باغ عدن 'شواهد' فقط باستانی سیاسی چرخش

Tخود را در هفته جدید ادعا می کند در مورد دقت و از باغ عدن داستان ظهور آنلاین و در تلخیص مجلات. پروفسور تام مای

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

Tخود را در هفته جدید ادعا می کند در مورد دقت و از باغ عدن داستان ظهور آنلاین و در تلخیص مجلات. پروفسور تام مایر یک کتاب متخصص شناخته شده به عنوان کتاب مقدس حافظه انسان استدلال می کند که وجود دارد دو مصنوعات—4000 ساله در مهر و موم و حدود 3,600-سال-سنگ قدیمی—که با ارائه شواهد و مدارک هم برای محل باغ بهشت و آدم و حوا داستان. اما آیا ادعای خود اضافه کنید ؟ (Spoiler alert: No)

در یک گزارش این هفته در Daily Express, مایر که می آموزد در مادر آلما شستا کالج کتاب مقدس و دانشگاه با اشاره به سومری پادشاه لیست محاط میانه برنز سالخورده سنگ prism در حال حاضر قرار دارد در Ashmolean Museum در آکسفورد. منشور تاریخ به میان 2100 قبل از میلاد و 1650 قبل از میلاد و کشف شد و در سال 1922 توسط هربرت جوش-Blundell در طی کاوش های خود را در کیش پایتخت باستانی سومر در بین النهرین. آن را خریداری Ashmolean مدت کوتاهی پس از آن.

مایر گفت: "علاوه بر شمارش طولانی حاکم از سیل قبل از حاکمان این منشور لیست Eridu—یک سایت باستانی در جنوب عراق—به عنوان اولین شهرستان تا کنون ساخته شده است." این مهم است او می گوید: از آنجا که "باستانی سایت از باغ بهشت... فکر است توسط برخی به واقع در Eridu تحت یک خوشه از tels" (Tels مصنوعی هستند هیلز).

جوش-Blundell منشور شامل یک سلسله لیست حاکمان لیست خود را حاکم و مکان از پادشاهی خود را. اما به عنوان Ashmolean سایت تایید در مواد است که به همراه منشور حاضر آنها یک شکل از "باستان سیاسی چرخش است." نقطه ساخته شده توسط از جمله آثار تاریخی این بود که سلطنت و شاهنشاهی وضعیت چیزی بود که دست خدا به پادشاهان در یک زنجیره ای از جانشینی. آثار تاریخی از جمله پشتیبانی از این ایده که خانواده سلطنتی است که خدا داده موسسه و انتصاب الهی تنها. بسیاری از حاکمان ذکر شده در این منشور هستند چهره های تاریخی اما بسیاری از چهره های افسانه ای هستند که در بهترین حالت شبیه به "شاه آرتور است."

محققان مشغول به کار در جوشکاری-Blundell منشور (و لیست های دیگر مانند آن) را مشاهده کرده اند که به صورت تاریخی پادشاهان حاکم هستند کمی کردن برخی از چهره های تاریخی در واقع حکومت در کنار یکدیگر است. برای حاکمان که حاکم بود قبل از سیل (وجود دارد یک باستان بین النهرین سیل داستان است که در واقع فرم و اساس داستان کتاب مقدس مربوط به نوح) وجود ندارد باستان شناسی و یا epigraphic شواهدی وجود دارد که هر یک از این افراد در واقع تا کنون وجود داشته است. بله وجود دارد یک سایت در Eridu که ادعای خوب بودن یکی از قدیمی ترین شهرهای اما باغ عدن نیست یک شهر است. با توجه به کتاب مقدس آدم و حوا تنها ساکنان و شتابزده پرتاب آنها پس از خوردن میوه از درخت دانش است. در مجموع جوش-Blundell منشور است شواهد باستان تبلیغات در مورد سلطنت و ریشه سومری فرهنگ, اما آن را نمی کند و ما چیزی در مورد کتاب مقدس است.

جسم دوم مایر در مورد یک مهر و موم کوچک شناخته شده به عنوان "آدم و حوا مهر" یا "وسوسه مهر" است که بر روی صفحه نمایش در موزه بریتانیا در لندن است. این نشان می دهد که دو نشسته ارقام از هم جدا شده توسط یک درخت. این رقم در سمت راست به نظر می رسد به شاخ (بیشتر شبیه به یک گاو از شیطان قبل از شما انجام دور) در حالی که وجود یک مار در سمت چپ شکل دیگر. برخی از علمای مایر می گوید را شناسایی کرده اند این را به عنوان یک تصویر از سقوط انسان است.

این مهم است مایر می گوید که مهر و موم "تاریخ به زمان تولد ابراهیم—حدود 2000 سال قبل از میلاد—که از 2000 سال پس از حساب از باغ عدن با توجه به ایرلندی الهیات جیمز آشر." او نتیجه می گیرد که "این باستان رکورد کشف شده در مهد تمدن آورده و به نور توسط بیل از فارسی باستان شناسان است شواهد کافی برای برخی که روایت کتاب مقدس از باغ عدن شد عمیقا ثابت در فکر انسان از آغاز زمان."

مایر درست است که دانشمندان تصور می کردند که "وسوسه مهر" بود و شواهد از دقت و تاریخی از باغ عدن. جورج اسمیت انگلیسی assyriologist که مشغول به کار در این کلريت سیلندر در موزه بریتانیا در اواسط قرن 19 تصور درست است که—اگر چه او استدلال کرد که بر این اساس بود که "یک شکل از داستان سقوط شبیه به جنسیس." به همین دلیل است که نام خود را. به عنوان موزه ایالات وب سایت این نیست که در بورس پایین می آید در این سوال امروز است.

این باستان شناس با اشاره و مهر و موم-کارشناس دومینیک Collon استدلال کرد که این یک نوع ضیافت صحنه و دیگران مانند Candler دانشکده الهیات استاد Joel M. لیمو توافق کرده اند. این رقم با شاخ بر روی کلاه خود یک الوهیت و زن در سمت چپ است نجس است. تاریخ درخت خرما به احتمال زیاد به معنای باروری و مار خدا به سمت چپ او به خوبی ممکن است در ارتباط با باروری نیز هست. دو حضور عابد و معبود در یک سیلندر است که نسبتا شایع موتیف در این مهر و موم.

علاوه بر این و در معرض خطر بودن عالم نما آن را نادرست توصیف مهر به عنوان "به ارمغان آورد نور توسط بیل از فارسی باستان شناسان." به عنوان آلیسون mickel می به تازگی نوشته شده است: "حتی به قرن 20th" بلند کردن اجسام سنگین از باستان شناسی کار انجام شد به صورت محلی استخدام حفاری کارگران بودند که "پرداخت بسیار پایین دستمزد" بودند و به ندرت اعتبار در گزارش مگر اینکه آن را به نحوی به سود انگلیسی ها و یا محققان آمریکایی نظارت بر کار خود را.

اگر استناد از قرن 19 باستان شناسی نظریه ها در مورد این آثار به نظر می رسد منسوخ شده و سپس به یاد داشته باشید که جیمز آشر "ایرلندی الهیات" با اشاره به توسط مایر بود که در اوایل قرن 17th اسقف و محقق که در میان چیزهای دیگر اقدام به محاسبه زمان و تاریخ از خلقت خود را. او به این نتیجه رسیدند که جهان ساخته شده بود حدود 6 در 22 اکتبر 4004 قبل از میلاد خود را گاهشناسی محبوب در میان خلقت گرایان جوان زمین مسیحیان بر این باورند که حساب خلقت در کتاب مقدس به معنای واقعی کلمه درست است و جهان ایجاد شد کمتر از 10 ، 000 سال پیش. در سال 2014 یک نظرسنجی گالوپ نشان داد که تقریبا چهار در 10 آمریکایی ها نگه دارید و این دیدگاه است.

خارج از خود نظریه پردازی در مورد باستان شناسی آقای مایر بهترین و شناخته شده برای توانایی قابل توجه خود را به ارتکاب کل کتاب مقدس به حافظه است. او به طور منظم انجام این شاهکار در کلیساها و ارائه آموزش به دیگران در مورد چگونه برای رسیدن به این هدف است.

هر یک بار در در حالی که اینترنت پر شده است از یک شواهد جدید که "ثابت می کند" که کتاب مقدس درست است. اغلب این ادعا مربوط به اکتشافات باستان شناسی. گاهی اوقات آنها ارائه یک نظریه جدید در مورد محل تابوت عهد نوح یا یوسف نجاری. چیزی وجود دارد به خصوص قانع کننده در مورد چیزهایی که شما حفاری در خارج از زمین به نظر می رسد. تماس با آن ایندیانا جونز پدیده اگر شما خواهد شد. مشکل این است که اغلب این منسوخ باستان شناسی تفاسیر کاملا بی اساس و منجر به گسترده تر از تصورات غلط در مورد تاریخ مذهبی و دقت کتاب مقدس ضبط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب