مریم تهمت رایگان به ظرف در خانواده و ارسال به تمام کتاب قوانین قاضی

یک قاضی آزاد است مریم مغلوب ساختن پیشی جستن از تهوع منظور اجازه می دهد رئیس جمهور زاده به صحبت آزادانه در مورد

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

یک قاضی آزاد است مریم مغلوب ساختن پیشی جستن از تهوع منظور اجازه می دهد رئیس جمهور زاده به صحبت آزادانه در مورد خانواده و ترویج او را به شدت مورد پیش بینی بگو همه.

این کتاببیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مردکه افراد نزدیک به پروژه می گویند در حال حاضر به فروش نزدیک به 1 میلیون نسخه است و در آن چاپ سوم اجرا است که به دلیل در روز سه شنبه.

در بیانیه ای به The Daily Beast, مریم مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل تئودور Boutrous جونیور گفت: "دادگاه آن را کردم راست در رد تهمت خانواده تلاش برای خرد کردن مریم مغلوب ساختن پیشی جستن هسته ای, سیاسی, سخنرانی در مورد مسائل مهم را با خود بردند. متمم اول قانون اساسی ممنوع قبل از محدودیت زیرا آنها غیر قابل تحمل تخلفات در حق شرکت در دموکراسی است. فردا مردم آمریکا قادر خواهد بود به عنوان خوانده شده مریم کلمات مهم را برای خود."

توسعه می آید به عنوان مرد رهبری پیچیده و وقت گیر قانونی تلاش برای جلوگیری از این کتاب را نشر و اجرای مریم تهوع سفارش خود را به عمو رابرت بود مجدد به همان واحد مراقبت های ویژه در بیمارستان کوه سینا در نیویورک در روز پنج شنبه که در آن او تا به حال صرف 10 روز در ماه ژوئن در یک بیماری جدی به گفته چند نفر آشنا با این وضعیت.

توسط بعد از ظهر دوشنبه رئیس جمهور برادر کوچکتر گفت: "در حال استراحت" پس از نقل مکان از عصبی در بخش مراقبتهای ويژه (NSICU) به بیمارستان مغز و اعصاب مراقبت های ويژه (NSCU). خود را وکیل مشهور چارلز سخت تر نیست پاسخ به درخواست های متعدد برای نظر.

عنوان The Daily Beast اولین گزارش کمتر از 48 ساعت پس از خارج شدن از بیمارستان NSICU در نیویورک, رابرت, 72, راه اندازی اقدام قانونی به منظور تلاش برای توقف انتشار خود را خواهرزاده مواد منفجره بگو همه کتاب.

Dutchess County دیوان عالی کشور قاضی هال Greenwald متهم رابرت ساخت یک "اقدام به غلط تفسیر توافق" است که حل و فصل املاک و خانواده پدرسالار فرد تهمت Sr, با ادعای خود را که از آن منع مریم مغلوب ساختن پیشی جستن از انتشار هر حساب از خانواده برادرکشی درام. او با انتقاد از این زبان از حل و فصل برای یک عدم شفافیت.

شاید بیشتر به طور قابل توجهی Greenwald سیلی پایین سالمند مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا که توافق منع ناشر Simon & Schuster از چاپ و توزیع کتاب است. قاضی اشاره کرد که Simon & Schuster بود نه یک امضا به توافق حل و فصل و نه "عامل Mary L. مغلوب ساختن پیشی جستن." او در بر داشت سخت تر استدلال که شرکت می دانستم که از محدودیت در قلمه توانایی به انتشار خاطرات باورنکردنی بود.

"شاکی است نه نشان داده هر ناشایستگی به نمایندگی از S&S در به دست آوردن حقوق انتشار برای Mary L. مغلوب ساختن پیشی جستن خاطرات یا که S&S قانونی نمی دست آوردن اطلاعات" Greenwald نوشت. "شاکی نتواند به ارائه مدرک کافی برای نشان دادن که وجود دارد این است که یک عامل-اصلی ارتباط بین S&S و مریم L. تهمت یا این که S&S بود اقدام در کنسرت با Mary L. مغلوب ساختن پیشی جستن به نقض این توافقنامه است."

بیشتر پاكدامنى و به نظر می رسید برای مسخره در این پیشنهاد که از بزرگان تهمت رنج می برند "آسیب های جبران ناپذیر" با کتاب می شود. او اشاره کرد که یک دادگاه اخیرا حاضر به دست گرفتن نسخه از سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون کتاب که شامل "اطلاعات مربوط به امنیت ملی نه 20 سال سابقه خانوادگی است."

در مقابل Greenwald اشاره کرد که Simon & Schuster—اگر مجبور به لغو و یا تاخیر در انتشار—خواهد از دست دادن میلیون ها نفر از مردم آمریکا خواهد از دست دادن دسترسی به یک منبع حیاتی اطلاعات در مورد خود را فرمانده کل قوا. Greenwald به نظر می رسید به اذعان کرد که رئیس جمهور ممکن است دچار آسیب های جبران ناپذیر از کتاب, انتشار, اما این او بود کمتر برجسته و قدرتمند برادر آورده است که کت و شلوار.

"در این برهه زمانی که شده است وجود دارد افزایش توجه رسانه ها از تمام منابع و نظرات متعدد ساخته شده با انواع تهمت اعضای خانواده در مورد توافق ممکن است مسئله به امر نشر و اشاعه تهمت خانواده لباس های شسته شده," او نوشت. "امکان واقعی در اینجا این است که برای S&S و عمومی به صدمه غیر قابل جبرانی اگر این کتاب سازگار نيست."

آدم Rothberg سخنگوی Simon & Schuster در بیانیه ای گفت: "ما خوشحال هستیم که این دادگاه را رد کرده است شاکی درخواست دستور مقدماتی و خالی موقت سفارش محدود در برابر ما نویسنده Mary L. مغلوب ساختن پیشی جستن.

"این نامحدود حق انتشار مقدس آمریکایی آزادی و تاسیس اصل جمهوری ما و ما تحسین دادگاه برای تایید به خوبی تثبیت در برابر سوابق قبل از خویشتن داری و قبل از انتشار بوده است. بیش از حد و هرگز به اندازه کافی است که یک کار از اهمیت زیادی با مفهوم واقعی ملی ما گفتمان و ما نگاه به جلو به در آوردن آن به یک مکان است که به وضوح مشتاق به آن را بخوانید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن