Tektronix اعلام TekExpress DDR5 فرستنده حل

Tektronix, Inc. راه اندازی جدید TekExpress DDR5 فرستنده راه حل که اجازه می دهد تا مهندسان برای غلبه بر DFE تجز

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

Tektronix, Inc. راه اندازی جدید TekExpress DDR5 فرستنده راه حل که اجازه می دهد تا مهندسان برای غلبه بر DFE تجزیه و تحلیل چالش ها با بهبود اتوماسیون با اطمینان و کارآمد اعتبارسنجی و اشکال زدایی DDR5 طرح با کاربر-تعریف کسب و استاد DDR5 د تعبیه تکنیک با سریال داده ها تجزیه و تحلیل لینک (SDLA).

5G در حال رانندگی رشد سریع در انواع هیجان انگیز تکنولوژی – از واقعیت افزوده و هوش مصنوعی به محاسبات ابری و IoT – ساخت DDR5 مهم تر از همیشه. دسترسی سریع به حجم بالایی از داده های ذخیره شده به معنی طرح های پیچیده در حال هل دادن مرزهای تمامیت سیگنال نیاز به اندازه گیری عملکرد بالاتر برای انطباق اشکال زدایی و اعتبار.

TekExpress DDR5 فرستنده راه حل این است که یک سیستم خودکار سطح تست نرم افزار است که اجازه می دهد تا کاربران را به سرعت و قابل اعتماد, اعتبار و اشکال زدایی DDR5 طرح برای پاسخگویی به بیش از 50 الکتریکی و زمان اندازه گیری به عنوان تعریف شده در JEDEC.

DFE تجزیه و تحلیل

بهترین ابزار برای اشکال زدایی DDR3/4 کافی در هنگام تست DDR5 طرح در حضور اینتر-نماد دخالت (ISI). Tektronix' DDR5 سیستم سطح انطباق نرم افزار فراهم می کند انواع مختلفی از ابزارهای خودکار برای غلبه بر چالش های است که با نسل بعدی DDR از جمله:

  • Rx DFE برابری پشتیبانی برای نوشتن داده های چشم گیری در DDR5 ترافیک
  • خودکار اندازه گیری برای 50+ DDR5 برق و زمان بندی پارامترهای تعریف شده در JEDEC
  • جدید الگوریتم به طور مداوم و قابل اعتماد افتراق بین خواندن و نوشتن انفجار
  • جدید انطباق نرم افزار با معماری پیشرفته اتوماسیون برای کاهش زمان آزمون و کمک به طرح های به بازار سریعتر است.

اشکال زدایی و اعتبار سنجی

این TekExpress DDR5 فرستنده راه حل کنترل قرار می دهد پشت در دست مهندس با یک کاربر تعریف شده کسب mode اجرا می شود که DDR5 JEDEC انطباق اندازه گیری سفارشی محدوده تنظیمات از جمله نمونه رای ثبت طول و پهنای باند بیشتر.

Tektronix' مستقل DDR5 DFE نرم افزار فراهم می کند کنترل کامل بر روی DFE به دست آوردن و 4 شیر ارزش مهندسین اجازه می دهد برای اجرای تست داخلی طرح, انجام شبیه سازی اندازه گیری همبستگی به لحن خوب مدل های شبیه سازی و انجام تجزیه و تحلیل چگونگی تغییر 4-ضربه بزنید و به دست آوردن ارزش.

SDLA

اعتبار سنجی s-پارامترهای است که اغلب نگرانی اصلی زمانی که ده تعبیه DDR5 طرح است. با بهبود انفعال چک کردن پورت تکالیف و توطئه قابلیت های سریال لینک داده ها تجزیه و تحلیل (SDLA) افزایش s-parameter file validation بهبود انعطاف پذیری و افزایش اعتماد به نفس در ده تعبیه روند در حالی که صرفه جویی در زمان. دیگر اشکال زدایی نرم افزار ابزار نیاز کاربران برای تکمیل تمامی مراحل برای پیدا کردن نتایج. این TekExpress DDR5 فرستنده راه حل اجازه می دهد تا به کاربران برای شناسایی مشکلات قبل از آن و اجازه می دهد تا برای اشکال زدایی و بهینه سازی طرح های موثر تر است.

در دسترس بودن
این Tektronix TekExpress DDR5 فرستنده راه حل این است که در حال حاضر در دسترس در سراسر جهان. برای کسب اطلاعات بیشتر به https://www.tek.com/memory-technologies.

در مورد Tektronix
Tektronix, Inc., که مقر آن در بیورتون ارائه نوآورانه و دقیق و آسان-به-کار تست و اندازه گیری و نظارت بر راه حل هایی که برای حل مشکلات باز کردن بینش و رانندگی کشف جهان. Tektronix همواره در خط مقدم عصر دیجیتال برای بیش از 70 سال است. اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و راه حل های در دسترس است Tek.com.

Follow us on Twitter, Facebook, Instagram و LinkedIn به ماندن متصل. اطلاعات بیشتر در از مهندسان ما در Tektronix وبلاگ ما به عنوان خوانده شده آخرین اطلاعیه های ما در اتاق خبر.

Tektronix یک علامت تجاری ثبت شده از Tektronix, Inc. همه نام های تجاری دیگر اشاره شده در حال خدمات علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده از شرکت مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن