چپ برنده است فرهنگ جنگ و این همه به لطف دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

در چهار سال کوتاه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تا به حال دقیقا مخالف اثر در کشور نسبت به او در نظر گرفته شده.

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

در چهار سال کوتاه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تا به حال دقیقا مخالف اثر در کشور نسبت به او در نظر گرفته شده. اکثریت در تمام گروههای نژادی حمایت از سیاه و سفید زندگی ماده (پل) جنبش است. این "چپ رادیکال" است که جریان اصلی و با حمایت 60-70 درصد از این کشور در بسیاری از سوالات که در آن تهمت را مجبور جنگ است.

تهمت بود ، او nastiness و جنگ طلبی خاموش کرده بسیاری از آمریکایی ها هر دو متوسط و در غیر این صورت غیر سیاسی مردم است. به عنوان برگ برنده نیروهای آنها را به یک فایل باینری انتخاب بین او و پل آنها را انتخاب کنید BLM, حتی اگر آنها را قبول ندارند با تمامیت آن دستور کار است.

وجود دارد برخی از طنز در اینجا. این هرگز اتفاق افتاده است اگر هیلاری کلینتون شده بود رئیس جمهور.

اما آن را فقط BLM که در آن این اتفاق می افتد. محافظه کاران که رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن فرض کنید که او می تواند نجات دهنده ما ("اما او دعوا!") پیدا کردن خود را در امریکا که در آن مجسمه جورج واشنگتن و توماس جفرسون و حتی فردریک داگلاس در معرض خطر تخریب و یا سرنگون حتی به عنوان روحانی در انتخابات ایستاده است همیشه شکننده تر.

اگر جورج فلوید کشته شده بودند در کلینتون تماشای او می توانست واکنش نشان داد empathetically. وجود دارد که تظاهرات در برابر پلیس سوء استفاده, مطمئن, اما آن را سخت تر به خشم در یک رهبر که نه صرف بخشی بهتر از مدت او به عمد سعی میگیرد شما گاهی اوقات با نژادی سوت سگ برای سیاسی به دست آورید.

اگر باراک اوباما تا به حال هنوز هم رئیس جمهور اختلاف می شده اند و حتی starker. به جای الهام بخش iconoclasm, اوباما ممکن است صحبت کردن در مورد چگونه ما بنیانگذاران چپ سفته در اعلامیه استقلال که امریکا هنوز هم چیزهای زیادی برای انجام و تحقق این قول که "همه انسانها برابر خلق شدهاند."

اگر شما شک این درست است در نظر بگیرید که چگونه رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی یک سیاستمدار است که در مقایسه با اوباما تماس گرفته شده برای حذف مجسمه های استعماری فرانسه رهبران. در حالی که رد نژادپرستی پاکسازی باقی مانده شرکت: "من خواهد شد بسیار روشن امشب هموطنان: جمهوری نخواهد پاک کردن هر نام از تاریخ آن است. آن را فراموش کرده ام هیچ کدام از آن آثار و آن را نمی خواهد به پایین مجسمه" او اعلام کرد در ماه گذشته.

به جای داشتن به دست آورده اقتدار اخلاقی را که بحث در مورد بنیانگذاران ما مغلوب ساختن پیشی جستن به سوپر بدترین بازیگران در سمت چپ و بدترین بازیگران در سمت راست.

کسانی که به دنبال یک مانده به بازگشت به حالت عادی با جو بایدن که از بسیاری جهات نقطه مقابل مغلوب ساختن پیشی جستن. بایدن برنده اولیه حزب خود را با نادیده گرفتن رادیکال در حزب خود او—را بیدار چپ که غالب توییتر—و با تلاش به صحبت می کنند در راه است که می تواند با متحد کردن کشور است. فقط در هفته گذشته بایدن جلب تمایز بین مؤتلفه مجسمه ها و دیگر چهره های تاریخی گفت که ما یک "مسئولیت برای حفاظت" مجسمه جورج واشنگتن و توماس جفرسون و حتی کریستف کلمب.

این است که می گویند که تنها دموکرات ها می تواند افزایش یافته است به این مناسبت است. تصور کنید اگر کسی مانند مارکو روبیو یا نیکی هیلی تا به حال برنده ایران با نامزدی در سال 2016 و پس از آن ریاست جمهوری است.

گذشته از پاسخ به جورج فلوید قتل با همدلی و فصاحت آنها را به حال اعتبار به بحث در مورد چگونه آنها نه بخشی از ما ظاهرا سفید ممتاز جامعه هنوز هم قادر به کانال روح تاسیس برای موفقیت در امریکا—در واقع تنها در امریکا شما می توانید تصور کنید که آنها گفته خواهد موفقیت خود را حتی ممکن است. مغلوب ساختن پیشی جستن هیچ جمله الهام بخش و یا وحدت "رویای آمریکایی" داستان. اگر امتیاز سفید یک چیز و سپس Donald J. Trump کامل داده ها با یگدیگر از آن است.

متعدد دیگر رهبران در هر دو طرف سیاسی راهرو—می تواند برخی گرفته اند باد از سمت چپ حتی به عنوان آنها ارائه استدلال برای تجلیل از بنیانگذار آمریکا رهبران و آرمان است. مغلوب ساختن پیشی جستن است آخرین فرد شما می خواهم می خواهم در شارژ در حال حاضر.

اما—و در اینجا که در آن همه چیز بسیار مشکل ساز برای محافظه کاران—به دلیل تهمت مسنجر, بسیاری از ما تمایلی به شرکت در این نبرد حتی زمانی که ما با او به توافق برسند.

نه تنها مغلوب ساختن پیشی جستن نه یک جنگنده موثر در فرهنگ جنگ او در واقع لطمه می زند و محافظه کار باعث آنجا که محافظه کاری است که در مورد صرفه جویی در همه چیز و سوزاندن آنها است.

این تا حدودی به دلیل موافقت با مغلوب ساختن پیشی جستن یک کار بیهوده. ابتدا مردم تصور توافق شما با همه چیزهای وحشتناک مغلوب ساختن پیشی جستن است و تا کنون گفت: در گذشته است. دوم او کاهش پاهای خود را از زیر به شما هنگامی که او چیزی می گوید دیوانه یا نژادپرستانه پنج دقیقه بعد.

"Trumpism از بین می برد و همه چیز آن را لمس—از جمله محافظه کار فلسفه او همکاری مردد."

من شخصا می تواند گواهی دادن به این پدیده است. در ماه اوت سال 2017, من هشدار داد که معترضان در نهایت برای توماس جفرسون مجسمه. چند روز بعد تهمت توییتی همین است. که زمانی که من تصمیم به حرکت به یکی دیگر از موضوع است. مشکل این است که تهمت نیز دفاع Robert E. Lee مجسمه—و دوباره توییتهایی ویدئوها از مردم فریاد در مورد "قدرت سفید!"

Trumpism از بین می برد و همه چیز آن را لمس—از جمله محافظه کار فلسفه او همکاری مردد. همین دلیل است که برخی از ما که مراقبت برای مثال در مورد دفاع از متولد نشده زندگی نگران هستند که خود را در آغوش ما علت ممکن است برای همیشه لکه دار کردن یک عامل ارزشمند او حتی نمی واقعا اعتقاد دارم.

فکر می کنم در مورد چگونه او ساخته شده آن را غیر ممکن به قهرمان مسائل دیگر او را در آغوش گرفت. در اینجا یک مثال: ممکن است مشروع استدلال که مهاجرت بد است—شاید شما فکر می کنم آن باعث کاهش دستمزد برای کار ضعیف و یا شاید شما نگران در مورد تروریست ها و بهره برداری ما مرزهاي. مشکل این است که برنده سموم خوبی با racialized استدلال که بدان معنی است که هر کسی را که شبیه استدلال حتی در ایمان خوب است بازیگران به عنوان یک گنجه نژادپرست است.

مغلوب ساختن پیشی جستن ایجاد یک پارادایم است که در آن رادیکال های راست و چپ رشد در حالی که محافظه کاران و قدیمی مدرسه لیبرال ها به سمت چپ با سر ما در حال چرخش است. نژادپرستان دست آوردن جای پایی چون از او ترقی خواهان در حال رادیکالیزه توسط او و در غیر این صورت جریان اصلی محافظه کاران در حال حاضر ترس آنها را متهم به تلاش برای قرار دادن یک چهره پاک در racialized استدلال اگر آنها می خواهند برای دفاع از پدر در کشور ما از اراذل و اوباش.

تهمت بود کامل سیاسی عمدا ایجاد حریق به مجموعه این آتش به آتش کشیده در سراسر کشور است. او با الهام از رادیکال های فرهنگی انقلابی که نمی خواهید به توقف در پایان دادن به سوء استفاده پلیس, اما همچنین می خواهید برای منفجر کردن Mount Rushmore, از بین بردن "Karens" و حتی پایین آبراهام لینکلن با گفتن ندارد که در آینده برای پایان دادن به زیر تیغه گیوتین. او روشن بازی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن