Coronavirus مانع آفریقا مبارزه با مالاریا سل

کشورهای آفریقایی را به اعمال اقدامات شدید علیه COVID-19. اما ممکن است در هزینه های دیگر درمان بیماری هایی مانن

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

کشورهای آفریقایی را به اعمال اقدامات شدید علیه COVID-19. اما ممکن است در هزینه های دیگر درمان بیماری هایی مانند مالاریا و ایدز است.

در اوایل فوریه - هنگامی که شیوع کروناویروس هنوز هم تقریبا منحصرا محدود به چین –کارشناسان توانستند زنگ: هنگامی که ویروس وارد در آفریقا, قاره فقیر سیستم بهداشت و درمان به معنای خاص فاجعه است.

تا کنون این آمار و ارقام رسمی در آفریقا نیست برابر چنین فاجعه سناریو – احتمالا همچنین از آنجا که بسیاری از دولت های آفریقایی واکنش سریع و مناسب به تهدید بالقوه.

با توجه به سازمان بهداشت جهانی (WHO) بیش از 100 ، 000 نفر در آفریقا آزمایش مثبت برای coronavirus. حتی اگر تعدادی از موارد است که به احتمال زیاد بالاتر با توجه به پایین تست قابلیت های آن را در حال حاضر مشهود است که شیوع این بیماری در آفریقا کمتر است مرگبار در مقایسه با دیگر مناطق از جمله اروپا است.

تا کنون 3,100 مرگ و میر در آفریقا مرتبط شده اند به COVID-19. در مقایسه با زمانی که از 100,000 موارد گزارش شده در اروپا و 4,900 مرگ و میر در ارتباط بودند به این ویروس.

تجزیه و تحلیل اولیه نشان می دهد که نسبتا پایین مرگ و میر در آفریقا ممکن است چیزی برای انجام با این قاره داشتن بسیاری از افراد جوان که کاهش خطر ابتلا به شکل شدید بیماری از ویروس. بیش از 60 ٪ از تمام آفریقایی هستند کمتر از 25 سال سن.

روال واکسن برای کودکان قطع شده

این مهم اما به نگه داشتن چشم در پتانسیل "خسارت" به عنوان یک نتیجه از مبارزه با کروناویروس می گوید: "آن یونگ جهانی بهداشت مشاور در Medico بین المللی, آلمانی-بر اساس کمک های سازمان است.

یونگ اشاره می کند که سخت مستندات اجرا در بسیاری از کشورهای آفریقایی را قطع واکسیناسیون معمول برای کودکان. او نگران این اقدامات معرفی شده توسط مقامات برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus ممکن است به طور غیر مستقیم منجر به افزایش در سایر بیماری های عفونی مانند سرخک به خصوص در کودکان است.

A woman holds a crying baby while a nurse gives a vaccination

Coronavirus مستندات معنی بسیاری از واکسیناسیون مبارزات انتخاباتی شده اند به حالت تعلیق در سراسر آفریقا

تازه ترین ارقام از که به نظر می رسد برای تایید یونگ ترس: در سطح جهان 117 میلیون کودک در 24 کشور – اکثر آنها آفریقایی خود را دریافت نکرده سرخک واکسن به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

Gavi یک واکسن جهانی داد مستقر در ژنو و واشنگتن تخمین می زند که 13.5 میلیون نفر دریافت نکرده اند مهم واکسیناسیون با توجه به تعلیق واکسیناسیون مبارزات. این به نوبه خود می تواند منجر به تجدید حیات از بیماری های عفونی مانند سرخک یا فلج اطفال.

COVID-19 تضعیف مبارزه با ایدز و سل

مانند بسیاری از جمعیت بسیاری از کشورهای آفریقایی نیز بازسازی خود را در سیستم های بهداشتی برای بهتر آماده برای COVID-19 شیوع. اما در حالی که این به نظر می رسد معقول و منطقی طرح آن را نیز بدان معنی است که در بسیاری از مکان های متعدد روزمره بهداشت و درمان برنامه های متاثر شده اند.

با توجه به یونگ از Medico بین المللی وجود دارد در حال حاضر مشکلات در مبارزه با سل ، این بیماری فقط به عنوان مسری COVID-10 است و اغلب کشنده است.

"از آنجا که از coronavirus ماسک است که مورد نیاز برای کمک به درمان بيماران مبتلا به سل در حال حاضر از دست رفته در همه جا در آفریقا می گوید:" یونگ.

ادامه مطلب: آیا coronavirus مستندات در آفریقا را حس ؟

توقف TB مشارکت سوئیس مستقر در سازمان هشدار می دهد که COVID 19-مربوط به مراقبت های بهداشتی اختلال در کشورهای جنوب صحرای آفریقا می تواند منجر به 6.3 میلیون اضافی موارد سل و اضافی 1.4 میلیون مرگ و میر در بین 2020 و 2025.

علاوه بر این افراد مبتلا به ایدز مستعد برای تبدیل شدن به آلوده به سل –در حدود یک سوم از آفریقایی مبتلا به ایدز باید TB.

با توجه به مطالعه توسط چه کسانی و UNAIDS, درمان بیماران مبتلا به ایدز نیز در حال حاضر محدود شده است. به این دلیل که عرضه داروهای ضد ویروسی دیگر نمی توان تضمین شده در بسیاری از نقاط این و در سال آینده بیش از 500 ، 000 اضافی از مردم می تواند مرگ ناشی از ایدز است.

A child lies under a mosquito net

مالاریا همچنان بسیار خطرناک بیماری به خصوص برای کودکان

خواهد مالاریا موارد دو ؟

"Coronavirus یا نه مالاریا است و باقی می ماند تا بحال بزرگترین علت مرگ و میر در آفریقا و تاثیر آن بر کودکان به خصوص" خاویر Macias یک اسپانیایی مستقر در آنگولا گفت: DW.

او هشدار می دهد که تا دو برابر به عنوان بسیاری از مردم می تواند مرگ ناشی از مالاریا در این سال در آفریقا اگر مبارزه در برابر بیماری های عفونی است که بیشتر مانع از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"در اینجا در آنگولا ما در حال حاضر مشکلات با مالاریا دارو و پشه قادر به رسیدن به آن مبتلا می گوید:" Macias. "دلیل این است که سیستم بهداشت و درمان است که با تمرکز در درجه اول در مبارزه با COVID-19."

او با اشاره به یک مورد خاص در هوامبو آنگولا دومین شهر بزرگ: یک فروشنده خیابانی ارائه حاد مالاریا علائم به بیمارستان رفت اما خانه فرستاده شد با یک توجه داشته باشید گفت: این بیمارستان تنها بود "مصرف تنها ضروری ترین مواردی است که باید با COVID-19."

در پایان مارس که همچنین هشدار قریب الوقوع افزایش مرگ و میر ناشی از مالاریا: با توجه به برآورد 769,000 مالاریا مربوط به مرگ و میر در کشورهای جنوب صحرای آفریقا باید انتظار می رود در سال 2020 در بدترین سناریو – دو بار به عنوان بسیاری به عنوان 2018.

در مقایسه ای که در حال حاضر پیش بینی های آفریقا را ببینید بین 83,000 و 190,000 مرگ و میر به طور مستقیم مرتبط به COVID-19 در سال 2020 – اما این در صورتی است که این ویروس از چپ به گسترش بیاختیار با اقدامات متقابل در محل.

A woman measures the circumference of a child's arm in Nigeria

مستند اقدامات بیشتر می تواند به بدتر شدن مواد غذایی وضعیت در بسیاری از کشورهای آفریقایی

با خطر گرسنگی بافندگی

وثیقه آسیب به عنوان یک نتیجه از شیوع کروناویروس نباید فقط نمی خواهد تاثیر مبارزه با بیماری های دیگر.

"Coronavirus همچنین می توانید کشتن از طریق گرسنگی" می گوید: Reimund Reubelt از NGO نشانه ای از امید است.

"بخش های بزرگی از آفریقا گرفتار شده توسط گرسنگی برای چند دهه," او گفت: DW. "در حال حاضر به 250 میلیون نفر مبتلا هستند. و در حال حاضر وجود دارد یک ویروس تشدید فقیر مواد غذایی وضعیت است."

بسیاری از مردم در صورت امکان از بودن قادر به تحمل مواد غذایی با افزایش قیمت با توجه به کروناویروس بحران است. به دلیل مستند روز کارگران باید شغل خود را از دست داده و دیگر هیچ گونه درآمد. حکومت ساخته شده اند تامین منابع دشوار است.

ادامه مطلب: چگونه شرق آفریقا است که مبارزه با ملخ در میان coronavirus

"این فقط ویروس خود را, اما اثرات اقدامات متقابل نیز با قرار دادن یک بار در افراد می گوید:" Reubelt. "همراه با گرسنگی coronavirus می تواند تبدیل به یک معضل مرگبار در آفریقا است."

توماس Beckmann از NGO Diakonie Katastrophenhilfe تا به نگرانی های مشابه.

"ضد coronavirus اقدامات است که بسیاری از کشورهای آفریقایی گرفته شده اند به طور قابل توجهی افزایش گرسنگی," او گفت: DW. "زمینه های دیگر نمی توان کشت با توجه به مرز محدودیت."

وضعیت در شرق آفریقا که در حال حاضر نیز در برخورد با swarms از ملخ است به خصوص نگران کننده می گوید: Beckmann.

"این مواد غذایی وضعیت در حال حاضر در معرض خطر این طاعون و در حال حاضر coronavirus در حال آمدن است – یکی دیگر از بحران است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن