5G به ارمغان می آورد پنج فرصت های با ارزش جدید

در زیرساخت های جدید و کسب و کار دیجیتالی فروم برگزار شد در اولین GSMA رشد رویداد آقای گن بن افسر ارشد بازاریاب

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

در زیرساخت های جدید و کسب و کار دیجیتالی فروم برگزار شد در اولین GSMA رشد رویداد آقای گن بن افسر ارشد بازاریابی برای Huawei شبکه های بی سیم راه حل ارائه یک سخنرانی تحت عنوان "5G به ارمغان می آورد پنج فرصت های با ارزش". در این سخنرانی آقای گن شفافی چرا "5G است دیجیتال پایه و زیرساخت های جدید برای ارتقاء اتصال AI, cloud, computing, و برنامه های کاربردی صنعتی و تزریق نشاط به توسعه اقتصادی".

5G را قادر می سازد شخصی هوشمند و اتصال در تمام حالات

"5G به طور قابل توجهی بهبود می بخشد تجربه اتصال گسترش 4G مردم-محور ارتباط با گوشی های هوشمند را به یک طیف گسترده ای از سناریو هایی که نه تنها گوشی بلکه هوشمند wearables و خانه است. این را اضافه کنید به راحتی بیشتر به زندگی روزمره" آقای گن گفت.

Huawei آخرین صنعت جهانی بینایی (گیو) گزارش پروژه های هر فرد به طور متوسط در اختیار داشتن پنج دستگاه های هوشمند تا سال 2025. جدا از هشت میلیارد گوشی های هوشمند وجود خواهد داشت بیش از 20 میلیارد عدد قرص VR هدست هوشمند, ساعت هوشمند صفحه نمایش در میان دیگر دستگاه های هوشمند. 5G را با پهنای باند بالا باعث می شود آن را ممکن است برای یکپارچه سوئیچ تصویری, تماس تصویری, سرگرمی ها و اطلاعات شخصی در سراسر این دستگاه است. علاوه بر این بیش از 20 میلیارد دلار در زمان واقعی آنلاین خانه های هوشمند دستگاه های مانند صدا جعبه پروژکتور پرینتر و فشار خون متر خواهد بود که اداره و مدیریت با 5G اتصال به غنی سازی شخصی و خدمات است.

به عنوان یک نتیجه از 5G اتصالات این دستگاه های فیزیکی برای خانه یا دفتر می تواند به طور سیستماتیک و یکپارچه با دنیای دیجیتال جدید برای ساخت زیرساخت های هوشمند, سیستم عامل, برای, مصرف, آموزش و پرورش, سفر و کار. این را ایجاد انواع جدید هوشمند خدمات.

5G سبب هوش مصنوعی به نفع صنایع مختلف

5G کامل-سناریو اتصال نیز تسهیل کاربرد و گسترش هوش مصنوعی قابلیت.

5G حذف داده ها محدودیت به این معنی که یک مقدار عظیم از داده ها را می توان از انتقال صدها میلیون نفر از دستگاه ها به سرور های ابری به ارائه AI عملیات فوق العاده ای داده خواهد شد که تا حد زیادی کاهش دوره های آموزشی. 5G را قادر می سازد دستگاه های به بهترین قدرتمند محاسبات در ابر به استراحت نیاز در محلی محاسبات کاهش هزینه های دستگاه. بعلاوه 5G را قادر می سازد انتقال AI نتایج عملیات به دستگاه تا حد زیادی به گسترش و در دسترس بودن هوش مصنوعی مبتنی بر عملکرد.

5G را تسریع بلوغ هوش مصنوعی فن آوری های بازی به طور فزاینده ای نقش مهمی در زندگی شخصی و حرفه ای. فن آوری های مانند زمان واقعی تشخیص گفتار, زمان واقعی, ماشین, ترجمه, تشخیص پلاک و خط تولید تشخیص نفوذ هر جنبه ای از زندگی و کار با توجه به همه جا 5G شبکه. صنعتی بر اساس پیش بینی های 5G را به طور بالقوه اضافه کردن یک تریلیون دلار به هوش مصنوعی فضای بازار تا سال 2025.

5G افزایش در تقاضا ابر ذخیره سازی و محاسبات

"ابر فن آوری و کسب و کار مدل بلوغ با صدها میلیون نفر از اتصالات و در دسترس بودن خدمات هوش مصنوعی اقدام به عنوان کاتالیزور برای توسعه سریع ابر صنعت" آقای گن تاکید کرد.

5G را تحریک تقاضا برای ذخیره سازی در سراسر جهان است. محدود ناکافی محلی قابلیت های کمتر از 2 درصد از نزدیک به 40 ZB داده های تولید شده در سال 2019 شد. 5G پهنای باند بالا ارائه می دهد یک گزینه جدید برای پیاده سازی ذخیره سازی ابری برای ذخیره داده های عظیم. با توجه به Huawei گیو گزارش 92 درصد از جهان را به تازگی ایجاد شده 180 ZB از داده های ذخیره شده در ابر تا سال 2025.

5G نیز تحریک تقاضا برای عظیم قدرت محاسباتی. محدود تکنولوژی فعلی کمتر از 10 درصد از تمام داده ها تجزيه و تحليل شده است و اعمال شده است. 5G را قادر می سازد دستگاه های به اهرم قدرتمند محاسبات ابری قابلیت در هر زمان ، با توجه به Huawei گیو گزارش تقاضا برای قدرت محاسباتی در سال 2025 خواهد شد که با افزایش 150,000 بار در مقایسه با سال 2019 با استفاده از داده های فزاینده از 10 درصد به 80 درصد است.

ابر فن آوری در حال گسترش است فراتر از صنعت اینترنت به خدمات دولتی, بخش های مالی و سایر صنایع گسترش در سراسر تولید و عملیات و روش های مدیریت در شرکت های مختلف. در چین به تنهایی یک میلیون شرکت را در آغوش ابر در سال 2020 نشان دادن یک روند اجتناب ناپذیر در صنایع به سمت ابر مهاجرت.

5G درایوهای ابری-لبه-دستگاه مشترک محاسبات

قابلیت های محاسباتی تکامل یافته اند به یک مهم توسعه انسانی قابلیت های. به طور مداوم در حال رشد محاسبات مورد نیاز در حال رانندگی توسعه محاسبات مدل. 5G را فشار محاسبات به یک هوشمند جدید دوره های کارآمد همکاری میان ابر گره لبه گره ها و دستگاه های. با این ابر جدید-لبه-دستگاه مشترک محاسبات مدل ابر پایان بر کلی محاسبات برای نیروی بی رحم و پردازش داده های عظیم و لبه انتهای آدرس به طور خاص اختصاص داده شده محاسبه مطالبات از جمله فوق العاده کم پوشیدگی و امنیت و حفاظت از حریم خصوصی در حالی که دستگاه های مسئول برای اجرای محاسبات مورد نیاز برای شخصی دستگاه مانند هدست و گوشی های هوشمند است.

"ما در حال حاضر رو به یک گسترده محاسبات بازار با پتانسیل فوق العاده ای. جهانی شرکت تحقیقاتی گارتنر پیش بینی شده است که محاسبات صنعت خواهد شد بیش از دو تریلیون دلار توسط 2023.

5G شتاب متصل به طور کامل هوشمند کسب و کار دیجیتالی

"در حالی که 4G اتحادش را تغییر زندگی 5G تنظیم شده است برای تغییر جامعه است. 5G ثابت کرده است ضروری توانمندساز کسب و کار دیجیتالی و تا حد زیادی بهبود بهره وری عملیاتی در صنایع" آقای گن اشاره کرد.

با توجه به Huawei گیو گزارش سهم صنعت تلفن همراه به اقتصاد جهان در حال رشد است و سال به سال. 5G در حال ظهور است به عنوان نیروی محرک اصلی پیش بینی شده برای تولید یک بازگشت 6.7 بار است که از non-فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری در دراز مدت است.

5G را توسعه داده است بزرگسالان از موارد استفاده از smart, بهداشت و درمان, آموزش از راه دور و هوشمند دانشگاه و همچنین در کسب و کار سفر و فرهنگی بخش است. در چین 5G شبکه مستقر شده اند در بیش از 300 بيمارستان به پشتیبانی از تشخیص از راه دور از راه دور نظارت از راه دور ب-حالت سونوگرافی امتحانات و بسیاری دیگر از خدمات آنلاین است که ثابت کرده اند مهم در مبارزه با این بیماری همه گیر در حال انجام. در حال حاضر 30,000 بیمارستان در سراسر چین برنامه ریزی شده اند را به شما معرفی شبکه های 5G در عرض یک تا دو سال است. علاوه بر این استقرار تجاری از 5G آغاز شده است در 500,000 مدرسه دانشگاه 300,000 پارک های صنعتی از 100 ، 000 هتل و دهها هزار نفر از مراکز خرید در سراسر چین است.

علاوه بر این بسیاری از صنایع دیگر در حال کار به طور فعال برای ترویج ادغام 5G. مثالها عبارتند از: برق قدرت, استخراج معدن, پورت, نفت و گاز, تولید آهن و فولاد.

"هر کس می خواهد بهره مندی از فرصت های آورده شده توسط 5G. تماس با ما برای تلاش های هماهنگ در سراسر جامعه برای کشف کسب و کار و مدل های ارائه سیاست حمایت از برنامه های ابتکاری و دستگاه تنوع بنابراین به عنوان به آغوش 5G یکپارچه جهان" به این نتیجه رسیدند آقای گن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن