Alstom به تامین یکپارچه سیستم مترو برای تایپه مترو خط 7 فرمت

این Alstom-رهبری کنسرسیوم با تایوانی مهندسی و پیمانکاری شرکت خدمات CTCI رسیده قراردادی در 23 ژوئن 2020 برای فا

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

این Alstom-رهبری کنسرسیوم با تایوانی مهندسی و پیمانکاری شرکت خدمات CTCI رسیده قراردادی در 23 ژوئن 2020 برای فاز دو توسعه تایپه مترو خط 7. قرارداد [1] است که به ارزش نزدیک به €424 میلیون دلار با یک Alstom سهم حدود €248 میلیون.

فاز یک که اهدا شد توسط Systemwide E&M پروژه دفتر وزارت سریع سیستم های حمل و نقل از شهر تایپه دولت (SEMPO) در میزبانی 2018 تمدید شده است برای ارائه یک تجربه مشتری بدون درز در خط جدید مترو پوشا اضافی 13.3 کیلومتر با 13 ایستگاه به عنوان بخشی از فاز دو. هنگامی که به طور کامل به اتمام اطراف اواخر سال 2028 به 22.8 کیلومتر متوسط-ظرفیت خط مترو, همچنین شناخته شده به عنوان واندا Zhonghe Shulin خط متصل خواهد شد تایپه شهر جدید تایپه شهر بیشتر یکپارچه. علاوه بر این مسافران می تواند به جلو نگاه به راحتی رفت و آمد بین مناطق مختلف در جدید شهر تایپه مانند چونگ-او شو-lin, Tu-chen Xin-چوانگ.

تحت قرارداد Alstom خواهد بود مسئول برای طراحی ، تامین و تولید و تست و راه اندازی 16 اضافی کاملا اتوماتیک چهار-ماشین کلانشهر قطار Urbalis 400 ارتباطی مبتنی بر کنترل قطار (CBTC) سیگنالینگ سیستم کنترل نظارتی و اکتساب داده ها (SCADA) سیستم و همچنین به عنوان پلت فرم درب. قطار تولید خواهد شد در Alstom را Taubaté کارخانه در برزیل در حالی که سیگنالینگ سیستم تحویل داده خواهد شد توسط خود Saint-Ouen سایت در فرانسه و بنگلور سایت در هند. Alstom و CTCI نیز به طور مشترک انجام پروژه مدیریت و یکپارچه سازی سیستم. CTCI را ارائه و پیگیری کار تغذیه انبار تجهیزات مخابراتی و سیستم های فروش بلیط.

"تایپه مترو خط 7 که مبادلات با پنج خط دیگر[2] خواهد بود تعویض بازی برای رفت و آمد عمومی از تایپه و Alstom خوشحال است برای ادامه به بخشی از این پروژه یاد. موفقیت این پروژه با فرمت SEMPO موقعیت ما به عنوان قابل اعتماد و قابل اعتماد شریک تاسیس برای مدت طولانی در تایوان و فراتر از ما 40 سال از حضور فعال" گفت: Ling نیش معاون ارشد رئیس جمهور از Alstom آسیا و اقیانوس آرام.

Alstom به مترو جهان پیشرو ثابت و امن و قابل اعتماد قطار که در خدمت بسیاری از شهرهای بزرگ جهان از جمله آمستردام بارسلونا و لندن و پاریس و سنگاپور. Alstom بیش از 65 سال تجربه در تولید مترو به فروش می رسد بیش از 17000 مترو اتومبیل است که کار در 55 شهرستانها در سراسر جهان و حمل 30 میلیون مسافر در هر روز است.

در تایوان Alstom فراهم می کند زنگ به همه اما یکی از تایپه را در خطوط مترو و در حال حاضر در حال تهیه یک بدون راننده سیگنالینگ سیستم برای Taichung سبز خط مترو. در سال 2017 Alstom برنده اول آن پروژه تراموا در تایوان عرضه آن آخرین Citadis تراموا به Kaohsiung تراموا خط فاز دو.

[1] رزرو در Q1 از 2020/2021 سال مالی.
[2] این خط خواهد شد که نقل و انتقالات با Zhonghe-Xinlu خط Bannan خط سونگشان-خیندین خط Tamsui-خینیی خط و دایره خط فاز یک.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن