تویوتا راه اندازی شد مهر-نوع آبکاری ماشین است که به طور قابل توجهی کاهش اثرات زیست محیطی و تبدیل فرایند آبکاری

Toyota Motor Corporation (تویوتا) امروز اعلام کرد که آن را توسعه داده است یک جهان*1 مهر-نوع فن آوری آبکاری که

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

Toyota Motor Corporation (تویوتا) امروز اعلام کرد که آن را توسعه داده است یک جهان*1 مهر-نوع فن آوری آبکاری که با استفاده از یک غشاء پلیمری (جامد غشای الکترولیت) که از طریق آن یونهای فلزی عبور می تواند به درخواست آبکاری مانند یک تمبر تنها به مناطق نیاز به آبکاری. تکنولوژی مورد استفاده در فرایند آبکاری برای تشکیل مس و نیکل و دیگر فلزات و پوشش روی بسترهای در فرایند تولید قطعات الکترونیکی. تویوتا همچنین اعلام کرد که با همکاری میکادو Technos شرکت ، Ltd. و Kanematsu شرکت به تولید و فروش و در نتیجه گسترش استفاده از جدید ماشین آلات آبکاری بر اساس این تکنولوژی جدید است. ماشین آلات راه اندازی خواهد شد در تاریخ 1 ژوئیه.

این جدید مهر-نوع آبکاری دستگاه را حذف می کند نیاز به یک فرو روند که در آن قطعات به آبکاری به طور کامل غوطه ور در حمام آبکاری راه حل مورد نیاز است که در رایج ترین فرایند آبکاری در حال حاضر. به عنوان یک نتیجه از ضایعات راه حل می تواند به طور چشمگیری کاهش می یابد و به حدود یک سی امین و انتشار گاز CO2 به حدود یک سوم که منجر به کاهش اثرات زیست محیطی. این فناوری همچنین باعث کاهش آبکاری زمان و روند رد پای.

تویوتا تصمیم به راه اندازی مهر-نوع آبکاری ماشین است که انتظار می رود به ارائه این نتایج و گسترش استفاده از بسیاری از شرکت ها در طیف وسیعی از صنایع نه تنها به شرکای کسب و کار در تولید تویوتا خودرو برای کمک به کاهش تاثیر بر محیط زیست و ارائه مزایای دیگر. به طور خاص, تویوتا ارائه آن اختراعات و تخصص به خلاء پرس تولید کننده میکادو Technos است که ثبت آن فن آوری های خود را برای توسعه و ساخت یک مهر-نوع آبکاری ماشین برای فروش از طریق Kanematsu.

فروش سوالات

Kanematsu شرکت, قطعات و مواد Dept. Sec. No1

تلفن+81-3-5440-8000

ایمیل sed@kanematsu.co.jp

بیش از دو تا سه سال آینده تویوتا امیدوار به فروش مهر-نوع آبکاری دستگاه برای استفاده توسط تعدادی از شرکت ها به عنوان یک دستگاه تست برای تایید و ارزیابی اهداف است. سپس از 2023 2024 یا با هدف دستیابی به استفاده گسترده از آن را گسترش خواهد فروش به طور گسترده تر برای استفاده توسط کاربران به طور کلی به عنوان یک تولید کامل ماشین آلات.

تویوتا اعلام کرد این کارخانه صفر تولید گازهای گلخانه ای CO2 چالش به عنوان بخشی از تویوتا محیط زیست چالش 2050 ابتکار برای کمک به ایجاد یک جامعه پایدار است که یکی از SDGs*2. تویوتا گروه با هم کار خواهد کرد برای تحقق این چالش اتخاذ مهر آبکاری ماشین آلات در گروه و به طور پیوسته کاهش میزان CO2 را ساطع می کند در طی فرآیند تولید.

به تازگی توسعه یافته زنی-نوع آبکاری دستگاه دارای یک سر با قسمت بالایی پر شده با محلول جامد غشای الکترولیت از طریق آن یونهای فلزی عبور نصب شده به نوک سر فشرده شده است که در برابر این منطقه به اندود شود. این ساختار را قادر می سازد جامد غشای الکترولیت است که نصب شده به نوک سر به طور فشرده در برابر تنها که بخشی از این بستر است که نیاز به آبکاری. هنگامی که جریان الکتریکی جریان یک فلز استیل (آبکاری) اعمال می شود مانند یک تمبر تنها به این منطقه در تماس با غشاء و فرآیندهای غشایی.

در متعارف فرایند آبکاری اما بسترهای کاملا غوطه ور در محلول مس و نیکل و یا دیگر آبکاری فلز با فلز استیل (آبکاری) ایجاد شده است که جریان الکتریکی جریان. متعدد بزرگ حمام برای فرو بردن کامل بسترهای مورد نیاز برای این و بستر شستشو فرآیندهای قبل و بعد از آبکاری. مقدار زیادی از آبکاری راه حل نیز باید استفاده شود چرا که تکمیل بسترهای باید غوطه ور در حمام, که بدان معنی است که مقدار زیادی از آبکاری راه حل نیز باید دور انداخته شود (تلف) پس از استفاده. کل فرایند آبکاری از جمله این تجهیزات برای از بین بردن مواد سمی به هوا منتشر شده و برای درمان مقادیر زیادی از زباله راه حل گسترده می شود.

*1As از پایان ماه مه سال 2020 (تویوتا تحقیقات)

*2The بین المللی اهداف برای سال 2030 تصویب شده توسط مجمع عمومی سازمان ملل در سپتامبر 2015.
این مجموعه ای جامع از 17 اهداف (مسائل اجتماعی) برای دستیابی به یک جامعه پایدار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن