AMC در حال حاضر نیاز به ماسک صورت معکوس سیاست پس از خشم توده

AMC Theatres معکوس آن بحث صورت ماسک سیاست بعد از ظهر جمعه پس توده خشم و واکنش بیش از رسانه های اجتماعی. تمام م

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

AMC Theatres معکوس آن بحث صورت ماسک سیاست بعد از ظهر جمعه پس توده خشم و واکنش بیش از رسانه های اجتماعی. تمام مشتریان در حال حاضر خواهد شد نیاز به پوشیدن ماسک زمانی که تئاتر بازگشایی شده است.

تئاتر های زنجیره ای را, مدیر عامل شرکت, آدم آرن قبلا گفت که این شرکت برنامه ای برای بازگشایی مکان نمی خواهد نیاز مراجعان به پوشیدن ماسک به آنها "نمی خواهم کشیده می شود به بحث سیاسی."

به اشاره است که CDC توصیه که همه مردم ماسک در فضاهای عمومی به منظور جلوگیری از گسترش این کروناویروس یک مسئله سیاسی خشم بسیاری از AMC را به مشتریان.

"عدم تمایل به کشتن افراد دیگر سیاسی نیست. یا بحث برانگیز" بازیگر Aisha Tyler توییتی در پاسخ به اخبار است. "اگر من مریض در سینمای خود را آیا شما پوشش هزینه های مراسم تشییع جنازه? من هیچ چیز را نمی بینم در این سایت در مورد آن ایم" سرگرمی نویسنده مایک رایان.

در آن بیانیه ای روز شنبه اعلام آن برگشت این شرکت گفت: "این خبر باعث شدید و فوری اعتراض از مشتریان و روشن است از این پاسخ است که ما نمی تواند به اندازه کافی در استفاده از ماسک است."

"در AMC Theatres, ما فکر می کنم آن را کاملا حیاتی است که ما گوش دادن به مهمانان ما. بر این اساس و با پشتیبانی کامل از ما علمی مشاوران ما در حال معکوس و البته در حال تغییر ما مهمان ماسک سیاست" به آن اضافه شده است. "همانطور که ما بازگشایی تئاتر ما در حال حاضر نیاز است که همه AMC مهمانان در سراسر کشور پوشیدن ماسک به عنوان آنها را وارد کنید و لذت بردن از فیلم ما در تئاتر. سرعت که با آن AMC نقل مکان کرد و به تجدید نظر ما ماسک سیاست های بازتابی از تعهد ما به امنیت و سلامت مهمانان ما."

AMC به آغاز طرح بازگشایی 15 ژوئیه در میان دراماتیک موج در تایید coronavirus موارد در چندین ایالت از جمله فلوریدا و آریزونا به عنوان آنها از رده خارج خود را خاموش. این است که اطمینان حاصل شود درب در حال باز شدن وقتی که تابستان tentpoles مولان و شعارفیلم جدید از کریستوفر نولان اکران در جولای 24 و 31 جولای بود.

تماس با احتیاط ایمنی "بحث سیاسی" مشتعل طوفان خشمگین رسانه های اجتماعی پست های انفجار های زنجیره ای برای تصمیم گیری.

"شما از دست یک مشتری برای زندگی" نوشت: یکی دیگر از کاربر توییتر. "من از دست فیلم هایی از جهنم. به هیچ وجه من قصد دارم به یک طاعون جعبه برای دیدن یک. به هیچ وجه من قصد دارم به یک طاعون جعبه برای دیدن یک. شما حتی تلاش, @AMCTheatres" نوشت و در عین حال یکی دیگر از.

پس از انواع's اولیه مصاحبه با آرون منتشر شد AMC و آدم آرن هر دو روند در توییتر, تا حد زیادی با مشتریان خشمگین بیش از این اشاره که ماسک ایمنی یک مسئله سیاسی است.

"ما فکر کردیم که ممکن است آن را معکوس اگر ما مجبور به پوشیدن ماسک بر روی آن دسته از افرادی که به شدت اعتقاد دارند که لازم نیست" او به تفصیل شرح داده. "ما فکر می کنیم که اکثریت قریب به اتفاق AMC مهمانان خواهد بود با پوشیدن ماسک. وقتی که من رفتن به یک AMC از ویژگی های من قطعا پوشیدن یک ماسک و پیشرو به عنوان مثال."

ایمنی دیگر اقدامات این شرکت خواهد بود تصویب شامل کاهش گنجایش به 30 درصد تسهیل اجتماعی فاصله, سازماندهی جدید روش های تمیز کردن و رژیم تشویق cashless معاملات و ارائه ضد عفونی کننده دست. کارکنان را تحت درجه حرارت چک هنگامی که برای گزارش کار, اما مشتریان خواهد شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب