آئودی راه اندازی ماموریت:صفر محیطی برنامه: زیستگاه های طبیعی در آئودی مکان

آئودی جشن پنج سال از عضویت در تنوع زیستی در شرکت ابتکارپروژه های متعدد برای حفظ تنوع زیستی اجرا در تمام آئودی

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399
  • آئودی جشن پنج سال از عضویت در تنوع زیستی در شرکت ابتکار
  • پروژه های متعدد برای حفظ تنوع زیستی اجرا در تمام آئودی سایت; پروژه های بیشتر برنامه ریزی شده
  • آئودی زیست محیطی پایه و اساس تحکیم مدیریت زیست محیطی در سراسر شرکت و فراتر از آن

سازمان ملل متحد اعلام کرده است این دهه سازمان ملل متحد دهه تنوع زیستی به منظور بالا بردن آگاهی از جهانی و انقراض گونه ها و برای ترویج اقدامات برای متوقف کردن آن است. آئودی در حال کمک به این تلاش و اجرای تنوع زیستی پروژه ها در سایت ها. به عنوان یک عضو از تنوع زیستی در شرکت ابتکار این شرکت متعهد به حفظ تنوع زیستی و تلفیقی از تمام فعالیت های است که کمک به این تلاش در آن ماموریت:صفر محیطی برنامه.

 

با آن ماموریت:صفر زیست محیطی برنامه آئودی است که پرداختن به چهار عمل مناطق: decarbonization با تمرکز بر تولید پایدار و مقرون به صرفه استفاده از آب بهره وری از منابع و حفظ تنوع زیستی. این شرکت ترکیبی از اقدامات متعدد در هر منطقه اقدام با هدف ساخت و تولید آن را به عنوان سازگار با محیط زیست و عاری از کربن به عنوان امکان پذیر است. طبیعی طراحی فضاهای باز در آئودی امکانات تولید در Münchsmünster یک فانوس دریایی, پروژه برای عمل تنوع زیستی منطقه است. به لطف خود را به عمد طراحی زیست محیطی این مجتمع در نزدیکی اینگولشتات ارائه می دهد به خصوص با ارزش زیستگاه برای بسیاری از حیوانات و گونه های گیاهی. آئودی تبدیل 17 هکتار از خود سایت تولید در Münchsmünster به زیستگاه های طبیعی برای گیاهان و حیوانات. بیش از 110 گونه گیاهی را توسعه داده اند وجود دارد و تا کنون حدود 90 زنبور وحشی گونه ایجاد مستعمرات.

این پروژه در Münchsmünster دریافت بایرن را "Blühender Betrieb" جایزه در سال 2019. این جایزه بخشی از "Blühpakt بایرن" ابتکار عمل که با آن باواریا وزارت امور خارجه برای محیط زیست و حمایت از مصرف کننده می خواهد برای تشویق شرکت ها برای ایجاد فضاهای خود را از گل و حشرات پسند. این جایزه نیاز به معیارهای اکید به ملاقات کرد, برای پرورش گیاهان و جانوران در سایت شرکت: حداقل 20 درصد از فضاهای باز باید بگوییم گل, مناطق, به عنوان مثال. مواد شیمیایی آفت کش ها و بسترهای حاوی ذغال سنگ استفاده نمی شود ممکن است. پروژه های شبیه به این معیار برای تلاش های مشابه در دیگر آئودی مکان در سراسر جهان. این شامل سقف های سبز مناطق در اینگولشتات سایت گل مراتع در نکازاولم گیاه نما سبز و کلنی های زنبور عسل در بروکسل سایت یک کمربند سبز در اطراف کارخانه در سن جثه چیپا (مکزیک) با احیای جنگل در این نزدیکی هست از 100,000 درختان ماژول مانند انبوه شن و ماسه, حشرات, هتل ها, مرطوب داران به دقت و شاخه خشکیده درخت منطقه در نویبورگ آن در سایت و Pannonian استپ معمولی برای این منطقه در سایت در Győr (مجارستان).

این پروژه تنوع زیستی در Münchsmünster مرکزی پروژه برای آئودی به عنوان بخشی از تنوع زیستی در سراسر کشور در شرکت ابتکار که این شرکت پیوست و در سال 2015. ابتکار عمل را به ارمغان می آورد با هم شرکت از یک آرایه وسیعی از صنایع به کار با هم برای محافظت و پایدار استقرار در سراسر جهان از تنوع زیستی.

"ما در حال جشن و پنج سال از عضویت در تنوع زیستی در شرکت خوب ابتکار در سال 2020 و ما می خواهیم به نشان می دهد که ما را به حفاظت از طبیعت به طور جدی با پروژه های در مکان های ما" گفت: Rüdiger Recknagel رئیس حفاظت از محیط زیست. "مناطق طبیعی هستند یک مثال موفقیت پایدار سازمانی مدیریت: آنها به خصوص با ارزش محیط زیست و معمولا نیز ارزان تر برای حفظ از استاندارد فضای سبز با بالا تعمیر و نگهداری مورد نیاز است. چه بیشتر کارکنان با تجربه کیفیت ویژه استراحت و تمدد اعصاب در هنگام استراحت."

آئودی نیز متعهد به حفظ تنوع زیستی فراتر از محدوده این شرکت است. جنگل بلوط پروژه تحقیقاتی راه اندازی شد در سال 2008 در Köschinger جنگل در نزدیکی اینگولشتات با حدود 36,000 انگلیسی درختان بلوط. این پروژه در حال حاضر شامل بیش از 100 ، 000 درختان در مناطق مختلف اطراف آئودی سایت در اینگولشتات, نکازاولم, Győr بروکسل و سن جثه چیپا. آئودی محیط زیست بنیاد تاسیس شد و در سال 2009 گرفته شده در بلند مدت علمی برای حمایت از این پروژه است. تعاملات بین پایه تراکم و تنوع زیستی و CO2-اتصال بالقوه در حال مطالعه زیر جهت صندلی جنگل رشد علم در دانشگاه فنی مونیخ. جنگل بلوط پروژه یکی از بسیاری از پروژه های زیست محیطی توسط آئودی زیست محیطی پایه و اساس است که با هدف حفظ تنوع زیستی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب