود را به پایین پست های بازرسی در عرض 48 ساعت.

هر دو را رد کرد. و چند ساعت پس از فرماندار کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه Oglala, Sioux, قبیله دستور, رزرو گسترده shutdown پس از یادگیری است که دو عضو از ساکنان تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس با توجه به Indianz.com.

"این واقعا ترسناک برای ما به عنوان نیروی کار به این اعلام اما ما باید به بررسی آنچه در حال حاضر منتشر شده در رسانه های اجتماعی—که ما رزرو کند باید دو تایید موارد مثبت و موارد" کارین عقاب, رسانه, روابط متخصص برای قبیله گفت: دوشنبه شب. "نگه داشتن این دو نفر در نماز خود را و افکار خود را."

مداوم گوشت گاو بین Noem و قبایل به نمایندگی از آخرین مورد از یک جمهوری خواه و فرماندار به دنبال ابطال ساکنان دولت که از ترس با مقدار زیادی از شواهد که مقامات در حال حرکت بیش از حد به شدت به مسابقه بازگشت به قبل از COVID-19 عادی—و هزینه زندگی در طول راه.

اما در حالی که مبارزه به ظاهر قانونی و بهداشت عمومی در یک, آن هم در مسائل حساس از حاکمیت مؤثر بر جوامع است که با آن مواجه شده اند قرن ها از غفلت و ظلم و ستم. منتقدان پیشنهاد Noem در معرض خطر اجازه می دهد او را افزایش مشخصات به عنوان یک anti-مستند فتنه به مخاطره آمریکایی های بومی ،

"آنها یک حاکمیت حق و وظیفه برای حفاظت از مردم" لارنس Gostin که هدایت اونیل موسسه ملی و جهانی سلامت قانون در دانشگاه جورج تاون گفت: از سو قبایل. "آنها بسیار آسیب پذیر, بنابراین من فکر می کنم که علم و شواهد همه را در کنار خود و نباید در رحمت خود را به فرماندار که به نظر می رسد به مراقبت بیشتر در مورد بازگشایی از او در مورد عمومی سلامت و ایمنی است."

رئیس هارولد Frazier از چینن رودخانه سو قبیله قبلا کاهش یافته است Noem درخواست به پست های بازرسی استدلال در بیانیه ای که قبیله "متوقف نشده هر دولت و یا تجاری توابع."

"بسیاری شده اند inconvenienced حفظ وضعیت فعلی اما virus می تواند به افتراق بین عضو و غیر عضو" Frazier اضافه شده است. "آن ما ملزم به محافظت از هر کس برای رزرو صرف نظر سیاسی تفاوت است. ما نمی خواهد عذرخواهی برای اینکه یک جزیره امن در دریای عدم قطعیت و مرگ است."

در مورد شایانی رودخانه, Sioux, بازرسی اجازه می دهد برای رزرو ساکنان به سفر در داکوتای جنوبی, اما تنها به مناطق تلقی نمی COVID-19 نقاط داغ. حتی پس از آن آنها تنها می تواند انجام این کار برای خدمات ضروری و باید تکمیل پرسشنامه سلامت پس از بازگشت. در ضمن داکوتای جنوبی ساکنان که زندگی نمی کنند برای رزرو مجاز در داخل تنها برای خدمات ضروری و تنها در صورتی که از یک نقطه داغ. آنها همچنین باید تکمیل پرسشنامه سی ان ان گزارش کرده است.

تعقیب آهن چشم سخنگوی Oglala سو رئیس جمهور جولیان خرس دونده قبلا به اسوشیتد پرس گفت که او انتظار می رود قبیله خود را به دفاع از حق و حقوق خود را به عنوان یک کشور مستقل به حفظ کردن تهدیدات به سلامت خود را.

وجود دارد که از بعد از ظهر دوشنبه 3,517 COVID-19 عفونت و 34 و میر در داکوتای جنوبی و Noem گفت: در طول پنج شنبه نشست خبری که اخیر هدفمند انبوه, تست ابتکار در دولت متمرکز در نقاط داغ در بر داشت 24 درصد مثبت عفونت رای دادن.

در توجیه او تصمیم گیری دفتر او بارها به استناد یک تفاهم نامه از وزارت داخله اداره امور هند صادر شده در ماه گذشته خواستار قبایل به کسب اجازه از مقامات دولتی قبل از بسته شدن یا محدود کردن سفر در دولت و یا بزرگراه های ایالات متحده. اما دولت در بخش حمل و نقل مشورت هر دو قبیله در چگونه با خیال راحت و به طور موثر راه اندازی پست های بازرسی با توجه به چینن رودخانه سو قبیله رهبری است. (پست های بازرسی در محل در مارس 3—قبل از فدرال تفاهم نامه صادر شده در مارس 8.)

قبل از اختلاف Noem تا به حال آغوش او ایستاده به عنوان یکی از معدود فرمانداران در کشور برای جلوگیری از یک ایالت اقامت در خانه سفارش دهید. در طول همه گیر او به نظر می رسد در برنامه های فاکس نیوز heavyweights Sean Hannity و Laura Ingraham, که در آن او در بر داشت یک دارای شور و شعف دریافت به رویکرد او از حق است.

رشد بد نامی برای اولین بار اصطلاح فرماندار که انتخاب شد در سال 2018 انتخابات میان دوره ای پس از خدمت در ایالات متحده در خانه بود و نه از دست مردم در دولت است. یک شهردار گفت: روزانه وحش در ماه گذشته او احساس او دولت اوباما فرماندار بود "با بهره گیری از توجه من فکر می کنم."

متحده از داکوتای جنوبی داکوتای شمالی و وایومینگ شده است در میان کسانی که میلی به موضوع این ایالت اقامت در خانه محدودیت های اعمال شده توسط حتی خود جمهوری خواه همسالان در دیگر نقاط کشور است. Noem این سکوت باعث South Dakota State Medical Association به ارسال نامه ای در اوایل مارس برای متقاعد کردن او را به صدور یک پناهگاه در محل سفارش فایده ای نداشت. این سازمان کاهش یافته است به نظر دوشنبه در مورد اختلاف با واکنش های.

در بیانیه ای در روز یکشنبه, مگی Seidel یک مشاور ارشد و سیاست مدیر برای رژیم صهیونیستی است. Noem ادامه داد که روز جمعه اعلام شد "پس از چند ساعت از ارتباطات پشت صحنه."

"قبایل هستند و در حقوق خود را به مدیریت جریان ترافیک در جاده های قبیله ای و دولت هیچ اعتراضی به این که" Seidel گفت. "کلید کار اینجا این است که قبایل در حال اجازه دادن به اعضای قبیله ای در آمده است و به عنوان آنها لطفا—همان درست است برای غیر اعضای قبیله ای."

وقتی پرسیده شد که روز دوشنبه به همین دلیل او تا به حال تهدید به اقدام قانونی قبل از ملاقات با رهبران قبیله ای در فرد Noem تاکید کرد که او امیدوار است "به وضوح" در پاسگاه موضوع اما این است که او "خواهد بود اقدام به طوری که ما می توانید برخی از وضوح که چگونه به جلو حرکت کند." او مشخص نکرد بیشتر آنچه "اقدام" به معنای دفتر او نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر دوشنبه, درخواست برای پاسخ به کارشناسان بهداشت عمومی مهم حقوقی تهدید.

Noem نیز رد کرده است که این اختلاف باعث شده است که شکاف بین دولت و قبایل.

اما یک گروه دو حزبی از قانونگذاران داکوتای جنوبی در نامه ای به Noem روز جمعه در دفاع از رزرو' حقوق خود را اعمال بازرسی و رقابت فرماندار ادعا می کنند که پست های بازرسی غیر قانونی توسط دولت قانون است.

"این قدرت قضایی شدند مندرج در هر دو سال 1851 و 1868 Ft. لرمی پیمان شده اند و مجددا چندین بار از طریق قانون مورد کنگره و دیوان عالی کشور احکام گفت:" نامه امضا شده توسط دولت سناتورها و نمایندگان که همچنین ادعا کرد که دولت مجاز به اجرای قانون دولت در داخل مرزهای رزرو. "ما نمی خواهید به بخشی از یکی دیگر از طرح دعوی در دادگاه است که در نهایت هزینه مردم داکوتای جنوبی بیشتر از پول است."

"به عنوان نمایندگان منتخب از مناطق که عبارتند از: مردم قبیله ای و زمینی و دولت ما می تواند کمک به تسهیل گفتگو و با توجه به دفتر شما بینش منحصر به فرد به عنوان فرهنگ پروتکل و زبان بومی چگونه با هم کار کنند با قبیله ای دولت" در ادامه این نامه است. "شما انتخاب می شوند اما نه برای تماس با ما و ارسال اولتیماتوم به هر دو قوم است."

چه چیزی بیشتر از بهداشت عمومی چشم انداز Gostin گفت: "واضح است که قبایل صحیح هستند."

این مسائل حتی بیشتر روشن او استدلال کرد که قبایل منتقل شده اند اجازه می دهد تا کسب و کار ضروری سفر—فقط نمی گردشگری و یا غیر ضروری سفر.

"آن را به من اعتصاب به عنوان بی رحمانه و غیر حساس دانستن ویرانی که COVID باعث شده بود در قبایل. آسیب پذیری خود را روشن است," او اضافه شده از Noem اقدامات. "او دقیقا مخالف آنچه که او باید انجام دهد."

"این یک تهدید وجودی برای اسباط" Gostin گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن