بهترین کارواش خانگی

بهترین کارواش خانگی را می توان برای تمیز کردن اتومبیل ها و دو چرخ و همچنین فضای خارجی خانه استفاده کرد. در حال

توسط NEWSCENTERALS در 14 دی 1399

بهترین کارواش خانگی را می توان برای تمیز کردن اتومبیل ها و دو چرخ و همچنین فضای خارجی خانه استفاده کرد. در حالی که جاروبرقی بیشتر ذرات گرد و غبار را از بین می برد ، ذرات کوچکتر و خاک خشک اغلب روی سطح باقی می مانند. بهترین کارواش خانگی با جریانی از آب اسپری می کنند تا خاک و سایر ذرات گیر کرده در فضای خارجی اتومبیل ، دو چرخ یا خانه های شما را تحت شرایط آب و هوایی سخت و سایر عناصر قرار دهند و از بین ببرند. ما لیستی از بهترین کارواش خانگی فشار هند را برای سهولت کار شما آماده کرده ایم.

تمیز کردن ماشین می تواند کاری خسته کننده و وقت گیر باشد. بردن آن به مرکز کارواش آسان تر است ، اما این می تواند برای ماشین شما پرهزینه و مضر باشد. اما با استفاده از کارواش خانگی که می توانید در خانه استفاده کنید ، کنترل نحوه شستشوی اتومبیل خود را در اختیار خواهید داشت. این بدان معنی است که شما می توانید مناطق ضروری را با توجه به مشخصات خود بشویید

به همین دلیل شما باید بهترین ماشین ماشین شستشو را برای این کار داشته باشید. با طیف گسترده ای از ابزار تمیز کردن اتومبیل کارچر می توانید کاملا تمیز شوید.
نحوه انتخاب بهترین ماشین لباسشویی فشار قوی برای نظافت خارجی

نکات مهم در کارواش خانگی

کارچر مجموعه ای از ماشین های شستشوی ماشین فشار عالی عالی را ارائه می دهد که برای استفاده در خانه مناسب است. بیایید نگاهی به ویژگی های اصلی و تفاوت های این دستگاه ها بیندازیم که باید هنگام خرید یکی از آنها را یادداشت کنید.

فشار آب در کارواش خانگی

به نقل از گروه آی ناین بهترین کارواش خانگی تمایز اصلی کارواش خانگی ماشین فشار قوی است. هرچه فشار آب بیشتر باشد ، راحت تر می توان لکه های لجباز را از بین برد.

K4 یک کارواش خانگی است که برای تمیز کردن گاه به گاه روی آلودگی های متوسط طراحی شده است. بنابراین ، اگر ماشین یا موتور کوچکی دارید ، این فشار شستشو برای کار مناسب است. همچنین دارای یک نازل فشار قابل تنظیم است ، که به شما قدرت انتخاب فشار مناسب برای کار را می دهد.

در حالی که ، K5 در بالای دستگاه طیف وسیعی است که برای تمیز کردن سنگین طراحی شده است. اگر وسایل نقلیه شما به طور منظم از کنار سایت های ساختمانی عبور می کنند یا از جاده خارج می شوند ، این K5 می تواند به شما کمک کند تا در روند تمیز کردن نسیم کنید. صرف نظر از اینکه لکه یا لکه باشد ، K5 ما برای نجات روز شما اینجاست.


تمیزکاری دقیق و عمیق سطح منسوجات

اسپری ها و کارواش خانگی های پاک کننده اسپری SE 4001 که برای تودوزی خودرو ، تشک های کف و تمیز کردن صندلی های ماشین مناسب است ، در یک مرحله انجام می شود.

با پاشش تحت فشار ، مخلوط آب شیر و فرش کارچر کارچر به عمق فیبر نفوذ می کند. سپس خاک محلول مکیده شده و از سطح پارچه پاک می شود. به لطف فناوری نوآورانه نازل ، سطوح تمیز شده در نیمی از زمان خشک می شوند.

با ارائه یک تمیز کردن دقیق و عمیق پارچه ، این دستگاه برای مبتلایان به آلرژی و خانواده های دارای حیوانات خانگی ایده آل است.

بهره وری انرژی کارواش خانگی

WD4 به طرز باورنکردنی از نظر انرژی صرفه جویی می کند.

WD4 با تنها 1000 وات مکش فوق العاده قدرتمندی دارد. این به این معنی است که می تواند با استفاده از انرژی کم تمام آلودگی های خودرو شما را بمکد. این تفاوت زیادی در قبض برق شما در پایان ماه ایجاد می کند. شما با WD4 هیچ قدرت مکش را فدا نمی کنید.

فناوری پیشرفته کارچر باعث می شود که از انرژی برق برای تمیز کردن سریع و سریع استفاده شود.
5. ظرفیت ذخیره سازی خاک و سیستم فیلتراسیون

WD4 دارای یک ظرف بزرگ ذخیره سازی 20 لیتری برای آلودگی است. این بدان معنی است که شما می توانید بدون نیاز به تخلیه ظرف ، به تمیز کردن ادامه دهید. تخلیه کثیفی زمان بر است و این می تواند کار شما را به تأخیر بیندازد به همین دلیل است که Kärcher یک فضای ذخیره سازی بزرگ برای صرفه جویی در وقت شما در نظر گرفته است.

WD4 همچنین شامل فناوری نیمه تمیز کننده فیلتر خودکار فیلتر است. ایده آل برای جاروبرقی مرطوب و خشک ، نیازی به تعویض فیلتر نیست. کافی است جعبه فیلتر را خارج کرده و در تماس با گرد و غبار و خاک قرار نگیرید.

تحرک و ذخیره سازی کارواش خانگی

به نقل از وی دل بهترین کارواش خانگی دارای دسته حمل ارگونومیک است که حمل آن را آسان می کند. با طراحی جمع و جور ، سیستم ذخیره سازی کابل و لوازم جانبی آن بسیار کاربردی و کم مصرف است. این بدان معنی است که می توانید جارو برقی را برای دفعه بعد که از آن استفاده می کنید ، مرتب و مرتب نگه دارید.

نتیجه گیری

تمیز کردن ماشین در خانه کار سخت و زمان بری نیست. با محصولات تخصصی کارچر می توانید روند کار را آسان و لذت بخش کنید.

برای تمیز کردن فضای داخلی ، Kärcher WD 5 Premium بهترین جاروبرقی اتومبیل موجود است. آن را با کیت تمیز کردن فضای داخلی ماشین Kärcher ترکیب کنید ، فضای داخلی ماشین شما بی عیب و نقص خواهد بود.

برای تمیز کردن فضای خارجی ، کارواش خانگی Kärcher K4 برای وسایل نقلیه کوچکتر و شستشوی گاه به گاه مناسب است. برای یک کار سنگین تر ، ماشین لباسشویی فشار قوی Kärcher K5 بهترین کارواش خانگی در بازار است.

همچنین می توانید از مواد افزودنی مانند WB150 Power Brush برای مناطق حساس و شستشوی بدون اسپری استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن