سیاه زندگی موضوع شکایت برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن شیکاگو سرکوب

یک روز پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که بیش از 200 فدرال افسران ازدحام خواهد شد به ش

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

یک روز پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که بیش از 200 فدرال افسران ازدحام خواهد شد به شیکاگو, نمایندگان شهر زندگی می کند توجه به فصل و وابسته به جنبش باید طرح دعوی در دادگاه برای جلوگیری از آنچه که در نظر آنها سرکوب آمده است.

Black Lives Matter v. گرگثبت روز پنج شنبه در دادگاه فدرال شیکاگو در پی دستور "به طور دائم امر به معروف" وزارت دادگستری و وزارت امنیت داخلی پرسنل از استفاده از خشونت علیه معترضان, ساخت بازداشت بدون علت احتمالی کتمان هویت خود و یا سازمان خود را در حالی که انجام عملیات و تاکتیک های دیگر استفاده می شود در پورتلند.

خود را با توجه به ضرورت پشت آن به عنوان تعطیلات آخر هفته تظاهرات برای آزادی در حال برنامه ریزی برای شروع فردا.

"این احساس عالی فوری به این دلیل که پلیس شیکاگو بخش شده است brutalizing شیکاگو مردمی از مارس 30 قیام و داشتن فدرال در شیکاگو در آمده و به نوبه خود این را به پورتلند با اضافه کردن نیروهای اضافی به ای اداره شهر بزرگ در کشور خواهد بود فوق العاده خطرناک, دختر فوق العاده وحشیانه و فوق العاده خشونت آمیز برای قهرمانانه معترضان که خواستار defunding پلیس" گفت: Amika Tendaji یک سازمان با زندگی ماده شیکاگو است.

"درخواست ما برای امداد رسانی مربوط به فعالیت های ماموران فدرال در اینجا در شیکاگو است. این است که آنها نمی تواند مستقر در اینجا آن را در مورد فعالیت های خود را زمانی که آنها در اینجا" اضافه شده ترزا Kleinhaus از شیکاگو Loewy و Loewy شرکت یکی از چندین وکیل مدافع و در پشت طرح دعوی در دادگاه.

مغلوب ساختن پیشی جستن اقدام وزارت امنیت داخلی چاد گرگ و دادستان کل لایحه Barr در حال به تصویر کشیدن آنچه به آنها تماس بگیرید عملیات افسانه به عنوان ضد جرم و ضد خشونت کمپین مجزا از سرکوب تظاهرات در پورتلند. آنها تاری پیام خود را در روز چهارشنبه در توجیه استقرار خود را در یک آب و هوا از خصومت به پلیس آنها نسبت به جنبش اعتراضی در سراسر کشور—به جای پلیس قتل جورج فلوید Breonna تیلور و هزاران نفر از مردم در سراسر تاریخ آمریکا است.

در هر صورت شیکاگو سیاه زندگی ماده و متحدان آن در نظر عملیات افسانه بهانه ای برای "تصاحب خصمانه از شهرستانها ایالات متحده" است که شامل سرکوب معترضان.

سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, سیاه و طرفدار الغای برده داری شبکه شیکاگو فصل دموکراتیک سوسیالیست آمریکا ضد خشونت شبکه بچه های خوب/Mad شهرستان فعال/شبکه هنر #LetUsBreathe جمعی مبتنی بر ایمان جامعه شبکه Southsiders سازمان یافته برای وحدت و آزادی و شیکاگو شعبه ملی وکلا صنفی "به احتمال زیاد در معرض نقض قانون اساسی" در طول عملیات افسانه از جمله "نقض اول خود را اصلاح حقوق و نادرست و بازداشتهای" آنها نوشتن در کت و شلوار خود را. آنها پشتیبانی می کند در این زمان اتحادیه های وابسته به Ejc که این خبرنگار همچنین یک عضو.

طرح دعوی در دادگاه خود recaps سابقه پلیس شیکاگو را "نیروی بیش از حد و نادرست بازداشت" طی post-جورج فلوید تظاهرات—"با استفاده از گاز اشک آور و اسپری فلفل کشیدن معترضان از طریق خیابان, مشت زدن معترضان در صورت stomping معترضان در زمین و ضرب و شتم معترضان به شدت"—به عنوان به خوبی به عنوان نخست وزیر. آن را به یاد دادگاه که پلیس عمل کردن کتاب بازداشت انبار هومن مربع که در آن بیش از 7000 عمدتا سیاه و لاتین Chicagoans قرار داده شده در مورد بازداشت بدون ملاقات.

آنها به نام پلیس شیکاگو و شهردار لری Lightfoot "قادر و مایل به محافظت از معترضان به عنوان" اداره پلیس "در نظر دارد برای کار با ماموران فدرال."

سخت تاکتیک بازدید بر واشنگتن و پورتلند—شهرستانها مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان تقبیح اجرا شده توسط "رادیکال چپ دموکرات"—به مقدار آنچه که کت و شلوار یک "سیاست فدرال از انجام بازداشت غیرقانونی" است که آن را به دنبال جلوگیری از رسیدن به شیکاگو.

"[N]یا رئیس جمهور متهم Barr و نه متهم گرگ به هر تضمینی که " صدها نفر از ماموران فدرال جاری شدن سیل در شیکاگو را ترک معترضین به تنهایی. در هیچ زمان آنها اذعان دارند که دولت فدرال به حال تجاوز در پورتلند" کت و شلوار می نویسد.

در پی جاری پورتلند عملیات شیکاگو برادرانه منظور از پلیس جمهور خواست تهمت دخالت. در روز پنج شنبه ملی FOP جمهور پاتریک Yoes بیانیه ای در حمایت از عملیات افسانه است. Yoes ذکر شده "بحران اعتماد در سازمان های اجرای قانون و قابل توجه عدم روحیه ما در ادارات پلیس—همه از آن رانده شده توسط به طور فزاینده ای تفرقه و بس."

اما Kleinhaus یکی از وکلای مدافع در پشت کت و شلوار, گفت:, "هیچ سوال آن را خلاف قانون اساسی فدرال عوامل به تداخل با مسالمت مطبوعات و ناظران حقوقی وجود دارد به سند فعالیت از اجرای قانون در تظاهرات است."

"من باور دارم بقیه کشور باید به دیجیتال, خیابان, در توییتر خود در Facebook و به مغلوب ساختن پیشی جستن به حذف فدرال از پورتلند و هر شهر دیگر گفت:" Tendaji. "ما لازم نیست آنها را در شیکاگو است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب