انگلستان بوریس جانسون نشان می دهد برنامه به راحتی ویروس محدودیت

نخست وزیر بریتانیا می خواهد کسانی که نمی توانید از خانه کار می کنند به بازگشت به کار و همچنین می گوید که از ژو

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

نخست وزیر بریتانیا می خواهد کسانی که نمی توانید از خانه کار می کنند به بازگشت به کار و همچنین می گوید که از ژوئن 1, مغازه ها و مدارس می تواند بازگشایی شده است. دولت او انتقاد شده است در میان پیشنهادات این است که بیش از حد بیش از حد به زودی.

نخست وزیر بوریس جانسون گفت: این مستند معرفی شده در مارس مانع از دست دادن یک و نیم میلیون نفر زندگی می کند که او امیدوار است به تدریج شل اقدامات محدود کننده در هفته های آینده.

جانسون ساخته شده است این ادعا در یک سخنرانی تلویزیونی آدرس به ملت. او همچنین اعلام کرد که برنامه های آینده به عنوان بریتانیا به دنبال راهی برای خروج از بحران کنونی است.

نخست وزیر گفت: مردم در بریتانیا که نمی توانید از خانه کار می کنند مانند کسانی که در ساخت و ساز و یا ساخت و تولید, شغل "باید به طور فعال تشویق به رفتن به محل کار" این هفته است.

بیشتر بخوانید:انگلیسی پاکستانی در مورد عصبانی coronavirus بازگشت تلاش

"ما خواهد بود نظارت بر پیشرفت ما در حال ساخت است. ما ممکن است قادر به رفتن بیشتر است. در ژوئن 1, ما ممکن است در یک موقعیت برای شروع مرحله به مرحله بازگشایی مغازه ها و دریافت های اولیه دانش آموزان را به مدارس" جانسون گفت که در آدرس خود.

"در اولین ماه ژوئیه و موضوع را به همه این شرایط و بیشتر مشاوره های علمی ما را امید به بازگشایی حداقل برخی از صنعت مهمان نوازی و دیگر اماکن عمومی و ارائه آنها امن و اجرا اجتماعی فاصله."

از روز شنبه وجود خواهد داشت بدون اقدامات محدود کننده اعمال می شود به مقدار زیادی از ورزش است که می تواند انجام شود در خارج از منزل جانسون اعلام کرد. شهروندان نیز مجاز به حمام افتاب گرفتن رانندگی به مقصد دیگر و بازی های ورزشی با اعضای خانواده خود.

'یک شماره تئاتر'

رهبر مخالفان آقا Keir Starmer بود به انتقاد از جانسون رویکرد جدید گفت: "پرسش بیش از آن پاسخ" و سخنرانی او را "به طور موثر گفتن میلیون ها نفر از مردم را به بازگشت به کار بدون یک برنامه مشخص برای ایمنی."

ادامه مطلب: درس های آموخته شده — ریشه کن کردن آبله 40 سال پیش

در ضمن آمار متخصص بارها و بارها ذکر شده توسط دولت انگلستان که در پاسخ به انتقاد از آن شکست در میان coronavirus همه گیر خود را با انتقاد خیابان داونینگ را بی اثر ارتباطات گفت: این نشان از عدم "احترام" برای بریتانیا.

دیوید Spiegelhalter استاد در دانشگاه کمبریج گفت: Westminster روزانه جلسات بودند و مانند یک شماره "تئاتر" را با هم توسط روابط عمومی تیم به جای شهروندان به اطلاعات حیاتی.

ادامه مطلب: Coronavirus طول می کشد غم انگیز تلفات در انگلستان مراقبت از خانه

"من فقط آرزو داده بود ارائه شده توسط افرادی که می دانند آن نقاط قوت و محدودیت و می تواند درمان مخاطبان با احترام" او به بی بی سی گفت.

AFP کمک به این مقاله است.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب