مصرف کنندگان ایالات متحده به نوبه خود به زیاده تر رفتار برای راحتی در COVID بحران و مطمئن شوید که آنها را به مقدار زیادی در دست

مصرف کنندگان ایالات متحده در طول تاریخ تبدیل به غذاهای سرپایی برای راحتی و لذت بردن در طول زمان به چالش کشیدن

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

مصرف کنندگان ایالات متحده در طول تاریخ تبدیل به غذاهای سرپایی برای راحتی و لذت بردن در طول زمان به چالش کشیدن مانند رکود بزرگ اما این رفتار شده است افزایش طول COVID-19 pandemic, به گزارش NPD Group. با توجه به هم اقتصادی و رفاه عوامل استرس زا مربوط به COVID-19 زیاده وعده شگفت انگیزی در حال پخش است و حتی مهم تر, نقش در طول این زمان زمان به چالش کشیدن. میان وعده غذایی مصرف افزایش یافته +8% در طول بیماری همه گیر به عنوان مصرف کنندگان به دنبال راحتی از طریق مرزه و تنقلات شیرین با توجه به NPD را در میان وعده های غذایی و رفتارهای چالش برانگیز بار مطالعه است. در طول رکود اقتصادی سال های 2008 و 2010 غذاهای سرپایی افزایش 4.8 میلیارد eatings یک +1% افزایش می دهد.

در ماه آوریل در ارتفاع پناهگاه در خانه سفارشات 37 درصد از مصرف کنندگان گفت: NPD آنها می خواستند به مطمئن شوید که آنها به حال به اندازه کافی غذاهای سرپایی در دست است. آنها به خوبی مواجه نگردند در تنقلات شور و منجمد شیرینی بیش از موارد دیگر است. همچنین در بسیاری از موارد بیشتر میان وعده بسته های مواد غذایی در خانه بیشتر مورد مصرف می شود که منجر می شود به ویژه از انواع خاصی از غذاهای سرپایی. برای مثال مصرف کنندگان که پنج یا بیشتر بسته های کراکر یا شور و تنقلات مصرف آن دسته از مواد غذایی در نرخ بالاتر از مصرف کنندگان با کمتر بسته در خانه خود را.

"ما دیده می شود مصرف کنندگان به نوبه خود به زیاده, میان وعده غذایی در دیگر زمان به چالش کشیدن, و اگر چه سابقه نیست و به خودی خود تکرار در طول COVID آن است که قافیه می گوید:" دارن Seifer, NPD مواد غذایی و آشامیدنی صنعت تحلیلگر. "اگر چه ما نمی تواند پیش بینی آنچه در آینده اتفاق بیفتد من فکر می کنم آن را ایمن می گویند میان وعده غذایی تولید کنندگان و خرده فروشان می توانید انتظار بالا میان وعده غذایی استفاده از در حالی که COVID-19 محدود رستوران ما استفاده و به طور کلی جنبش در خصوص بسته شدن مدرسه و محل کار از خانه سفارشات."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب