آشپزی و کتاب دستور غذا شما باید در آشپزخانه شما

یک کتاب آشپزی به راحتی می توانید تغییر دهید که چگونه شما خود را در آشپزخانه. این کتاب از دانش است که می تواند

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

یک کتاب آشپزی به راحتی می توانید تغییر دهید که چگونه شما خود را در آشپزخانه. این کتاب از دانش است که می تواند به شما الهام بخش و اعتماد به نفس در مهارت های آشپزی خود را. ما گرد کرده ام تا چند آشپزی دستچین توسط Scouted و نیمه پر ویراستاران است که خوانندگان ما عاشق بنابراین شما می توانید سهام خود را در قفسه های آشپزخانه با دستور العمل ها و ایده های که شما را کنون در پخت و پز خود را سفر. از پخت و پز, انفرادی, به, پخت, نان, این کتاب ها را هدایت شما را به یک موفقیت آشپزخانه تلاش است.

وعده غذایی خانواده: دستور العمل از جامعه ما

یادگیری در خانه دستور العمل های از جشن سرآشپزها مانند Ina Garten, Samin نصرت هیو Acheson, و بیشتر. 50 دستور العمل ها همه قبلا دیده برای کمک به نگه داشتن خانه خود را پخت و پز و نوشیدن ردیف بالا. تمام درآمد حاصل خواهد شد به سمت رستوران کارگران Covid-19 امداد اورژانس صندوق.

Dorie کوکی

برنده 2017 جیمز ریش جایزه بهترین پخت و دسر, کتاب, این کتاب کمک خواهد کرد که شما را الهی دسر با سهولت. کوکی ها ممکن است ساده به نظر می رسد اما این کتاب دستور بررسی بیشتر پیچیده (و پس از آن خوشمزه تر) طرف از کوکی ها استفاده از آنها به عنوان تجربی و بوم.

بزرگ بد صبحانه

صبحانه ممکن است مهم ترین وعده غذایی روز است, اما آن را اغلب نادیده گرفته شده زمانی که آن را می آید به بالا بردن. این فقط بیکن و تخم مرغ و جان Currence است که در اینجا به شما را متقاعد کند. ظروف مانند موز و گردو, کیک قهوه تند بودین و تخم مرغ آب پز و صدف پای گلدان را حفظ خواهد کرد شما مایل بیشتر هر روز صبح.

چگونه به طبخ بدون کتاب به طور کامل به روز شده و تجدید نظر شده

در آمازون: "نیویورک تایمز پرفروشترین نویسنده Pam Anderson به روز رسانی خود را کلاسیک آشپزی--که قرار دادن "پخت و پز با قلب" بر روی نقشه--شامل مدرن طعم و تکنیک های جدید است که امروز در آشپز خانه را دوست دارم با جدید و اصلی تمام رنگی عکس."

مقصد Provincetown غذاهای دریایی, کتاب اشپزی

"مقصد provincetown بهترین و شناخته شده ترین و تحسین آشپز ترکیبی از دستور العمل های لذیذ و لذت بخش فرهنگ عامه به خدمت کلاسیک در غذاهای دریایی آشپزی. اطلاعات بیشتر در مورد معروف (و بدنام!) مقصد provincetown ماهیگیری ناوگان ماجراهای ماهی و صدف است که پرسه زدن در کیپ Cod آب و مردم از مقصد provincetown--مانند John J. Glaspie خداوند محافظ Quahaugs."

در جدول: جشن خانه پخت و پز

گرم و آرام و الهام بخش, سياه را در جدول: جشن خانه پخت و پز ارائه می دهد مجموعه ای از دستور العمل های ساده برای آماده سازی دادن به شما یک فرصت برای بهبود مهارت های آشپزی خود را و ایجاد انواع غذاهای خوشمزه―این برنامه شامل یک میزبان از مواد جدید برای غنی سازی کلاسیک طعم و مزه.

اجرای سریع. خوردن آهسته.: تغذیه سالم برای ورزشکاران

"از جهان-کلاس ماراتون و 4-زمان المپیک Shalane فلاناگان و آشپز Elyse Kopecky می آید تمام مواد غذایی عطر و طعم به جلو cookbook—و پرفروش نیویورک تایمز—که نشان میدهد مواد غذایی می تواند زیاده و تغذیه کننده در همان زمان. در نهایت در اینجا یک کتاب آشپزی برای دونده است که نشان می دهد چربی ضروری است برای عطر و طعم و عملکرد و شمارش کالری نگرانی بیش از پروتئین و رژیم غذایی محدود می کند بیش از آسیب خوب است." اگر شما عاشق این کتاب شما نیز لذت بردن از پیگیری اجرای سریع. طبخ سریع. خوردن آهسته.: رفع سریع دستور العمل برای Hangry ورزشکاران است.

انفرادی: مدرن کتاب آشپزی برای یک حزب و یک

"از Michelin آشپز و آشپز آهن امریکا و بالا آشپز کارشناسی ارشد شرکت کننده—یک, خنده دار, deprecating, زرق و برق دار جدید آشپزی—راهنمای نهایی برای پخت و پز برای یک. با چهار رنگ تصاویر توسط جولیا Rothman در سراسر."

این سالیوان خیابان Bakery Cookbook

"در سال 1994 تاسیس سالیوان خیابان نانوایی مشهور است برای آن برجسته نان که زینت جداول نیویورک مشهورترین رستوران. نان در سالیوان خیابان نانوایی, آمیزش قهوه ای در خارج و نور و معطر در داخل است که با الهام از تاریکی ترد قرص که جیمز ریش برنده جایزه جیم بیکر Lahey کشف شده در رم است."

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب