بلژیک: نشاط انتخاباتی به خوردن سیب زمینی سرخ کرده' هدف برای بلند کردن بار سنگین

عاشقان سیب زمینی سرخ کرده بلژیکی هستند که به نام بر ظرف اضافی در خدمت همبستگی در این زمان مشکل. به عنوان Teri

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

عاشقان سیب زمینی سرخ کرده بلژیکی هستند که به نام بر ظرف اضافی در خدمت همبستگی در این زمان مشکل. به عنوان Teri شولتز گزارش COVID-19 همه گیر است باعث یک بحران عمده در سیب زمینی میباشد.

آنچه رومن سرد از فکر به عنوان یک خودجوش اما عادی کنایه در رسانه ها مصاحبه — اصرار بلژیکی به "خوردن سیب زمینی سرخ کرده" — بلافاصله رفت و ویروسی در سراسر جهان با تمام دنیا استقبال از این ایده کمک به پایین و خارج بلژیک کشاورزان است.

پیشنهاد او, او به یاد می آورد با خنده بود که صرفا "همه بلژیکی اضافی سرخ در حال حاضر برای کمک به صنعت ما به خارج شدن از این مشکل است." سرد است دبیر Belgapom انجمن که شامل تمام بلژیک سیب زمینی پردازنده و "مشکل" است که 750,000 تن سیب زمینی که باید پردازش شده به محصولات مواد غذایی منجمد و حمل در سراسر بلژیک و فراتر از آن را از ماه آینده.

Fries coming off the production line at the Mydibel factory need new homes to relieve a production glut.

سیب زمینی سرخ کرده, آینده خط تولید در Mydibel کارخانه نیاز به خانه های جدید برای از بین بردن تولید و عرضه بیش از تقاضا.

سرخ هواداران متحد در سراسر جهان

گوشی اش شروع به زنگ خاموش قلاب بنابراین سرد به سرعت متوجه شد که او نیاز به سرمایه گذاری در جهانی مردم عاشق سیب زمینی سرخ کرده. "ما درخواست تجدید نظر به سایر نقاط جهان نیز به خوردن بیشتر spuds برای خوردن سیب زمینی سرخ کرده," او گفت:. "و اگر آنها می تواند, البته, ترجیحا, ما می خواهم به آنها را در خوردن سیب زمینی سرخ کرده بلژیکی."

بیشتر بخوانید: آیا coronavirus جرقه موج غذایی کشت ؟

که باید ممکن است تحت شرایط عادی حداقل. بلژیک بزرگترین صادر کننده محصولات سیب زمینی منجمد. فرآوری سیب زمینی صنعت به عنوان یک کل است که حجم معاملات از 2 میلیارد €($2.1 میلیارد دلار) در سال است.

اما coronavirus شرایط طبیعی نیست. تقاضا فاجعه است از زمین تا. در مزرعه از Marc de تاورنیه در Bellegem یک انبار عظیم پر از تن سیب زمینی در حال انتظار برای دور گرفته شده است. اما او یکی از آنهایی که خوش شانس; بسیاری از سیب زمینی رشد داده شدند تحت قرارداد به گیاهان پردازش.

تاج-بسته بازار

سرد می گوید کسانی که تولید کنندگان که نیست خیلی خوش شانس هستند گیر با محصولات به مقصد بازار آزاد قیمت که در حال حاضر یک بیستم از حد معمول -- کمتر از €1 برای 100 کیلوگرم (220 پوند) — اگر هر کسی حتی می خواستم به آنها را خرید که آنها نمی.

تولید کنندگان باید موافقت به پرداخت کشاورزان قبل از coronavirus قیمت اما این عبور از این مشکل یک گام بیشتر تا چه سرد خواستار "سیب زمینی زنجیره ارزش." او می گوید: برخی از تجاری خریداران از محصولات منجمد در حال حاضر به پرداخت قیمت کامل دانستن این پردازنده ها را عرضه بیش از حد خود دست به استدلال می کنند.

Jolien Mylle, whose grandfather founded the Mydibel potato processing plant, shows family photos.

Jolien Mylle جد تاسیس Mydibel کارخانه فرآوری سیب زمینی

در Mydibel کارخانه در موزکرون, Jolien Mylle می گوید زمان سختی برای خانواده اش نسل سوم شرکت که تعهد به کل زنجیره تامین و اجرا می شود ، او خودش اول شد یک داروساز اما تصمیم او واقعا می خواستم به در کارخانه پس آمد به سر تا تحقیقات بازار است. "ما نگرانی زیادی در مورد تامین کنندگان ما از آنجا که ما کشاورزان به عنوان شرکای ما بنابراین ما در مورد مراقبت از آنها" Mylle گفت.

او اذعان دارد که "بسیار نگران" در مورد آینده است. "کسب و کار ما این است که 70% غذایی خدمات پس این محصول می رود به رستوران" او توضیح داد. "ما در صادرات به بیش از 130 کشور در جهان است. [یک] بسیاری از رستوران ها بسته شده به طوری که فروش ما در حال رفتن به پایین به عنوان به خوبی."

بیشتر بخوانید: Coronavirus همه گیر نشان می دهد آلمانی ها ضعیف مهارت های پخت و پز

کمک های اولیه و جایگزین

سرد می گوید: برخی از بیش از حد است که برای استفاده خوراک دام و برخی از آن برای انرژی سبز. Mydibel برای مثال تقریبا 100% طراحی شده توسط زباله های سیب زمینی. اما کشاورزان مجبور به پرداخت به سیب زمینی خام به چیز دیگری او می گوید: به طوری که نه یک راه حل ایده آل هنگامی که پول تنگ است.

برای اولین بار او می گوید: این بخش به خواسته اتحادیه اروپا و دولت بلژیک برای کمک و او انتظار دارد که برخی از حمایت اعطا می شود. همکاری در حال حاضر مشهود است در یک پروژه. مقامات در فلاندر در حال تقسیم هزینه با سیب زمینی دهنده Pomuni به عرضه 25 تن در هر هفته به بانک های مواد غذایی.

رستوران نمی بازگشایی در بلژیک تا ماه ژوئن در اولین و برترین مقصد کشور برای محصولات منجمد به دنبال همان نوع گاهشمار بنابراین هیچ راهی وجود دارد که صدها هزار تن از بیش از حد می خواهد تا پایان ماه ژوئن هنگامی که آنها شروع به رفتن بد است.

Potatoes coming into the Mydibel plant to be processed into frozen food products.

تن سیب زمینی از Mydibel گیاه می تواند به نوبه خود بد اگر آنها نمی تواند پردازش شود و به فروش می رسد

اما سرد قدردانی هر بیت هر نیش کمک کند. او شده است به طوری تشویق محبوبیت پیشنهاد خود را که او انتظار دارد که برای راه اندازی یک "SOS Save Our Spuds" مبارزات انتخاباتی در سراسر کشور در فروشگاه های مواد غذایی. هر اضافی کیسه خریدار طول می کشد به خانه او می گوید: frees تا فقط کمی بیشتر فضا در جایی دیگر پایین خط.

او مراقب می گویند مصرف کنندگان نیز باید فضا را در رژیم غذایی خود را با اجتناب از چیزی دیگری که در چربی بالا حتی اگر این می آید در یک فداکاری شخصی. "من دوست دارم همچنین ماکارونی و پیتزا," او می گوید خنده "اما برای این زمان آن را به رفتن. من متاسفم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب