مغلوب ساختن پیشی جستن گسترش بی پایه و اساس تئوری توطئه است که تصویری از بوفالو پلیس تنه زدن مرد مسن بود Antifa 'راه اندازی'

تصویری از پلیس در بوفالو تنه زدن یک مرد مسن خیلی سخت است که سر خود را شکست خارج از زمین و خون شروع به احساساتی

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

تصویری از پلیس در بوفالو تنه زدن یک مرد مسن خیلی سخت است که سر خود را شکست خارج از زمین و خون شروع به احساساتی از گوش راست او شوکه مردم در سراسر کشور.

اما رئیس جمهور تهمت نیست متقاعد واقعی است.

به Tweeting صبح روز سه شنبه رئیس جمهور تحت فشار قرار دادند یک بی پایه و اساس تئوری توطئه—بدون شواهد و مدارک—که در این صحنه می توانست یک "مجموعه" هماهنگ توسط far-چپ در ایران ، او حتی تا جایی پیش رفت نشان می دهد که 75 سال که همچنان در یک بیمارستان پس از حادثه می تواند یک "ANTIFA provocateur."

رئیس جمهور به نظر می رسد که برداشت تئوری توطئه در حالی که تماشای یک امریکا News—Trumpist شبکه که رئیس جمهور بارها و بارها تبلیغ در رسانه های اجتماعی.

مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر نوشت: "بوفالو از معترضان راندند توسط پلیس می تواند یک ANTIFA provocateur. 75 سال, Martin Gugino بود تحت فشار قرار دادند دور پس از ظاهر شدن به اسکن پلیس ارتباطات در جهت سیاه و سفید کردن تجهیزات. @OANN من به تماشای او سخت تر از رانده شد. بود با هدف اسکنر. می تواند مجموعه ای ،

دو افسر درگیر در این حادثه متهم شده اند با حمله درجه دوم و پس از آنها فیلم برداری هل دادن 75 ساله معترض به زمین. هارون Torgalski, 39 و رابرت McCabe, 32, هم التماس کرد گناه نیست. McCabe و Torgalski نیز معلق شده است و بدون پرداخت.

از بعد از ظهر دوشنبه Gugino هنوز بستری در "جدی اما با ثبات" وضعیت با توجه به وکیل. دوستان خود را شرح داده او را به عنوان یک دیرین فعال صلح کار کرده است که در ضد نژاد پرستی و ضد فعالیت های هسته ای. "او آرام کسی که واقعا معتقد است که او باید به ایستادن برای آنچه که او فکر می کند درست است" گفت: Terrence Bisson با توجه به اخبار بوفالو.

75 ساله و وکیل کلی Zarcone در پاسخ به تهمت را توییت کرد و گفت: "وجود دارد بدون نیاز به رفتن در اطراف نام تماس متهم با مردم بودن چیزهایی که آنها نمی... مارتین همواره صلح آمیز می گوید من نمی دانم که در آن است که می آید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن