مغلوب ساختن پیشی جستن 'نمی تواند به گه' در مورد چین گرد کردن میلیون ها نفر از مسلمانان

زشت ترین ادعا ساخته شده توسط جان بولتون در سابق مشاور امنیت ملی جدید "بگو همه" کتاب این است که رئیس جمهور دونا

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

زشت ترین ادعا ساخته شده توسط جان بولتون در سابق مشاور امنیت ملی جدید "بگو همه" کتاب این است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تشویق چینی رهبر چین به ادامه گرد کردن اویغوری مسلمانان به اردوگاه های کار اجباری که در آن آنها در حال شکنجه شدن از خانواده هایشان جدا شده و "reeducated."

بولتون آینده خاطرات ارائه مغلوب ساختن پیشی جستن dismissiveness به بحران به عنوان بخشی از رئيس جمهور تلاش گسترده تر برای تضمین کمک های خارجی برای انتخاب مجدد. اما چند مقامات گفت: روزانه وحش آن نیز فقط بخشی که مغلوب ساختن پیشی جستن است. در طول ریاست جمهوری خود نه فعلی و سابق ارشد مقامات دولت می گویند تهمت به نمایش گذاشته شده است یک بی تفاوتی سنگدلانه به آنچه شرح داده شده است به عنوان جنایت علیه بشریت و نسل کشی فرهنگی محل مصرف در چین غربی سین کیانگ استان است.

"او نمی تواند به گه" گفت: یک ارشد سابق مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رسمی که در اتاق زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن مورد بحث قرار اویغوری بحران است. این مقام افزود که در خود تجربه "شده است وجود دارد هرگز هیچ نشانه ای که به این موضوع می آید که رئیس جمهور مراقبت و یا حتی ساخت هر گونه تلاش برای جعلی آن است."

در مصاحبه با این وال استریت ژورنالمنتشر شده در مدت کوتاهی پس از گزیده ای از بولتون کتاب شد به گزارش مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که "درست نیست" که او را تشویق یازدهم برای حفظ ساختمان اردوگاه های کار اجباری. اما با توجه به دیگران که کار کرده ام با رئیس جمهور در مورد این مسئله او شده است—حداقل—به طور مداوم بی تفاوت نسبت به این بحران است.

سه نفر دیگر از سابق یا فعلی مقامات می گویند که در نقاط مختلف در طول دوره اول خود را در زمانی که حقوق بشر موضوع مطرح است و یا زمانی که تهمت بوده است و در جریان آن رئیس جمهور است و اغلب به سرعت این موضوع را تغییر داد. گاهی اوقات او را با اضافه کردن یک "وای وای" یا "اوه واقعا ؟" در پاسخ به وحشتناک نقطه داده و یا قطعه ای از اطلاعات مربوط به قبل از حرکت. هیچ یک از این منابع اعتماد به نفس بود که تهمت بود و حتی پرداخت کامل توجه در این بحث توجه به ظاهر خود را از خستگی. معمولا رئیس جمهور این است که محتوا به deputize دیگر مقامات بالا به ویژه معاون رئیس جمهور مایک پنس برای مقابله با آن و رسیدگی به بسیاری از این روابط عمومی در این موضوع از جمله از طریق ارائه سخنرانی و جلسه با آزادی مذهبی در ایران ،

یک زمان رسمی دولت گفت که برگ برنده را در زمان نشان دادن علائم زودگذر نگرانی و یا جوانه زدن از خشم و انزجار در جلسات خصوصی. اما این منبع افزود که این به طور معمول فروختن با دامنه توجه محدود. این مقام بازگو کرد که در طول یکی بحث سیاست در اوایل سال گذشته زمانی که مسلمانان اویغوری آمد تا رئیس جمهور تهمت interjected: "چگونه است که ما مشکل دارد؟"

"روشن ترین بر اساس گفتگو های من با تیم امنیت ملی که رئیس جمهور نمی تواند مراقبت کمتر در مورد این" یک جمهوریخواه سابق امنیت ملی گفت, با اشاره به اویغوری اردوگاه.

"روشن ترین بر اساس گفتگو های من با تیم امنیت ملی که رئیس جمهور نمی تواند مراقبت کمتر در مورد این."

جمهوریخواه سابق امنیت ملی رسمی

یک مقام ارشد دولت رسمی را به عقب رانده و بر این تصور است که تهمت بود نه علاقه نشان داده و گفت رئیس جمهور "قوی عمل گرا رکورد نگه داشتن دولت چین مسئول آن جنایات در سین کیانگ از جمله با توجه به بزرگترین حبس از اقلیت های قومی پس از جنگ جهانی دوم است." بسیاری از اقداماتی که در این مقام ذکر شده بودند تحریم ها به جای قرار دادن در برابر شرکت های چینی برای نقض حقوق بشر و حرکت مانند محدودیت های ویزا که تا به حال اعلام شده است توسط وزارت امور خارجه.

"رئیس جمهور تهمت بارها و بارها نشان داده است که از او محافظت می کند کسانی که نمی توانند از خود محافظت کنند – هر دو در اینجا و خارج از کشور گفت:" شورای امنیت ملی سخنگوی جان Ullyot. "رئیس جمهور تهمت منجر به شدت از یک روز به چالش کشیدن تخلف توسط کشورها و موسسات و هر که او را به انجام در غیر این صورت وقتی که می آید به Uyghurs مضحک است."

مغلوب ساختن پیشی جستن بی تفاوتی به یک بحران است که با توجه به سازمان ملل متحد تخمین می زند نگه داشته و بیش از یک میلیون نفر در بازداشت است و نه فقدان دانش است. حتی در یک مستبد مانند کشور چین که در آن اطلاعات است که اغلب شدیدا کنترل خطوط اویغوری فرهنگی نسل کشی شده اند روشن برای خیلی از ریاست جمهوری خود. دو نفر آشنا با این موضوع گفت که تهمت بود بارها و بارها در جریان این اویغوری وضعیت جامعه اطلاعاتی و دیگران از جمله خاص در مورد اردوگاه ها و تعداد افراد گرد توسط دولت چین.

"من می دانم که وسعت و عمق آنچه را که اتفاق می افتد در سین کیانگ در دسترس ساخته شده" برای مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: پل موبائل lg بود که ملی افسر اطلاعاتی برای شرق آسیا از سال 2007 تا 2015. موبائل lg در حال حاضر برجسته همکار در مرکز منافع ملی گفت که در حالی که او تا به حال هیچ دانش خاص از آنچه که جریان به مغلوب ساختن پیشی جستن "به عنوان یک ماده البته این موضوع مهم است که به اندازه کافی به گنجانیده شود به طور معمول [در جلسات] به کاخ سفید است. او از هر فرصتی برای این می دانم."

چندین سابق و فعلی امنیت ملی و مقامات برخی از آنها مشغول به کار تحت بولتون گفت: شورای امنیت ملی برای سال ها تلاش برای متقاعد کردن تهمت به یک علاقه بیشتری در Uighurs. و وزارت امور خارجه کابل به دست آمده روزانه وحش نشان می دهد این گروه به طور جدی به مقابله با این مسئله در تنظیمات عمومی. برای مثال در مارس سفیر ایالات متحده پیتر Hoekstra ملاقات با اویغوری فعالان و اعضای جامعه در هلند.

"در مارس 9 ناهار با سفیر Hoekstra, پلت فرم رئیس و رابط دولت با تشریح شرایط دولت چین-اجرای اردوگاه در سین کیانگ و تخمین زده است که بین 2.5 و پنج میلیون Uighurs شده اند زندانی وجود دارد" یک کابل گفت. "او توضیح داد که شکنجه رخ می دهد در این اردوگاه ها که در حال تقسیم به "A/B/C رژیم" با کسانی که در سخت ترین رژیم حتی قادر به دیدن نور خورشید است."

به کابل رفت و در را به توجه داشته باشید که Hoekstra را پس از آن صدای جیر جیر در مورد ناهار خود را کرده بود "به دست آورد قابل توجه با 148 رسانهها و 264 دوست دارد به عنوان از آوریل 16. این توییت نیز جلب توجه وزیر مشاور محلی چینی سفارت Ribiao چن که انتقاد از طریق توییت پست اطلاع رسانی به عنوان یک حواس پرتی از گسترش COVID-19 در ایالات متحده است."

خارج از دولت و مقامات می گویند آن است بیشتر شورای امنیت ملی از طریق مت Pottinger معاون مشاور امنیت ملی که در تلاش است تا با فشار رئیس جمهور و دیگر مقامات ارشد دولت افغانستان با استفاده از اویغوری اردوگاه به عنوان یک راه برای نگه یازدهم را دولت پاسخگو باشد. شورای امنیت ملی در سال گذشته به ارمغان آورد یک اویغوری امریکایی Elnigar Iltebir به عنوان مدیر چین میز.

"این چیزی است که چین مردمی در دولت باید مراقبت زیادی در مورد. این یک مسئله ای است که آنها احساس آنها منتقل شده بود به بحث در یک راه مفید گفت:" جمهوریخواه سابق امنیت ملی رسمی. "آنها فکر می کنم آنها منتقل گفتگو. شده است وجود دارد مقدار زیادی از توجه بین المللی را در این. و آن را تمام شده است در بخشی از این تیم امنیت ملی. می توانید آنها ادعا می کنند آنها را تغییر چیزهایی که بر روی زمین ؟ که سخت تر برای گفتن دارد."

در کاپیتول هیل بحث شده است به مراتب متفاوت است. مخمصه Uighurs را به خود جلب کرده خشم و انزجار در میان قانونگذاران و موجب دو حزبی عمل است. لایحه ای برای تحریم دولت چین بیش از رفتار خود را به تصویب کنگره در آوریل 27 با نزدیک به اتفاق آراء پشتیبانی می کند. آن را امضا و به قانون مغلوب ساختن پیشی جستن روزی که بولتون اتهامات را شکست. و در روز پنج شنبه تعداد بسیار کمی از سنا روحانی در چین hawks مشتاق به نظر می رسید به یک مسئله از کتاب تکان دهنده حساب و یا حتی تماس در مغلوب ساختن پیشی جستن به آن آدرس.

"من نمی توانم تصور کنید رئیس جمهور گفت: آره اردوگاه های کار اجباری هستند خوب" سناتور. جیمز Lankford (R-OK) مکرر منتقد دولت چین را درمان اقلیت های مذهبی گفت: روزانه وحش. خواسته در مورد تهمت اشتها را تا Uighurs چون در مقابل کنگره Lankford پاسخ داد: "آن را که او انجام داده هیچ چیز در آن... چالش است که در آن شما پیدا کردن اهرم قادر به تغییر این رفتار?"

"من نمی توانم تصور کنید رئیس جمهور گفت: آره اردوگاه های کار اجباری هستند خوب است."

سناتور. جیمز Lankford (R-OK)

در سال 2014 در پکن راه اندازی شد آنچه در آن خود را با نام "اعتصاب سخت مبارزه با خشونت تروریسم است." این یک تشدید در حال حاضر اقدامات سرکوبگرانه در سین کیانگ. سیاسی بازآموزی انجام خشونت بوده و مشخصه اصلی آن با هدف پاک کردن اویغوری فرهنگ و ایمان است. یک "مقررات در د extremification" تحت فشار قرار دادند توسط پکن در ماه مارس سال 2017 شتاب توقیف از اقلیت مسلمان. آن را مانع از بیرون صفحه نمایش از اسلام در غرب سین کیانگ استان از جمله پوشیدن مذهبی مو-پوشش رشد از آنچه آن را به نام "غیر طبیعی" ریش و حتی خصوصی نمایش ایمان است.

یک اویغوری مرد Kairat Samarkan توصیف به سازمان عفو بین المللی از محققان تجارب خود را در یک re-آموزش و پرورش اردوگاه با 6,000 دیگران از اکتبر سال 2017 به فوریه 2018. شکنجه بود مملو شامل تکنیک های که سازمان سیا به شدت مورد استفاده در آن را نادیده می گیرند سیاه-سایت زندانها در برابر مظنون به تروریسم. به بیرون درز چینی اسناد و مدارک منتشر شده توسط نیویورک تایمز شامل ارجاع به یازدهم اصرار حزب کمونیست چین به "تقلید از جنبه های آمریکا در" جنگ علیه ترور " پس از حملات یازدهم سپتامبر ، حملات 11."

Samarkan شد ابلق "ساخته شده به پوشیدن قید در بازوها و پاهای خود را شد و مجبور به ایستادن در یک موقعیت ثابت برای 12 ساعت زمانی که برای اولین بار بازداشت شده" با توجه به سپتامبر 2018 عفو بین الملل گزارش. Internees در اردوگاه بودند وادار به شعار "زنده باد خلق چین" قبل از صرف غذا و مطالعه سخنرانی CCP.

عفو بین الملل گزارش یافت سپتامبر 2018 حدود یک میلیون نفر زندانی در اردوگاه. دولت نظارت مملو از طریق گسترده تکه تکه کردن WeChat پلت فرم را قادر می سازد توقیف از مسلمانان است. بنابراین آیا چین پیشرفته استفاده از صورت-نرم افزار تشخیص بیومتریک جمع آوری داده ها و حتی DNA. یک همزمان به سازمان دیده بان حقوق بشر گزارش یافت آن است که مشترک برای ساکنان سین کیانگ به بستگان متعدد "در یک مخلوط سیاسی آموزش و پرورش در اردوگاه های بازداشت پیش از محاکمه و زندان است."

اما در طول دو سال اول مغلوب ساختن پیشی جستن ریاست جمهوری کاخ سفید هرگز خواسته پنتاگون "به نظر اویغوری مسلمان وضعیت", به یاد می آورد ارشد سابق وزارت دفاع رسمی.

"رئیس جمهور امضای [این هفته] از یک 11th-ساعت لایحه تحریم چین برای حقوق بشر پرتگاه به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک واکنش به Amb. بولتون کتاب آیات به جای بازتابی از مغلوب ساختن پیشی جستن نگرانی در مورد حقوق بشر گفت:" ex-ارشد پنتاگون رسمی.

کنگره شروع به دریافت جلسات در وضعیت وخیم در سین کیانگ در اوایل سال 2013 و بپرسید برای افزایش جزئیات از سال 2014 تا 2018 "به عنوان چیزهایی بودند ramping تا با اردوگاه های کار اجباری و سیستم جرم تکنیک های نظارت چینی قرار داده و به بازی" با توجه به سنا دموکرات aide که نخواست نامش فاش شود. در حالی که دستیار تا به حال هیچ دانش چه اطلاعاتی در دسترس ساخته شده برای مغلوب ساختن پیشی جستن دستیار گفت: از آن خواهد بود "غیر قابل درک" برای رئیس جمهور برای توجیه شده است در مورد مخمصه Uighurs پیش از یازدهم آوریل سال 2017 بازدید Mar-a-Lago, اولین بار رهبران دو کشور ملاقات چهره به چهره است.

به دلایل مختلف—از جمله اولویت یک قرارداد تجاری و شخصی قوی محبت یازدهم—رییس جمهور به ندرت وزن در سرکوب Uighurs در حالی که در. و هنگامی که او می کند می تواند منجر به نامطلوب لحظات در برنامه های زنده تلویزیونی.

در ماه جولای سال 2019 تهمت ملاقات در کاخ سفید با چندین نمایندگان از آزار و اذیت اقلیت های مذهبی; بخشی از جلسه تلویزیونی یا جریان آنلاین زنده. یکی از شرکت کنندگان بود اویغوری مدافع حقوق.

هنگامی که فعال شروع به گفتن مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد "اردوگاه های کار اجباری" ذکر است که او تا به حال شده است قادر به او را بازداشت پدر پس 2013, رئیس جمهور پاسخ: "از کجا است ؟ که در آن است که در چین؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن