امریکا اول روزنامه های تامین مالی شد با تجارت برده

یکی از اولین روزنامه تبلیغات در آنچه که تبدیل به ایالات متحده خواندن به سادگی "یک سیاه پوست زن حدود 16 سال به

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

یکی از اولین روزنامه تبلیغات در آنچه که تبدیل به ایالات متحده خواندن به سادگی "یک سیاه پوست زن حدود 16 سال به فروش می رسد توسط جان کمپبل پست-استاد دیده می شود در خانه اش در کنار درب به لنگر میخانه." در علاوه بر این به بوستون postmaster جان کمپبل بود و ناشر از بوستون خبر نامهاین قاره قدیمیترین طولانی در حال اجرا ، به عنوان پدیدآورنده این روزنامه آمریکایی Campbell ایجاد یک قالب برای سردبیران که به دنبال او. یکی از راه های او بود که با فروش بردگی مردم است.

در سال های اخیر بسیاری از موسسات شروع به دست و پنجه نرم کردن با برده داری و نقش آن در شکل گیری آنها. نخبگان دانشگاه مانند دانشگاه هاروارد براون و جورج تاون پرداخته اند راه هایی که برده داری شکل خود را آغاز. شرکت های بزرگ مانند Aetna و نیویورک زندگی باید اذعان فروش بیمه نامه های عمر برای بردگی انسان است. یک موسسه است که تا حد زیادی موفق به فرار از این موشکافی شده است روزنامه نگاری. در عین حال قاچاق از بردگی مردم ارائه یک پایه و اساس ضروری برای آمریکا, اخبار رسانه های.

آن را تقریبا نیمه شب در دسامبر شب هنگامی که من به دنبال از طریق اوایل روزنامه آمریکایی پایگاه داده و تصادفا در سراسر تبلیغات بسیار شبیه به یک کمپبل منتشر شده است. در آن زمان من به خواب رفت چند ساعت بعد من در بر داشت صدها نمونه مشابه: بنیامین فرانکلین , پنسیلوانیا, روزنامه, "به احتمال زیاد یک جوان سیاه پوست به مرد مناسب برای کشت و زرع کار به فروش می رسد بسیار مناسب است. پرس و جو از چاپگر در این خصوص و می دانم که بیشتر"; در هارتفورد کانکتیکات کورانت "یک احتمال سالم و فعال Negro پسر حدود 15 سال سن به فروش می رسد. پرس و جو از پرینتر"; و در جدید-Hampshire روزنامه "یک احتمال بسیار زیاد سالم Negro Lad حدود هفده سال سن به فروش می رسد. پرس و جو از پرینتر." در نهایت من در بر داشت هزاران نفر از این تبلیغات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب