ما رئیس جمهور پرداخت و احترام به حقوق مدنی پیشگام John Lewis

اواخر ما رهبر جنبش حقوق مدنی John Lewis مفتخر شده است و توسط سه رئیس جمهور سابق در یک مراسم تشییع جنازه در آتل

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

اواخر ما رهبر جنبش حقوق مدنی John Lewis مفتخر شده است و توسط سه رئیس جمهور سابق در یک مراسم تشییع جنازه در آتلانتا ، باراک اوباما به مداحان که در آن او را محکوم به استفاده از نیروهای نظامی علیه داعش است.

جانباز ما قانونگذار و رهبر جنبش حقوق مدنی John Lewis شد سوگواری و یاد روز پنج شنبه در آتلانتا در یک مراسم تشییع جنازه خدمات است که در آن سه سابق آمریکا رئیس جمهور بودند در آن حضور داشتند.

لوئیس درگذشت در تاریخ 17 ژوئیه در سن 80.

نهایی خدمات دیرین عضو مجلس نمایندگان آمریکا برگزار شد در کلیسای باپتیست گنگ در آتلانتا, گرجستان یک کلیسا با اهمیت تاریخی بسیاری در آمریکا جنبش حقوق مدنی.

بزرگداشت برای لوئیس به طول انجامید و نزدیک به یک هفته منتهی به تشییع جنازه و شامل نادر مراسم در گنبد از ما ساختمان کاپیتول در واشنگتن, DC.

سیاه و سفید و کنگره در حال حاضر خواهد بود گذاشته و به استراحت در خانه اش در شهر آتلانتا.

Former U.S. President Barack Obama addresses the service during the funeral of late U.S. Congressman John Lewis, a pioneer of the civil rights movement and long-time member of the U.S. House of Representatives who died July 17, at Ebeneezer Baptist Church in Atlanta, Georgia, U.S. July 30, 2020. (Reuters/Pool/A. Pointer)

اوباما را به رئیس جمهور تهمت اما با اشاره به سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات و پلیس و دولت پاسخ

اوباما را محکوم با استفاده از ماموران فدرال

رئیس جمهور سابق باراک اوباما در حال حاضر در تشییع جنازه مراسم و تحویل مداحان که در آن او را ستوده فعال حقوق مدنی برای خود "انعطاف پذیر تداوم" در مبارزه با نابرابری و نژادپرستی. اوباما به نام لوئیس یکی از "پدران بنیانگذار" از یک بهتر و عادلانه تر امریکا است.

بیشتر بخوانید: جان لوئیس — به خاطر سپردن ما یک قهرمان در مبارزه علیه نژاد پرستی

بدون ذکر جمهور فعلی با نام اوباما همچنین با استفاده از این لحظه به محکوم کردن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به استقرار ماموران فدرال علیه معترضان در پورتلند اورگان و دیگر شهرهای آمریکا.

People watch former U.S. President Barack Obama on a screen outside of Ebenezer Baptist Church during the memorial service of late U.S. Congressman John Lewis in Atlanta, Georgia, U.S. July 30, 2020. (Reuters/E. Nouvelage)

با کاهش ظرفیت در داخل در میان اجتماعی فاصله جمعیت جمع آوری شده به سازمان دیده بان در نزدیکی کلیسا

"امروز ما شاهد با چشم خود ما افسران پلیس زانو بر گردن سیاه و سفید آمریکایی" اوباما گفت. "ما می توانیم شاهد ما دولت فدرال ارسال عوامل به استفاده از گاز اشک آور و باتوم علیه اعتراضات مسالمت آمیز."

رئيس جمهور سابق گفت: لوئیس به عنوان یک مثال برای نحوه مبارزه برای دموکراسی است.

"تا زمانی که ما نفس در بدن ما, ما باید به کار خود ادامه علت," او گفت:.

دو رنگین کمان در واشنگتن

رئیس جمهور سابق بیل کلینتون و جورج دبلیو بوش نیز به مداحی به عنوان دموکرات مجلس نانسی پلوسی.

"او همیشه معتقد موعظه انجیل در کلمه و در عمل اصرار دارد که نفرت و ترس بود تا پاسخ داده شود با عشق و امید" گفت: رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش است.

پلوسی به یاد می آورد که چگونه یک رنگین کمان ظاهر شد در حالی که لوئیس' بدن دراز کشیده بود در دولت در کنگره در اوایل این هفته.

"او به ما می گوید" من در خانه در بهشت, من خانه ای در بهشت است.'," پلوسی گفت. "ما همیشه می دانستیم که او در کنار فرشتگان و در حال حاضر او با آنها است."

kp/msh (AFP AP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب