یک ویسکی, کوکتل ایجاد شده برای جفت ارز را با پنیر مدیره

با تشکر از شما به خانه Suntory برای همکاری با نیمه پر و حمایت این بار من در خانه کوکتل تصویری.چه چیزی الهام بخ

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

با تشکر از شما به خانه Suntory برای همکاری با نیمه پر و حمایت این بار من در خانه کوکتل تصویری.

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "یکی از اولین مهمان نوازی شغل در یک نانوایی. من رسم بسیاری از الهام بخش من از من پخت پس زمینه. من همیشه دوست داشتم ترد سیب سبز و لیمو در نت Suntory توکی™ بنابراین من به خود جلب کرد با الهام از برخی از دسر مورد علاقه من. من فکر کردم در این frangipane (بادام) سیب ترش که من استفاده می شود به وسواس با آن کاملا متعادل با مقدار مناسب از نمک که در آن میوه تابیده. من می خواستم به یک sippable پیچیده هم زده کوکتل است که استناد میوه و مهره طعم بدون فرود در رده."

هنگامی که شما در خدمت این نوشیدنی ؟ "در هوای گرگ و میش ترجیحا در طول پاییز. یا در میان لحظه در طول یک شام خوب بعد از غذای اصلی خود را اما قبل از دسر خود را."

چه موسیقی شما را جفت آن را با ؟ "من خیلی خوشحال به جرعه این با برخی از ویسکی لرزد بازی در پس زمینه."

چه مواد غذایی را به شما جفت آن را با ؟ "این خواهد بود یک کوکتل با مناسب پنیر صفحه. من فکر پنیر کاممبر یک گورگونزولا و شاید یک Manchego. کوکتل همه از یادداشت های شما انتظار می رود در یک پنیر هیئت مدیره هم مانند بادام و میوه. در حال حاضر من گرسنه هستم برای پنیر."

نام فرد (زنده یا مرده) شما می خواهم به این کوکتل برای. "آلیس واترز. او یک الهام بخش برای من به عنوان یک زن قوی زن رهبر در جهان آشپزی. من همیشه او را تحسین اخلاق به عنوان یک آشپز و یک بازرگان فعال و یک تیم سازنده. او قدردانی شیطان در جزئیات وقتی که می آید به سادگی و اجازه تشکیل دهنده درخشش خود را در بهترین راه ممکن است. آن را فقط می تواند به ایجاد و یک نوشیدنی با او."

میوه ها زايمان

توسط Amanda کارتونی

مواد تشکیل دهنده

  • 1.5 قطعات Suntory ویسکی توکی™ (منظور در Drizly)
  • .5 بخشی مانزانیلا شری
  • .25 بخش چای و شربت*
  • 2 خط تیره اپل bitters
  • 1 داش محلول سالین (5 قسمت آب 1 قسمت نمک)
  • شیشه: کوپه
  • چاشنی زدن: پوست لیمو

جهت

اضافه کردن همه مواد تشکیل دهنده را به یک لیوان مخلوط پر کنید و با یخ. هم بزنید و فشار به سرد کوپه شیشه ای. بیان لیمو بیش از نوشیدنی و رها کردن به شیشه.

چای و شربت*

مواد تشکیل دهنده

  • 200 گرم شکر سفید
  • 200 گرم آب
  • 1 چای بسته

جهت

آب را به پایین بجوش و خروش آمدن در یک کتری یا قابلمه. پور 200 گرم آب به گرما ظرف امن و شکر را اضافه کنید. اضافه کردن چای کیسه ای و اجازه شیب دار برای 5 دقیقه. حذف کیسه چای و مخلوط را هم بزنید تا به طور کامل گنجانیده شده به شربت.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Bartenders در خانه کوکتل آموزش در اینجا!

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.

Suntory ویسکی توکی®, ژاپنی, Whisky, 43% Alc./Vol. ©2020 پرتو Suntory واردات شرکت ، Chicago, IL. نوشیدن مسئولانه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب