سامسونگ می پیوندد از طریق صدور مجوز های پیشرفته صوتی برنامه نویسی ثبت اختراع استخر

از طریق صدور مجوز شرکت مشترک صدور مجوز رهبر و سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد توافق فراهم می کند که سامسونگ

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

از طریق صدور مجوز شرکت مشترک صدور مجوز رهبر و سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد توافق فراهم می کند که سامسونگ در سراسر جهان مجوز استاندارد ضروری اختراع ثبت شده از طریق پیشرفته صوتی برنامه نویسی ثبت اختراع استخر و همچنین می افزاید: کلید سامسونگ صوتی و نوآوری به استخر.

"ما خوشحال به استقبال سامسونگ به عنوان یک مجوز میدهد و ما AAC ثبت اختراع استخر" گفت: جو Siino رئیس جمهور از طریق صدور مجوز. "امروز اعلام کرده است که رهبران صنعت مانند سامسونگ تشخیص مزایای ثبت اختراع مدل برای پیشبرد فناوری تصویب و همکاری در سراسر اکوسیستم جهانی."

از طریق آن, AAC, ثبت اختراع, استخر, از طریق ارائه مجوز به ضروری AAC ثبت اختراع پرتفوی صنعت پیشرو شرکت که شامل Dolby Laboratories, ETRI, Fraunhofer IIS JVC Kenwood, Koninklijke Philips N. V., شرکت مایکروسافت, NEC شرکت NTT شرکت NTT DOCOMO, INC., نارنجی S. A., پاناسونیک, شرکت سامسونگ الکترونیک و سونی و VoiceAge کلیدی نوآوران از AAC فشرده سازی صوتی استاندارد است که به طور گسترده ای به تصویب رسید در پخش لوازم الکترونیکی, موبایل, خودرو و رایانه های شخصی و محصولات در سراسر جهان.

در مورد از طریق صدور مجوز شرکت

از طریق صدور مجوز شرکت های جهانی مالکیت معنوی ارائه دهنده راه حل های اختصاص داده شده به فعال کردن نوآوری در همکاری با شرکت های فن آوری, سرگرمی, شرکت ها و دانشگاه ها در سراسر جهان است. از طریق توسعه و مدیریت صدور مجوز برنامه از طرف بسیار نوآورانه شرکت در بازار از جمله صوتی بی سیم, پخش و خودرو. از طریق به طور مستقل موفق فرعی از Dolby Laboratories, Inc., یک شرکت با بیش از 50 سال تجربه در نوآوری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد از طریق مراجعه کنید www.via-corp.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب