مغلوب ساختن پیشی جستن Raving در مورد قتل عام. بایدن را هدایت ریگان.

حزب جمهوری خواه آخرین مصدوم است خوش بینی در مورد آمریکا در آینده است. ترین Reaganesque ریاست جمهوری نامزد در س

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

حزب جمهوری خواه آخرین مصدوم است خوش بینی در مورد آمریکا در آینده است. ترین Reaganesque ریاست جمهوری نامزد در سال 2020 است که دموکرات جو بایدن.

یک بار پس از یک زمان است که می شده اند ballgame. تا همین اواخر, خوش بینانه ترین نامزد تقریبا همیشه برنده ریاست جمهوری است. هنوز برای دموکرات ها و خوش بینی ممکن است کلید به 2020 انتخابات.

که به دلیل به اصطلاح "مغلوب ساختن پیشی جستن-بایدن رای دهندگان" می تواند حیاتی ترین بلوک نوسان رای دهندگان در ماه نوامبر و مردم در حسرت یک "درخشان شهر بر روی تپه" به جای مطلب "آمریکا قتل عام" می تواند بدتر از یک نامزد است که مصرف یک صفحه از Gipper را راهکار. به عنوان یک مزیت اضافه شده توسط ضربه زدن به Reaganesque زبان بایدن می تواند زیبایی سیگنال خویشاوندی به این حوزه بدون زور زدن خود را پایه پیشرو در مسائل مربوط به سیاست.

که این در حال حاضر آشکار بایدن استراتژی بازداشته من تا همین اواخر وقتی دیدم لینکلن پروژه آخرین تصویری که ویژگی های از شعارهای مدرن و رئیس جمهور قرار داد در برابر تهمت سمی صحبت کنید. آگهی بسته با بایدن گفت: "این زمان را انتخاب کنید تا سر ما. به یاد داشته باشید که ما که هستیم. این است که ایالات متحده آمریکا است." به گوش من که برانگیخته ریگان "ما آمریکایی هستیم" خط.

این مهم است به یاد داشته باشید که ریگان را تغییر علامت تجاری از ایران به عنوان حزب خوشبینی و آمریکا استثنایی باور نکردنی مانور. Once upon a time محافظه کاری میشد که ذاتا بدبین—حتی ارتجاعی—فلسفه. William F. Buckley جونیور تاسیس ملی نقد و بررسی مجله با یک بیانیه ماموریت امیدوار به "ایستاده و از طرفی بطرف دیگر تاریخچه فریاد توقف!" Whittaker اتاق که سمت چپ و کمونیسم در حمایت از محافظه کاری معروف تاسف است که او "ترک طرف برنده به سمت از دست دادن."

ریگان که بچگی قهرمان شد فرانکلین روزولت ("تنها چیزی که ما را به ترس است ترس خود را"), پشتکار به دنبال معکوس که نمایش کم نور. او به کمک بود (مانند بایدن) در حال اجرا در برابر یک رئیس جمهور (جیمی کارتر) که به نظر می رسید به از دست گرفتن دست او—به رهبری یک ملت گرفتار "ضعف" است که به نظر می رسید که عصب خود را از دست.

"من نمی خواهد ایستاده و به تماشای این کشور خود را از بین ببرد و تحت رهبری متوسط که ریش از یک بحران به بعد فرسایش ملی ما خواهد شد و هدف" ریگان گفت: در نامزدی خود را در سال 1980. "زمان در حال حاضر من همکار آمریکایی برای پس گرفتن سرنوشت ما را به دست خودمان" و رد leadership که "ریش از یک بحران به آینده." او به عنوان ممکن است صحبت کردن در مورد دولت فعلی است.

اما ریگان نه تنها انتقاد از او الهام گرفته است. او انجام این کار را با وام گرفتن از FDR خطوط ("شما و من یک قرار ملاقات با سرنوشت") و صحبت کردن در مورد چگونه "ما بهترین روز هنوز به آمده است." او آن را رد defeatist دیدگاه که آمریکا تا به حال "خود را از دست داده روز در آفتاب" و ما یادآوری میکند که ما آن را در قدرت ما برای بازسازی جهان (Thomas Paine) که امریکا هنوز هم "کشور از فردا" (امرسون) و با هدف به درخواست تجدید نظر فصاحت به ما امیدوار است و نه بدترین ترس ما.

برای یک نسل از محافظه کاران خوش بینی (و نه توهم "ماموریت انجام شد" نوع به نمره کوتاه مدت سیاسی, نقاط, اما آرامش و اطمینان است که آینده ما روشن است) و آمریکا استثنایی مترادف با ریگان محافظه کاری. اما آن را فقط به یک گروه ناراضی هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن محافظه کاران که تقاضا در بازار برای آفتابی خوش بینی. بایدن در حال حاضر شعار "ما بهترین روز هنوز پیش رو" است که از سمت راست Gipper را راهکار. آن را در یک خط جدید برای بایدن اما این یکی که ناگهان طنین انداز تر از همیشه. میدان نبرد جدید سنجی نشان می دهد رای دهندگان را رد تهمت را از دست داده و عمده بحران است که باید در مواجهه او در این سال: coronavirus و جنجال بر سر نژاد و تظاهرات و پلیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن "را در امریکا بزرگ دوباره" شعار خود را با اقتباس از ریگان به شنود گذاشته باشند گرسنگی برای آینده ای بهتر. اما مغلوب ساختن پیشی جستن به وضوح نشده تحویل داده و در آن وعده. چه تر است, تهمت جهان بینی است که استوار بر یک فرض بدبینانه این است که یک بازی با حاصل جمع صفر و قدرتمند خواهد شد (و باید) پیروزی.  

تا مطمئن شوید که بایدن چشم انداز امید ممکن است gauzy و او را فاقد جاذبه و فصاحت از یک ریگان (یا باراک اوباما). اما در این محیط یک بازگشت به حالت عادی ممکن است برای عبور و الهام بخش. آنچه مهم است—در حال حاضر حداقل—این است که رای دهندگان می تواند پیوند هر چه رویاهای آنها ممکن است بر روی او. و در انجام این کار آنها می توانید تصور کنید در آینده ای بهتر.

هر برنده و نامزد انتخابات ریاست جمهوری (از جمله مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016) به نظر می رسد دارای این کیفیت بدون در نظر گرفتن چگونه غیر واقعی این خوش بینی بعد ممکن است به نظر می رسد (ببینید که چگونه اوباما "امید و تغییر" عصر بود به دنبال تهمت).

و در حالی که سال 2020 هنوز هم باید به طور کلی در نظر گرفته شود یک همه پرسی در مغلوب ساختن پیشی جستن تصدی بایدن به فرض خوش بینانه بالا زمین جمهور را رها کرده است, ساخت کنتراست بیشتر از همه استارک.

حزب ریگان تبدیل شده است حزب از مغلوب ساختن پیشی جستن. و آن سخت است برای تعیین کمیت چقدر زمین بوده است حیف و میل برای آنچه که ممکن است تبدیل به یکی تهمت مدت است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن