"خدمت به رهبری" آمازون بهترین-فروش کتاب رایگان برای یک روز بیشتر (تا 6/26/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Keith L. Craig جدید کتاب "خدمت به رهبری: درس سختی و انعطاف پذیری از میدان ج

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Keith L. Craig جدید کتاب "خدمت به رهبری: درس سختی و انعطاف پذیری از میدان جنگ زمین و شرکت های بزرگ جهان است." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن برای یک روز بیشتر در ژوئن 26th.

"خدمت به رهبری" درخشان 'آثار مفصل' فراهم می کند و رهبری درس مربوط به هر حرفه ای است. این ارائه یک فوتی و فوری, شخصی, روایت, بیمه قصه از سرسختی در سختی و انعطاف پذیری را به دست آورد از میدان جنگ وقت خود را در بازی فوتبال حرفه ای و شرکت های بزرگ جهان.

"خدمت به رهبری" توسط Keith L. Craig رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون برای 1 روز بیشتر (6/26/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B089HKJ4XM.

"خدمت به رهبری" اتحاد 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"این کتاب نقطه شروع تمام دستاوردهای. این رنگ یک تصویر واضح از آنچه رهبری درست به نظر می رسد در زمان که در آن ما در حال جستجو برای راهنمایی. این است که ما Sgt. عمده ما سلام به شما برادر من!" – داش

"بسیار قدرتمند داستان فوق العاده خوب نوشته شده Sgt عمده کریگ چشم انداز تواضع و تمایل برای به اشتراک گذاشتن عقل است که الهام بخش و دلگرم کننده برای کسانی که به دنبال رسیدن به موفقیت است." – Natascha رایت

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

Keith L. Craig سرگرمی اجرایی که در حال حاضر در بربنک کالیفرنیا در استودیو والت دیزنی مدیریت مرکزی بخش تئاتر فروش و توزیع برای Walt Disney Studios Motion Pictures در 20 تئاتر جمعیتی بازار مناطق عمدتا مسئول برای حصول اطمینان از سریع و به موقع تحویل فیلم به شرکت کنندگان و اجرای دقیق اداری و لجستیکی نظارت نیاز به انجام این کار.

قبل از او در زمان درگیری کیت کریگ 32 سال خدمت در ارتش ایالات متحده های بازنشستگی به عنوان یک گروهبان عمده. وقت خود را در خدمت گرفت و او در سراسر جهان که در آن او در خدمت 6 مبارزه با مبارزات انجام شده انسانی و بلایای طبیعی عملیات بازی فوتبال حرفه ای و نظارت ایجاد ارشد برنامه های آموزشی. علاوه بر وظایف اصلی در دیزنی, Craig رئيس جمهور از شرکت تنوع منابع گروه SALUTE متهم به حمایت نظامی از جانبازان شاغل در استودیو کمک به آنها را ادغام تقویت و رشد حرفه خود و ارائه یک حس اجتماعی در درون سازمان. گروهبان عمده کریگ بازنشسته پس از خدمت خود را در گرگ و میش تور به عنوان 12th ارشد مشاور فرمانده و مدیر عامل شرکت از ارتش و نیروی هوایی تبادل خدمات AAFES برای اروپا و جنوب غربی آسیا منطقه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب