شما هرگز اجرا از یخ با یخ ساز

من آن را می گویند: مهم ترین تابستان ضروری است, یخ. شما می توانید شنا, خوردن بستنی, آیا تمام آن تابستان سرگرم ک

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

من آن را می گویند: مهم ترین تابستان ضروری است, یخ. شما می توانید شنا, خوردن بستنی, آیا تمام آن تابستان سرگرم کننده اما در پایان روز شما نیاز به ماندن هیدراته و وجود دارد هیچ چیز مانند نوشیدن یک لیوان سرد از آب و یا فقط جویدن در برخی منجمد یخ برای خنک کردن اما با که گفت, هیچ احساس بدتر از خشک راه رفتن تا به فریزر و درک شما از یخ است. خوشبختانه سازندگان یخ وجود داشته باشد. آنها کوچک و قابل حمل است و می تواند تولید یخ در حدود هشت دقیقه است. بنابراین شما هرگز اجرا از یخ های ما گرد کرده ام تا برخی از مورد علاقه ما یخ سازان.

برای یک ساز قابل حمل

کلبه اسکیموها یخ ساز

این یخ ساز قابل حمل و راحت و جمع و جور و پس از آن می توانید مناسب در آشپزخانه خود را با سهولت و یا شما می توانید آن پهلو دور به راحتی تا زمانی که شما نیاز به آن را دوباره. نگران نباشید در مورد اندازه, اگر چه, این هنوز هم می تواند دو پوند از یخ است.

برای انرژی کارآمد ساز

hOmeLabs قابل حمل دستگاه یخ

برای بیشتر کشورهای عضو اکو آگاهانه در خارج وجود دارد, سازندگان یخ استفاده کنید بسیار کمی از انرژی است. اما این یکی نه تنها دستیابی به یک سطح سر و صدای کم (بسیار مهم) این شهر همچنین دارای یک کمپرسور قدرتمند است که با استفاده از انرژی کم به سرد است. آن را نیز همراه با یخ سبد و حرکت شبیه چمچه زنی.

برای یخ به سرعت

IKICH یخ ساز

اگر شما در نیاز مبرم به یخ (نیست ما همه؟) این دستگاه یخ را شلاق شما تا دسته ای از نه یخ در شش دقیقه. این یکی نیز بسیار آرام و براق و آسان برای نصب, بنابراین شما می توانید همه چیز یخ زده بدون مقدار تلاش خود را در بخشی.

برای کنترل های بصری

Euhomy یخ ساز

این دستگاه یخ ساده ترین برای استفاده است. این خودآموز کنترل نور مانیتور را به شما اطلاع اگر آن نیاز به آب بیشتر اگر سطل آب یخ کامل است و مقدار زیادی از چیزهای دیگر برای کمک به شما در نظارت بر فرایند و اطمینان خود را از یخ است که در واقع رفتن به بیرون می آیند.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.

آخرین مطالب