9 ساله مبتلا به اوتیسم پسر مرده یافت در میامی کانال پس از گزارش او را ربوده

یک 9 ساله به شدت مبتلا به اوتیسم پسر مرده پیدا شد در یک کانال در میامی در صبح روز جمعه تنها چند ساعت پس از ماد

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

یک 9 ساله به شدت مبتلا به اوتیسم پسر مرده پیدا شد در یک کانال در میامی در صبح روز جمعه تنها چند ساعت پس از مادرش گفت: پلیس دو مرد را به حال کمین او را در حالی که رانندگی و ربوده پسر او را از وسیله نقلیه خود را.

بدن Alejandro ریپلی بود که غیر کلامی شد و بنا به گزارش ها یافت می شود فقط چند مایل از جایی که مادر او گزارش آدم ربایی.

پاتریشیا ریپلی گفت: پلیس در اواخر روز پنجشنبه که دو مرد در یک وسیله نقلیه قطع کرده و او را به عنوان او سوار با Alejandro و یکی در یک ماسک با نزدیک شدن به ماشین او و خواست او را به او مواد مخدر. هنگامی که او به او گفت که او تا به حال هیچ کدام, او گفت که او ربوده روی تلفن همراه خود را و ربوده Alejandro. 9 ساله بود که با پوشیدن یک کاپیتان آبی پیراهن, سیاه, کوتاه, سیاه Crocs در زمان گزارش آدم ربایی.

در بعد از ظهر جمعه محققان با میامی-Dade اداره پلیس گفت: آنها هنوز هم بررسی سناریوهای مختلف و نه حکم هر چیزی.

"ما نه حاکم کردن بازی ناپاک است, اما آن را نمی ممکن است پس ما را ببینید" کارآگاه Chris Thomas خبرنگاران در یک کنفرانس خبری.

"در این بیانیه که [مادر] به ما این است که فرزند خود را ربوده شد. البته که قطعا یک احتمال است و ما در حال رفتن به رفتن با اطلاعات است و ما در حال بررسی این مورد به عنوان یک آدم ربایی," او گفت: به نقل توسط South Florida Sun Sentinel.

اجرای قانون تا به حال شده است به جستجو برای پسر بچه ای که اوتیسم ارائه او قادر به صحبت می کنند پس از پنج شنبه شب. پلیس گفت میامی هرالد آنها هنوز هم مصاحبه با خانواده است. اجرای قانون منبع به نقل از هرالد گفت: امنیت فیلم از یک خانه انبار پارکینگ در نزدیکی جایی که پسر بود و گفته ربوده شده نشان داد پاتریشیا ریپلی تنها نشستن در وسیله نقلیه خود را برای حدود 20 دقیقه قبل از او زنگ زد پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن