در انتظار ارل رابرت کلیدی کتاب "قوی پسربچه ضعیف" در سال 2020 پکن نمایشگاه بینالمللی کتاب

کتاب "قوی پسربچه ضعیف" توسط رابرت ارل کلیدی شده است دور در های مختلف کتاب حوادث در امریکا و در سراسر جهان است.

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

کتاب "قوی پسربچه ضعیف" توسط رابرت ارل کلیدی شده است دور در های مختلف کتاب حوادث در امریکا و در سراسر جهان است. این بار سیاه و سفید coming-of-age رمان به نمایش گذاشته خواهد شد در سال 2020 پکن نمایشگاه کتاب (BIBF).
 
گفت: نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد در ماه اوت 26 تا 30 سال 2020 در جدید چین نمایشگاه های بین المللی.
 
سازماندهی شده توسط شرکت های دولتی چین ملی انتشارات واردات و صادرات (گروه) شرکت (CNPIEC) این BIBF یکی از برترین بین المللی کتاب نمایشگاه. در نمایشگاه کتاب است که بشود نسبت به ترویج خواندن; copyright تجاری چینی و خارجی در نشریات و رسانه های دیجیتال نشریات و; واردات و صادرات از کتاب های فیزیکی با بنیادی علمی و کودکان عناوین در خط مقدم. این BIBF برگزار خواهد شد, انتشار, انجمن, جوایز, نشان می دهد, کوتاه, نمایشگاه ها, سخنرانی ها و سمینارها و سالن های کتاب, راه اندازی, رویدادهای فرهنگی و دیگر نمایشگاه فعالیت های.
 
کلید کتاب "قوی پسربچه ضعیف" به نمایش گذاشته خواهد شد توسط ReadersMagnet در سال 2020 پکن بین المللی کتاب.
 
این کتاب می گوید که تا چه حد سیزده ساله مایک یک پسر فقیر sharecropper در مناطق روستایی می سی سی پی می تواند در زندگی در میان سختی ها و چالش های زمان. داستان می گیرد در این Jim Crow جنوبی در طول مبارزات حقوق مدنی دهه 1960 و 1970. مایک رویاهای بزرگ اما موانع بزرگ بیش از حد. در عین حال عزم خود را بسیار بزرگتر از موانع زندگی ممکن است به او بزنند.
 
فیلیپ Zozzaro مستقل نقد کتاب انتشار منهتن نقد کتاب به "قوی پسربچه ضعیف" 4 از 5 گفت: کتاب "یک حرکت نگاهی به پسر انتقال به مردانگی."
 
"مایک نشان دهنده دریمر در بسیاری از ما و تمایل به باک کنوانسیون هنگامی که شکست یک گزینه نیست" نوشت: Zozzaro در بررسی خود را. "مایک خطاپذیر است اما شما خودتان را ریشه کن برای او برای موفقیت در زندگی و عشق است."
 
ریشه و تشویق برای مایک به عنوان او تبدیل زندگی خود را در اطراف در ارل رابرت کلیدی "قوی پسر مرد ضعیف است." سفارش امروز در آمازون و Barnes & Noble.

قوی با پسر بچه مرد ضعیف
نویسنده | رابرت ارل کلیدی
ناشر | ReadersMagnet
| تاریخ انتشار ژوئیه 20 2019
شومیز قیمت | $16.20
 
درباره نویسنده
 
E. R. کلید متولد شد و در ژانویه 1950 در اینید می سی سی پی. او با حضور و فارغ التحصیل از پاتون لین دبیرستان سال 1969 در Batesville, می سی سی پی. او در مارس سال 1977 و طلاق در ماه ژوئیه 1988. ارل پدر یک پسر و دو نوه. ارل کلید در حال حاضر عمل به عنوان یک استاد سلمانی در ممفیس ،
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب