انجمن سرطان آمریکا جوایز تحقیقات استادی

چهار پیشرو سرطان محققان در حال دریافت کنندگان از انجمن سرطان آمریکا تحقیقات استادی مادام العمر تعیین همراه با

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

چهار پیشرو سرطان محققان در حال دریافت کنندگان از انجمن سرطان آمریکا تحقیقات استادی مادام العمر تعیین همراه با پنج سال جایزه در مجموع $400,000. جوایز معتبر ترین کمک هزینه های تحقیقاتی ساخته شده توسط جامعه سرطان آمریکا را Extramural کمک های مالی برنامه. دو جدید هستند awardees و دو تمدید قبلی استادی.

جدید awardees عبارتند از:

  • سحر Hershman, M. D., کلمبیا دانشگاه: دکتر Hershman منی سهم به سرطان شده اند شناسایی عوامل هستند که با کمتر از حد مطلوب anti-درمان سرطان استفاده و پذیرش بیمار به خصوص در سرطان پستان و در حال توسعه و تست و پیاده سازی رمان مداخلات است که می توانید آدرس آن عوامل است. با شناسایی زیر مجموعه ای از بیماران مبتلا به سرطان از جمله بیمارانی که سیاه در بالاترین خطر برای درمان فقیر با کیفیت با بررسی عوامل کمتر از حد مطلوب و با انجام مداخله دادگاه به بهبود انطباق کاهش سمیت و بهبود نتایج مرتبط با درمان دکتر Hershman کار تا به حال قابل اثبات و تاثیر بر بهبود کیفیت زندگی برای افراد مبتلا به سرطان و کاهش هزینه. او قصد دارد به اهرم فن آوری و پیاده سازی علوم برای بهینه سازی بیشتر سرطان نتایج بیمار از طریق مدیریت درد و دارو تبعيت از مداخلات.
  • جنیفر Temel, M. D., بیمارستان عمومی ماساچوست: دکتر Temel منی سهم به حمایت انکولوژی متمرکز در اوایل ادغام مراقبت تسکینی به مراقبت سرطان. دکتر Temel انجام شده بسیار تاثیرگذار کارآزمایی بالینی نشان می دهد که بیماران اختصاص داده شده به اوایل یکپارچه مراقبت تسکینی گزارش کیفیت بهتر از زندگی با احتمال بیشتری به خود را احیا تنظیمات مستند در پرونده سلامت استفاده کمتری بیمارستان منابع از آن دریافت مراقبت سرطان به تنهایی و نشان داد دیگر بار بقا. به عنوان یک نتیجه از کار خود را, مراقبت تسکینی بود تغییر در سطح ملی و بین المللی. دکتر Temel کار شده است گنجانیده شده متعدد ملی و دستورالعمل های مربوط به مراقبت تسکینی. دکتر Temel را با استفاده از این جایزه برای پیشبرد برنامه خود را از تحقیقات از طریق توسعه و ارزیابی مداخلات با استفاده از تلفن همراه برنامه های کاربردی (apps) تصویری ابزار و پزشکی از راه دور برای ارائه در دسترس و متناسب با مراقبت های حمایتی.

دو تمدید اساتید عبارتند از:

  • Mary L. Disis, M. D., دانشگاه واشنگتن در سیاتل: دکتر Disis متخصص در سرطان تخمدان و پستان ایمونولوژی و تحقیقات ابتدایی. او یکی از پیشگام که محققان کشف کرده اند که HER-2/neu هدف از داروی Herceptin نیز توموری آنتی ژن. کار او منجر به چندین کارآزمایی بالینی که به منظور بررسی افزایش ایمنی به HER-2/neu با واکسن سرطان. او چند وجهی برنامه تحقیقات شامل کشف جدید آنتی ژن مشترک برای تومورهای جامد توسعه واکسن و درمان سلولی هدف خاص آنتی ژن و immunodiagnostics.
  • نانسی Krieger, دکتری, دانشگاه هاروارد: دکتر Krieger کار آدرس چارچوب مفهومی برای درک و تجزیه و تحلیل و بهبود سلامت مردم از جمله ecosocial تئوری بیماری توزيع او برای اولین بار پیشنهاد در سال 1994 و تمرکز خود را بر تجسم و سهام; اتيولوژيک تحقیقات عوامل اجتماعی از جمعیت بهداشت و سلامت بی عدالتی و methodologic تحقیقات در بهبود نظارت بر سلامت بی عدالتی.

"در این زمان به چالش کشیدن جمع آوری کمک های مردمی محیط لذت بخش است قادر به کسب این جوایز به این بسیار محترم و محققان که در ادامه به شکستن زمین جدید, مربی آینده رهبران و رهبری راه را در تحقیقات سرطان" گفت: ویلیام فلپس, دکتری, معاون ارشد رئيس جمهور از Extramural پژوهش است. "ما بسیار افتخار قادر به پشتیبانی از تحقیقات این بسیار نوآورانه دانشمندان مشغول به کار در نمایندگی از بیماران مبتلا به سرطان."

این جوایز به طور معمول در ماه آوریل اعلام شد تاخیر با توجه به بسته شدن بسیاری از موسسات دانشگاهی در پی COVID-19 بیماری همه گیر.

انجمن سرطان آمریکا Extramural پژوهش برنامه در حال حاضر پشتیبانی از پژوهش و آموزش در طیف گسترده ای از سرطان-رشته های مرتبط در بیش از 200 نهاد. با سرمایه گذاری بیش از $4.9 میلیارد از سال 1946 ACS بزرگترین خصوصی نه برای سود منبع تحقیقات سرطان کمک های مالی در ایالات متحده و بودجه 49 محققان که در رفته بود و موفق به دریافت جایزه نوبل شد. این برنامه در درجه اول بودجه اولیه محققان حرفه, دادن بهترین و درخشان ترین فرصت برای کشف لبه برش ایده ها در یک زمان هنگامی که آنها ممکن است پیدا کردن بودجه در جای دیگر.

بیشتر بخوانید درباره سندرم بالینی Reearch استادی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب