چه با وسواس ما با به تصویر می کشد مردم پس از آنها می میرند ؟

یکrchaeologists حفاری در نزدیکی عمان, اردن, کشف یک مجموعه ای از بیش از یک صد چخماق اشیاء از 10000 سال پیش. این

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

یکrchaeologists حفاری در نزدیکی عمان, اردن, کشف یک مجموعه ای از بیش از یک صد چخماق اشیاء از 10000 سال پیش. این فرضیه در ابتدا به عنوان رد سردرگمی در آورده با گرمازدگی می انقلابی در درک ما از نوسنگی آثار هنری و به طور بالقوه ارائه برخی از اولین شواهد باستان پرستش نیاکان.

گروهی از محققان اسپانیایی و به رهبری خوان Ibáñez از Milà y Fontanals موسسه ملی تحقیقات شورای حفر شد در Kharaysin زمانی که آنها در سراسر حدود دو اینچ-طولانی ارقام است. ایبانز و تیم خود را به چاپ نتایج خود را در مجله باستان. زمانی که برای اولین بار چند مجسمه کشف شد, یک عضو از تیم پیشنهاد کرد که شاید آنها شبیه انسان ارقام یک پیشنهاد بود که در ملاقات با خنده. ایبانز گزارش تام متکالف که "تیم واکنش نشان داد... با جوک ها در مورد چقدر خورشید را دریافت کرده بود روی سر خود را." اما همانطور که بیشتر و بیشتر مجسمه کشف شد پیشنهاد شد به طور فزاینده ای قابل قبول است.

سنگ چخماق تصاویر خود نیست بسیار به نگاه آنها به شکل ناصاف ویولون. سنگ چخماق بود که معمولا استفاده می شود در طول دوره نوسنگی به ساختن سلاح و ابزار اما عدم ساییدگی و پارگی در این اشیاء نشان می دهد که آنها هرگز برای قرار دادن هر نوع عملی فایده استفاده کنید. شباهت با دیگر کش بیشتر بدیهی است که انسان مجسمه از نزدیکی 'Ain غزل رهبری تیم تحقیقاتی به این نتیجه که آنها نمایندگی از بدن انسان. واقعیت این است که این مجسمه پیدا شد نزدیک به دفن و نشان می دهد که چهره انسان "تولید شد و دور انداخته شده در سردخانه آیین و مراسم یاد که شامل استخراج دستکاری و redeposition از انسان باقی می ماند."

این مقاله در ادامه به حدس و گمان که شاید چخماق ارقام نمایندگی به تازگی مرحوم و در نتیجه تشکیل بخشی از ناشناخته و قابل ملاحظه ای در اوایل جد فرقه است. صفحه نمایش و memorialization از بستگان متوفی با استفاده از تصویر مشترک از دوران باستان تا به امروز. مرگ ماسک—گچ و کاغذ مچاله و یا برنز قالب از صورت یک شخص ساخته شده و در مدت کوتاهی در حال مرگ— یک ویژگی در بسیاری از فرهنگ ها. Extant نمونه شامل معروف مومیایی ماسک مانند که فرعون توت عنخ آمون, ماسک از خانواده سلطنتی مانند هنری هفتم امپراتور فرانسه (ناپلئون) و فلاسفه (پاسکال و ولتر) اتحاد جماهیر شوروی دیکتاتورها (استالین) و شاعران (دانته).

خاص, مرگ, ماسک, L'inconnue de la Seine (زن ناشناس از Seine) ساخته شده یک ستاره از یک جین سازمان حفاظت محیط زیست. از آن ساخته شده بود از بدن از یک ناشناس, فرانسوی, نوجوان که غرق در رود سن در اواخر 1880. دختر زیبایی الهام بخش یک نسل از هنرمندان و مقلدان به عنوان نسخه از ماسک شد تولید انبوه و آویزان بر روی دیوار شیک پاریسی. در دوره بین دو جنگ جهانی هزاران کارت پستال با تصویر او در گردش است. ظاهرا یک نسل از زنان جوان (از جمله چند به خوبی شناخته شده در آلمان هنرپیشه) سعی در تقلید از او "است." یک شاهکار قابل توجهی برای یک زن که یکی ناظر به عنوان یک "دختر دهقان...[یا] دربدر" او در مقایسه با مونا لیزا و به عنوان یک الهه شعر و موسیقی برای پیکاسو و کامو. اگر شما می توانید نگاه به گذشته کمی necrophile undertones شما می توانید در این روز خرید دست گردد نسخه از مرگ او ماسک در l'atelier لورنزی.

برای ویکتوریا انگلیسی ها وجود دارد بیشتر برش لبه فن آوری در دسترس است. عکاسی ثابت خصوص شکل محبوب یاد یکی از عزیزان. اخیرا مرحوم شدند اغلب مطرح شده به عنوان اگر آنها در خواب بودند و یا در یک گروه با دیگر اعضای خانواده. اگر شما متوجه یک کودک با چشمان خود را بسته و در یک خط به بالا از ویکتوریا خواهر و برادر, شانس هستند که آن کودک خاص در حال حاضر مرده بود که این عکس ساخته شده است. که ویکتوریا دوران عکاسی مورد نیاز مانند قرار گرفتن در معرض طولانی ساخته شده مرده نامزدهای ایده آل برای یک پرتره: آنها به سادگی حرکت نمی کند و تاری تصویر. خانواده مشترک صحنه شامل کودکان با مادر مرحوم و پدر و مادر برگزاری تازگی مرحوم نوزادان. تقریبا در هر مورد تصاویری از فرد مرده بسیار واضح تر از کسانی که از زندگی است. با توجه به هزینه های عکاسی برای بسیاری از افراد این شده اند که اولین و تنها زمانی که عکس گرفته شد.

امروز پس از مرگ عکاسی همچنان در مکان های مختلف در سراسر جهان از جمله هند که این عکس ها اغلب به عنوان قانونی اثبات مرگ برای بانک ها و ایالات متحده هنگامی که خانواده تجربه از دست دادن یک نوزاد. آیفون بدان معنی است که هر کسی می تواند یک مرگ عکاس حتی اگر مقاله اخیر نشان داد که مردم اغلب راحت تر با تصاویری از مرده غریبه از بستگان مرده.

اگر همه از این شیوه و نوسنگی 2 اینچ همتایان به نظر می رسد کمی ترسناک به یاد داشته باشید که همه چیز می تواند بدتر: یکی می تواند به معروف فرد مرده. به عنوان Bess Lovejoy می نویسد: در کتاب او استراحت در قطعهوجود دارد یک بازار معروف اجساد. آیا شخص مرده معروف است سنت یا تحسین نوازنده, شانس خوب وجود دارد که باقی مانده خود را حفر خواهد شد تا تقسیم دزدیده شده و به فروش می رسد و قرار دادن بر روی صفحه نمایش. هر چند آلبرت انیشتین ابراز تمایل خود را به سوزانده شود پس از مرگ توماس هاروی (آسیب شناس که انجام کالبد شکافی بر او) نگه داشته مغز خود را در یک شیشه و انجام آن با او را به عنوان او نقل مکان کرد و از موقعیت به موقعیت. فیلادلفیا Mütter موزه 46 اسلاید از انیشتین بافت مغز بر روی صفحه نمایش.

در حالی که اردن چخماق ارقام ممکن ترین آناتومی بدن انسان دقیق یادگاران مرحوم اعضای خانواده شاید که تسکین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب