Telekom متصل DFS برج کنترل رادیو و رادار امکانات

DFS آلمان ارائه دهنده خدمات ناوبری هوایی است modernising آن ارتباطات شبکه: کنترل مراکز برج رادیو و رادار امکان

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

DFS آلمان ارائه دهنده خدمات ناوبری هوایی است modernising آن ارتباطات شبکه: کنترل مراکز برج رادیو و رادار امکانات تبادل اطلاعات از طریق الیاف نوری در آینده است. به این منظور Deutsche Telekom را گسترش شبکه خود را حدود 870 کیلومتر در اواسط سال 2022. Deutsche Telekom خواهد شد و سپس عملیات کل شبکه به صورت DFS. این قرارداد به ارزش متوسط دو رقمی میلیون یورو کشف و اجرا خواهد شد و به مدت هفت سال.

جدید فیبر نوری شبکه برای DFS خواهد بود چند ده هزار کیلومتر طولانی کشش از مقصد kiel در شمال به کاوفبویرن در جنوب. آن را به اتصال چهار کنترل مراکز کنترل برج 16 تعیین شده و فرودگاه بین المللی و 130 رادیو و رادار امکانات در آلمان است. برای اولین بار برخی از 80 مکان خواهد بود متصل به فیبر نوری شبکه.

"جدید فیبر نوری شبکه یک بلوک ساختمان مهم برای دیجیتال شدن دستگاه از کنترل ترافیک هوایی گفت:-فریدریش ویلهلم Menge ارشد تکنولوژی افسر در DFS. "ما می خواهیم به تقویت بیشتر موقعیت ما در میان پیشرو ارائه دهندگان خدمات ناوبری هوایی در اروپا است. برای رسیدن به این هدف ما باید همچنان در حال توسعه فن آوری و به طور مداوم بهره برداری از پتانسیل دیجیتال شدن دستگاه و اتوماسیون. در بتن از نظر هدف این است که برای افزایش ایمنی و بهره وری در ترافیک هوایی."

هاگن Rickmann مسئول کسب و کار-مشتری بخش در Telekom آلمان: "کنترل ترافیک هوایی زیرساخت های حیاتی برای کل اقتصاد است. به همین دلیل ایمنی اولویت بالا است: همه خطوط و مهم ترین اجزای شبکه در حال تکرار. او می افزاید: "این یکی از اولین و مهمترین سفارشات جدید ما-نگاه کسب و کار مشتری را بدست آورد. به عنوان از 1 ژوئیه ما در حال حاضر همراه تمام صلاحیتهای لازم برای اجرای چنین مهم و ایمنی-پروژه های مربوطه و حتی بیشتر موفقیت"

در مورد Deutsche Telekom: Companyprofile

در مورد DFS دویچه Flugsicherung GmbH
DFS دویچه Flugsicherung GmbH آلمان ارائه دهنده خدمات ناوبری هوایی است که یک شرکت دولتی تحت قانون خصوصی با 5,600 کارکنان (به عنوان در 31 دسامبر 2019). DFS تضمین امن و وقت شناس جریان ترافیک هوایی بیش از آلمان است. حدود 2,200 کنترل ترافیک هوایی, راهنمای 10,000 پرواز در حریم هوایی هر روز بیش از سه میلیون حرکات در هر سال است. این باعث می شود کشور آلمان با کمترین حجم ترافیک در اروپا است. این شرکت در عمل کنترل مراکز در لانگن, Bremen, Karlsruhe, و مونیخ و همچنین برج کنترل در 16 تعیین شده بین المللی فرودگاه ها در آلمان است. تابعه آن DFS خدمات حمل و نقل هوایی ارائه می دهد محصولات و خدمات مرتبط با مدیریت ترافیک هوایی در سراسر جهان فراهم می کند و خدمات ناوبری هوایی در نه آلمانی فرودگاه منطقه ای و همچنین در لندن گاتویک فرودگاه و فرودگاه ادینبورگ در انگلستان است. DFS شده است کار بر روی یکپارچه سازی هواپیماهای بدون سرنشین به ترافیک هوایی پس از سال 2016 و راه اندازی یک سرمایه گذاری مشترک Droniq GmbH با دویچه Telekom. www.dfs.de



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب