مغلوب ساختن پیشی جستن بلوک الکس آذر و Seema Verma از شهادت در مورد COVID

کاخ سفید گفت آمریکا روز دوشنبه که درخواست های خود را برای شهادت از اعضای کلیدی دولت COVID-19 نیروی کار خواهد ب

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

کاخ سفید گفت آمریکا روز دوشنبه که درخواست های خود را برای شهادت از اعضای کلیدی دولت COVID-19 نیروی کار خواهد بود را تکذیب کرد یک حرکت است که می افزاید: به لیست مقامات که مسدود شده اند را از زبان تحت سوگند در مورد فدرال پاسخ به همه گیر.

خانه انرژی و تجارت کمیته خواسته بود دولت برای شهادت از Alex آذر, وزارت بهداشت و خدمات انسانی و Seema Verma, مدیر فدرال مراکز مدیکر و مدیکید خدمات. دو منبع از جمله دموکراتیک سخنگوی کمیته تایید به The Daily Beast که خود درخواست رد شد دوشنبه.

هفته گذشته کاخ سفید مسدود Dr. Anthony Fauci, دولت مهمترین بیماری های عفونی, متخصص از شهادت قبل از آمریکا هر چند Fauci هنوز است به نظر می رسد قبل از سنا پنل های اجرا شده توسط خواهان. مغلوب ساختن پیشی جستن سخنگویان دفاع از این تصمیم گفت: این امر می تواند "معکوس" را به مقامات درگیر در COVID-19 پاسخ به نظر می رسد در کنگره جلسات زیرا آنها بیش از حد طولانی.

که چشم انداز بود رسمی جدید در کاخ سفید سیاست است که شروع به گردش در میان مقامات روز دوشنبه. این دستور اعضای coronavirus نیروی کار است که آنها خواهد بود نه مجاز به شهادت در کنگره بدون تصویب مجلس رئیس ستاد علامت مراتع.

هر چند کاخ سفید گفته است که Fauci و کلیدی دیگر مقامات قادر خواهد بود به شهادت آزادانه در آینده منطقی برای مسدود کردن ظاهر خود را—و این فرصت را برای کاندید ارز با قانونگذاران تحت سوگند—در یک لحظه بحرانی در COVID-19 پاسخ زده دموکرات به عنوان مثال دیگری از stonewalling از یک دولت عادت به مسواک کردن نظارت خود را درخواست. مسدود کردن از شهادت از آذر کابینه رسمی به نظر می رسد به احتمال زیاد به التهاب و تنش و حتی بیشتر.

روز دوشنبه بلندگو نانسی پلوسی (D-CA) گفت که کاخ سفید در حرکت بود "کسب و کار به طور معمول" از مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی و گفت که قانونگذاران مورد نیاز آخرین اطلاعات از نیروی کار به اطلاع مقامات قانونی خود در پاسخ به این ویروس.

"واقعیت این است که ما نیاز به تخصیص منابع برای این کار گفت:" پلوسی. "به منظور انجام این کار, هر گونه تخصیص بودجه لایحه باید در آغاز ، و ما باید این اطلاعات را به عمل مى آورد.

آذر بحرانزده رئیس HHS است مواجه انتقاد بیش از missteps در آژانس COVID پاسخ در خصوص عدم تست در دسترس بودن در اوایل شیوع. او نه شهادت علنا از مارس 12. ورما که نظارت دولت دو تا از بزرگترین و گران قیمت ترین برنامه مراقبت های بهداشتی است نه شهادت علنا از COVID-19 شیوع آغاز شد.

- با گزارش توسط سام استین



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب