آلیسون روم: من متاسفم برای Dissing Chrissy Teigen, ماری کوندو به تشخیص خودم "

مواد غذایی نویسنده آلیسون روم روز دوشنبه "رسما" عذرخواهی به Chrissy Teigen و سازماندهی متخصص ماری کوندو پس از

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

مواد غذایی نویسنده آلیسون روم روز دوشنبه "رسما" عذرخواهی به Chrissy Teigen و سازماندهی متخصص ماری کوندو پس از او آنها را مورد حمله قرار بر استراتژی های کسب و کار در مصاحبه اخیر خود اعتراف به این که او "استفاده می شود نام خود را disparagingly را امتحان کنید و تشخیص خودم."

"من باید به طور رسمی عذرخواهی به Chrissy Teigen و ماری کوندو," رومی نوشت: در یک Instagram پست "این احمق بی دقتی و حساس است. من نیاز به یاد و احترام این تفاوت که فیلتر نشده و صادقانه در مقابل بی سواد بودن و سبک. بار است نه آنها (و یا هر کس دیگری) به من آموخت و من عمیقا متاسفم که یادگیری من آمد و در Chrissy و ماری هزینه. آنها کار کرده ام بسیار سخت برای رسیدن به جایی که آنها هستند و هر دو سزاوار بهتر از من ناشنوا تن سخنان."

روم بروکلین مبتنی بر مواد غذایی نویسنده نیویورک تایمز و نویسنده کتاب آشپزی علاقه داشتن به چیزیبرانگیخته و اجتماعی خشم رسانه های روز جمعه پس از مصاحبه با مصرف کننده جدید به نور آمد.

"مانند آنچه Chrissy Teigen انجام داده است تا دیوانه به من" روم, 34, گفت: در مصاحبه.

"او تا به حال موفق آشپزی" او ادامه داد: "و بعد از آن بود مانند: رونق خط در هدف. رونق در حال حاضر او دارای یک Instagram صفحه ای که دارای بیش از یک میلیون و پیروان آن را فقط مانند, مردم در حال اجرا یک محتوای مزرعه برای او. که horrifies من و این چیزی است که من همیشه می خواهم به انجام است. من نمی آرزوی آن است. اما مانند که از خنده در حال حاضر ؟ چرا که او یک تن از (expletive) پول است."

Teigen که نویسنده کتاب آشپزی هوس و آغاز یک وب سایت است که سهام به همین نام در زمان به توییتر برای بیان ترس او را پس از شنیدن روم اظهارات گفت که "این یک بد شانسی و به من ضربه سخت" و اضافه کرد "من شروع به هوس چون من می خواستم چیزی برای خودم."

روم اولین صادر عدم عذرخواهی تصریح می کند که "زمانی که زنان گردن کلفت زنان دیگر برای صادق بودن در مورد پول و چه مقدار از آنها انجام و یا انجام نمی دهند, خوب, که amore." او بعدها علنا عذرخواهی به Teigen برای او "سبک" و "بی دقتی" اظهارات پس از توییتر و بیداد گرفت.

بیش از آخر هفته Teigen اعلام کرد که گرفتن یک استراحت از رسانه های اجتماعی گفت: برخی از کاربران تا به حال با حمله بچه ها او را بیش از این نمیشود.

روز دوشنبه روم شفافی بیشتر در مورد به همین دلیل او تصمیم به گرفتن یک ضربه تند وشدید زدن در دو محبوب چهره های عمومی است. "در میان بسیاری از چیزهایی ناراحت کننده من شروع به پردازش دانش است که نظرات من بودند ریشه در ناامنی," او نوشت.

بسیاری اشاره کرده اند که روم یک زن تصمیم به علنی باش دو رنگ که مقاله نویس مواجه, در بیانیه ای.

"من یک زن سفید کرده و ادامه خواهد داد برای بهره مندی از امتیاز سفید و من تشخیص می دهم که چه گفتم و حتی بیشتر غیر قابل توجیه و مضر" رومی گفت. "این واقعیت است که آن را برای من رخ نمی دهد که من تا به حال با نام بردن از دو زنان آسیایی است که صد در صد تابع من امتیاز است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب