اپل رونمایی بزرگترین به روز رسانی به منطق پس از راه اندازی از منطق نرم افزار X

اپل امروز پرده برداری از یک به روز رسانی عمده به منطق نرم افزار X با نسخه حرفه ای از زنده حلقه به طور کامل دوب

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

اپل امروز پرده برداری از یک به روز رسانی عمده به منطق نرم افزار X با نسخه حرفه ای از زنده حلقه به طور کامل دوباره طراحی نمونه گردش و جدید ضرب و شتم-ساخت ابزار. با آن مجموعه ای از قدرتمند خلاق ویژگی های منطق نرم افزار X 10.5 خواهد شد یک نسخه برای همه نوازندگان از جمله کسانی که در تولید موسیقی الکترونیک.

"مک و منطق نرم افزار X ابزار ضروری مورد استفاده توسط جهان بالا نوازندگان و تولید کنندگان برای ایجاد موسیقی است که همه ما عشق" گفت: سوزان Prescott, اپل, معاون رئیس جمهور از برنامه های بازاریابی محصول. "منطق نرم افزار X 10.5 نشان دهنده بزرگترین به روز رسانی به منطق پس از راه اندازی از منطق نرم افزار X قدرتمند با ابزارهای جدید است که الهام بخش هر هنرمند — از کسانی که فقط شروع کار با منطق به کسانی که در حال حاضر استفاده از آن برای تولید برنده جایزه گرمی آلبوم. ما نمی توانید صبر کنید برای شنیدن آنچه این هنرمندان ایجاد کنید بعدی.

"نرم افزار نوازندگان و تولید کنندگان در حال حاضر ابراز شور و هیجان خود را برای منطق نرم افزار X 10.5 و گفت:

"منطق نرم افزار X همواره من و تنها DAW. گردش کار بی بدیل است و صدا ساخته شده است در کتابخانه ها شده اند ضروری به موسیقی از ابتدا. در حال حاضر با علاوه بر این از سریع نمونه و طراح ماشین درام, من برگشت ساعت من استفاده می شود به صرف در استودیو ساختمان برای تلفن های موبایل و کیت. این به من اجازه می دهد زمان بیشتری را صرف نوشتن آیات جدید و ویرایش 70-نگاهی به خواننده." — Finneas اوکانل Grammy برنده جایزه تولید کننده: Billie Eilish, "پسر بد" و آلبوم "زمانی که همه ما در خواب به کجا خواهیم رفت؟"

"منطق نرم افزار X 10.5 تغییر کرده است راه ما رویکرد ساخت موسیقی است. ما در حال کار با تمام ویژگی های جدید از ضبط برای تلفن های موبایل با مک بوک ساخته شده است در میکروفون به طور مستقیم به سریع نمونه را به سرعت تنظیم یک آهنگ در حالی که به طور همزمان ضبط و هنرمندان با استفاده از زنده حلقه های شبکه. منطق استفاده شده است برای سال ها بر روی تمام تولیدات ما و نسخه جدید آن را حتی سریع تر برای ما برای ایجاد ماندگار آهنگ ها." — دنزل باپتیست و دیوید Biral از یک Daytrip گرمی نامزد دریافت جایزه تولید: Lil Nas X "پانینی"; Sheck وس, "Mo Bamba"; Travis Scott and Kid Cudi و "اسکاتس"; آب WRLD, "افسانه"; دعا لیپا "خوب در بستر"; و YBN Cordae, "کونگ فو است."

زنده حلقه

با حلقه ها در مک منطق کاربران هم اکنون می توانید ایجاد موسیقی در واحد زمان و غیر خطی راه. حلقه های نمونه و ضبط می شود سازمان به یک موسیقی جدید شبکه که در آن نوازندگان می تواند خود به خود انجام و ضبط های مختلف آرایش ایده ها به جدول زمانی. از آنجا آهنگ را می توان بیشتر تصفیه شده با استفاده از همه حرفه ای ویژگی های تولید در منطق است.

ریمیکس FX افزایش Live حلقه با مجموعه ای هیجان انگیز از اثرات الکترونیکی مانند Bitcrusher فیلتر gater و تکرار است که می توان در زمان واقعی بیش از آهنگ های فردی و یا کل آهنگ های مخلوط. هر دو ویژگی های تبدیل شدن به حتی قوی تر در هنگام استفاده از منطق رایگان از راه دور نرم افزار اجازه می دهد تا کاربران را به جفت خود را از آی فون یا آی پد خود را با مک به ارائه چند لمسی کنترل بر زندگی می کنند حلقه ها و ریمیکس FX.

نمونه و سریع نمونه

نمونه نشان دهنده نسل بعدی از محبوب صنعت-استاندارد EXS24 پلاگین با همه جدید طراحی مدرن و گسترش صدا-شکل دادن کنترل در حالی که حفظ کامل سازگاری. تولید کنندگان می توانند با استفاده از نمونه برای ایجاد و ویرایش پیشرفته multisampled ابزار زیبا با استفاده از کشیدن و رها کردن گردش است که به طور خودکار تولید پیچیده ،

سریع نمونه یک راه سریع و ساده برای روشن کردن هر فرد صدا را به یک ابزار قابل پخش. نوازندگان می توانید انتخاب کنید یک صدا از درون منطق یاب, یادداشت های صوتی و یا حتی ضبط به طور مستقیم به سریع نمونه. تنها با چند کلیک وارد نمونه می توان به کمرنگ لوپ و بازی در سراسر یک صفحه کلید کنترل کننده با دسترسی به صدا خلاق-شکل دادن کنترل.

ایجاد ضرب و شتم

منطق نرم افزار X 10.5 ارائه می دهد مجموعه ای از جدید, خلاق, ابزار طراحی شده برای کار با هم آن را سریع و سیال به ساخت اصلی beats — بخشی جدایی ناپذیر از هیپ هاپ و موسیقی الکترونیک تولید.

گام ترتیب سنج است که یک ویرایشگر جدید در منطق طراحی شده به آن را سرگرم کننده و آسان به برنامه ضربان طبل باس خطوط و قطعات ملودیک با استفاده از یک رابط با الهام از کلاسیک ماشین درام گردش. ترتیب سنج گام ترکیبی از یک الگوی مبتنی بر سبک موسیقی ایجاد قدرتمند با گزینه های ویرایش برای ایجاد قطعات اصلی — ارائه کنترل دقیق بیش از سرعت توجه داشته باشید, تکرار, دروازه, جست و خیز, جهت پخش و تصادفی.

درام مصنوعی فراهم می کند یک مجموعه گسترده ای از طبل و پا زدن تله toms و سازهای کوبه ای برای تلفن های موبایل تولید شده به طور کامل توسط نرم افزار. هر صدا همراه است صدا اختصاص داده شده-شکل دادن کنترل برای کمک به نوازندگان خوب لحن مورد علاقه خود را به قطعات. درام برای تلفن های موبایل مصنوعی می تواند مورد استفاده قرار گیرد در هر پد در ماشین درام, طراح, که در آن حتی می تواند حاوی نمونه های خلاقانه گزینه های طراحی صدا.

درام دستگاه طراحاین ابزار برای ساختمان های الکترونیکی کیت های درام در منطق افزایش یافته به ادغام با نمونه های جدید و ضرب و شتم-برنامه نویسی گردش کار. هر درام پد می تواند میزبان جدید سریع نمونه و درام مصنوعی پلاگین ساخت آن آسان به ویرایش و شکل فرد برای تلفن های موبایل در یک کیت درام. پس از کیت در حال ایجاد آنها می تواند در زمان واقعی بازی و یا برنامه ریزی شده با ترتیب سنج گام.

منطق کنترل از راه دور

منطق کنترل از راه دور توسط برنامه همراه رایگان است که اجازه می دهد تا به کاربران برای جفت آی فون یا آی پد خود را با مک به کنترل و انجام منطق امکانات و ابزار با استفاده از چند لمسی. منطق کنترل از راه دور است که با دریافت یک به روز رسانی عمده به اجازه می دهد باعث از تلفن های موبایل در زندگی, حلقه, مرور و با اضافه کردن حلقه ها و اعمال Remix FX به یک جلسه.

عملکرد بهینه شده برای مک

منطق نرم افزار X بهینه سازی شده است را به استفاده از آخرین مک سخت افزار و قدرت macOS ارائه عملکرد باور نکردنی در هنگام کار با پروژه های بیشتر خواستار با هزاران نفر از آهنگ ها و صدها زمان واقعی پلاگین ها.

قیمت گذاری و در دسترس بودن

منطق نرم افزار X 10.5 امروز در دسترس است به عنوان یک به روز رسانی رایگان برای تمام کاربران موجود و در دسترس در فروشگاه App مک برای $199.99 (ما) برای مشتریان جدید است. منطق کنترل از راه دور 1.4 نیز امروز در دسترس به عنوان دانلود رایگان در فروشگاه App. مشتریان می توانید ثبت نام برای یک محاکمه آزاد از منطق نرم افزار X. برای اطلاعات بیشتر apple.com/logic-pro.

اپل انقلابی در تکنولوژی شخصی با معرفی مکینتاش در سال 1984. امروز اپل منجر دنیا در نوآوری با آی فون, اپل, مک, اپل پخش و تلویزیون اپل. اپل پنج نرم افزار سیستم عامل — iOS, iPadOS macOS watchOS و tvOS — ارائه تجربه بدون درز در سراسر تمام دستگاه های اپل و توانمند سازی مردم با دستیابی به موفقیت, خدمات جمله, فروشگاه برنامه, سیب موزیک, سیب و آیکلاد. اپل بیش از 100 ، 000 کارکنان اختصاص داده شده به ساخت بهترین محصولات بر روی زمین و به ترک دنیا بهتر از ما آن را در بر داشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب