ضربه جدید به اسپانیا در بخش گردشگری از آلمان و انگلستان و ممنوعیت سفر

اسپانیا بخش گردشگری چهره خراب کردن زیر جدید مشاوره از آلمان و انگلیس با توجه به افزایش coronavirus موارد است.

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

اسپانیا بخش گردشگری چهره خراب کردن زیر جدید مشاوره از آلمان و انگلیس با توجه به افزایش coronavirus موارد است. اسپانیایی تفریحی هستند به شدت وابسته به گردشگران داخلی از شمال اروپا به خصوص در این سال است.

بریتانیا تصمیم ناگهانی در روز شنبه به اجرا درآوردن 14 روز قرنطینه در مسافران از اسپانیا فرستاده تکان طریق در حال حاضر مشکل اسپانیایی بخش گردشگری. در ساعت, توی, اروپا, بزرگترین, سفر, شرکت, و بودجه شرکت هواپیمایی Jet2 لغو پرواز های از انگلستان به سرزمین اصلی اسپانیا برای حداقل دو هفته ترک گردشگران داخلی با زمان کمی به ترتیبات جایگزین را.

در حالی که توی این رقبا از جمله شرکت هواپیمایی رایان ایر و, EasyJet می گویند که آنها خود را حفظ خواهد کرد, پرواز هواپیمایی نیز اعتقاد به دیده لغو گسترده به انگلیسی, مسافران می گویند که آنها نمی توانیم به دست کار می کنند و از خود جدا برای 14 روز پس از بازگشت از تعطیلات تابستانی خود را. هر دو شرکت های هواپیمایی' قیمت سهم کاهش یافت و نزدیک به 10 درصد در روز دوشنبه پس از قرنطینه اعلام. بریتانیا آخرین سفر به روز رسانی رفت و حتی بیشتر و مشاوره در برابر همه اما ضروری سفر به اسپانیا برای هم بودن.

دو روز بعد آلمان توصیه اتباع خود در برابر غیر ضروری سفر به مناطق اسپانیا بدترین تحت تاثیر افزایش coronavirus موارد است. این تصمیم شامل آراگون, Navarra و کاتالونیا — از جمله محبوب شهر ساحلی بارسلونا و کوستا Brava.

ادامه مطلب: Coronavirus آخرین: 'ما را تبدیل به غفلت' می گوید: بیماری آژانس ارشد

آنچه در آن به معنی برای اسپانیا در بخش گردشگری

اقتصاد اسپانیا است که به شدت متکی به گردشگری است که باعث می شود تا 12 درصد از محصول ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی). بزرگ هجوم ده ها میلیون نفر از گردشگران داخلی از شمال اروپا است که عمده اقتصادی برای افزایش فقیر مناطق ساحلی مانند اندلس که برای کشاورزی است که دیگر نان آور اصلی و که در آن نرخ بیکاری به بالاترین سطح در اتحادیه اروپا است.

انگلیسی ها را تشکیل می دهند بزرگترین گروه از گردشگران خارجی به اسپانیا — برخی از 18 میلیون سفر وجود دارد سال گذشته است. در این هفته تنها برخی از 600,000 استرالیایی بودند به دلیل پرواز به اسپانیا, با توجه به برآورد از روابط عمومی گروه کامپیوتر آژانس ذکر شده توسط بار مالی. آلمانی ها در ضمن دومین گروه — برخی از 11.2 میلیون سفر به ایبری کشور در سال 2019.

گردشگری نیز مسئول 11 درصد از مشاغل در یک کشور با یک سرسختانه بالا نرخ بیکاری در بیش از 15٪. ده ها هزار نفر از کارگران فصلی حرکت از شمال و مناطق روستایی این کشور به شرق و جنوب استراحتگاه برای تعطیلات — به عنوان به خوبی به عنوان بالئارس و جزایر قناری — در طول ماه های تابستان را انتخاب کنید تا کار در هتل ها و کافه ها و رستوران ها.

صدها هزار نفر از انگلیسی ها و آلمانی ها خانه های تعطیلات و یا بازنشسته همراه اسپانیا در ساحل دریای مدیترانه. خود را سپر حقوق بازنشستگی هستند و یک منبع درآمد برای اقتصاد منطقه ای. خارجی ها کمک کرده اند اسپانیا محاصره بخش املاک به بهبود می یابند در پی تصادف در طول 2008/09 بحران مالی است. قیمت خانه در سواحل و جزایر اسپانیا در حال افزایش سریع تر از بقیه کشور, با توجه به مطالعه اخیر توسط ملک وبزرگترین Tinsa.

ادامه مطلب: کروناویروس در مایورکا: این حزب برای گردشگران در میان جدید مستند

چرا در این سال بدتر است

پس از اسپانیا یکی از سخت ترین ضربه از کشورها از این بیماری همه گیر کوروناویروس ملی و منطقه ای دولت در مواجه با معضل بیش از چگونه به سرعت به بازگشایی به گردشگران بین المللی. نخست وزیر پدرو سانچز قول داد که این کشور آماده خواهد بود به استقبال گردشگران داخلی — حداقل از اروپا — در ماه جولای 1, اما میزان اجتماعی, فاصله, قوانین, که محدود شده تعداد مشتریان یک رستوران یا نوار می تواند میزبان باعث شده است تا بسیاری از صاحبان مهمان نوازی رسانه به سوال اینکه آیا آنها باید بازگشایی در همه.

بسیاری از کسانی که گزیده گلوله به سختی پایان می رسد دیدار. با توجه به تحقیقات شرکت Dingus, اسپانیایی, هتل های گزارش شده بود که لغو از آغاز ماه ژوئیه رزرو رسیده بود 64 درصد. ارقام منتشر شد و حتی قبل از آلمانی و انگلیسی هشدار سفر. اطلاعات دیگر نکات در این مشکل مواجه تعطیلات تابستان امسال نشان می دهد که اشغال از ژانویه تا ژوئن بود فقط 33 درصد نسبت به 73 درصد در سال گذشته است.

اگر چه گزارش از جمعیت از آلمانی ها و انگلیسی ها مهمانی در جزیره مایورکا آمار سرفصل با توجه به کمبود اجتماعی, فاصله, گزارش ها نشان می دهد که بسیاری از معمولا ساحل شلوغ شهرها در حال ترسناک آرام.

انگلستان آژانس های مسافرتی در ضمن تا به حال به شدت تخفیف تعطیلات به اسپانیا به آن را ارزشمند برای گردشگران به خود منزوی بر خود بازگشت. آنها در حال حاضر ارائه £99 (€109, $128) چانه زنی برای جلب مردم به خارج از کشور سفر. کسانی که معاملات را حذفی اثرات آن بر سودآوری شرکت های هواپیمایی و هتل ها و شرکت های حمل و نقل در این تابستان که در حال حاضر رقصید با عجز از پرداخت دیون در طول مستند.

ادامه مطلب: بوداپست را به حرکت می کند حزب گردشگری چیزی از گذشته

هزینه های مالی به اسپانیا در بخش گردشگری

لغو درخواست توسط انگلستان تصمیم به اعمال 14 روز در قرنطینه مسافران در بازگشت از اسپانیا می تواند به تنهایی هزینه اسپانیایی بخش گردشگری €10 میلیارد دلار ($11.73 میلیارد دلار در درآمد از دست رفته, خورخه Marichal رئیس انجمن گردشگری CEHAT گفت: La Sexta تلویزیون. از دست رفته درآمد حاصل از گردشگران آلمانی را به همین ترتیب رسیدن به میلیاردها.

آن است که خیلی زود به می دانم که چگونه بسیاری از مهمان نوازی کارگران بخش گم شده از کشور اسپانیا, گردشگری تفریحی در این تابستان با توجه به میله, رستوران ها و هتل ها ساخت با انجام کمتری کارکنان. گزارش های موردی نشان می دهد بسیاری از کارگران فقط به حال نشده است مورد نیاز این فصل است. یک ضربه بیشتر به ورود در ماه اوت با توجه به جدید آلمان-انگلستان مشاوره های مسافرتی می تواند بیش از هزاران بخش گردشگری کارگران گذاشته است. از دست دادن درآمد یک اثر حذفی در کسانی که در حال حاضر مناطق فقیر که در آن بسیاری از کارگران سرچشمه.

بیش از یک میلیون اسپانیایی ها شغل خود را از دست طول coronavirus مستند — یک شکل نیست که شامل آن دسته از کارگران که furloughed که اعتقاد بر این است که تحت تاثیر یکی دیگر از میلیون نفر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن