معاونت مایک پنس رد گزارش او را از خود جدا بعد از دستیار تست مثبت برای Coronavirus

معاون رئیس جمهور مایک پنس در روز یکشنبه رد گزارش شده است که او در انزوا و دور از کاخ سفید پس از دبیر مطبوعاتی

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

معاون رئیس جمهور مایک پنس در روز یکشنبه رد گزارش شده است که او در انزوا و دور از کاخ سفید پس از دبیر مطبوعاتی خود را آزمایش مثبت برای coronavirus با توجه به بیانیه ای از دفتر خود را.

"معاون رئیس جمهور پنس ادامه خواهد داد و به دنبال مشاوره از کاخ سفید پزشکی واحد است و نه در قرنطینه" می خواند بیانیه ای از Devin اومالی سخنگوی خود را. "علاوه بر این معاون رئیس جمهور پنس را آزمایش کرده است منفی هر روز و برنامه در کاخ سفید فردا."

معاون رئیس جمهور حضور نداشتند جلسه روز سه شنبه با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و مقامات نظامی با توجه به خبری بلومبرگ. اخبار سازمان همچنین گزارش داد که او از ماندن در خانه خود را در رصدخانه نیروی دریایی ایالات متحده در واشنگتن "از فراوانی از احتیاط."

کاخ سفید محوری شد به هرج و مرج اواخر هفته گذشته پس از یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن شخصی valets آزمایش مثبت برای coronavirus. بینام فرد است که یک عضو نیروی دریایی ایالات متحده و بخشی از یک واحد نظامی در کاخ سفید که غالبا دارای تماس نزدیک با تهمت و خانواده اش.

پنس مشاور کتی میلر بعد از آزمایش مثبت برای این ویروس باعث نگرانی در درون دولت در مورد شیوع در میان کاخ سفید کارکنان نیویورک تایمز گزارش داد که روز یکشنبه ،

"این ترسناک است برای رفتن به محل کار" کوین Hassett یک مشاور اقتصادی رئیس جمهور گفت: CBS' چهره ملت. "من فکر می کنم که من می تواند بسیاری امن تر اگر من در خانه نشسته از من خواهد بود رفتن به غرب بال."

ارشد تهمت مقامات دولت گفت: بار قبل از خبر شکست از پنس خود را در انزوا که او و مغلوب ساختن پیشی جستن را نمی توان از هم جدا نگه داشته "به دلیل نگرانی که آنها هر دو می تواند ناتوان توسط COVID-19."

Dr. Anthony Fauci, Dr. Stephen هان کمیسر غذا و دارو و دکتر Robert R. Redfield مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تایید بیش از آخر هفته که آنها را به قرنطینه پس از قرار گرفتن در معرض کاخ سفید aide که تست مثبت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن