360,000 یورو (incl. خریدار بیمه) پرداخت شده برای یک لایکا M2 رنگ خاکستری 'Betriebskamera' در 36th Leitz Photographica حراج

مشهور حراج خانه Leitz Photographica حراج در وین برگزار کرده است آن 36th دوربین حراج – یک بار دیگر بازده تعدادی

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

مشهور حراج خانه Leitz Photographica حراج در وین برگزار کرده است آن 36th دوربین حراج – یک بار دیگر بازده تعدادی از نتایج قابل توجه است. در میان بسیاری از نکات برجسته فروخته شد لایکا M2 رنگ خاکستری 'Betriebskamera' (کارخانه مدل) که زمانی یک پیشنهاد قیمت از 360,000 یورو incl. خریدار حق بیمه. در سال 1960 Leitz تولید بیست خاکستری-رنگ M2 دوربین برای نیروی هوایی ایالات متحده در آلمان است. این باعث می شود خاکستری M2 یکی از نادرترین سریال تولید لایکا مدل در تاریخ است. در حال حاضر تنها حدود ده دوربین از این سری شناخته شده وجود داشته باشد. این حراج دوربین Leica M2 رنگ خاکستری 'Betriebskamera' – قبل از تولید نمونه از رنگ خاکستری M2.

دیگر بالا پایان بسیاری شامل لایکا M2 رنگ سیاه و سفید یک بار متعلق به افسانه ای واکر ایوانزکه زمانی یک پیشنهاد قیمت 60,000 € incl. خریدار حق بیمه. واکر ایوانز یک عکاس آمریکایی و عکاس خبری که در میان مهم ترین عکاسان قرن بیستم است. در حالی که اکثر کار او ایجاد شده در ایالات متحده آمریکا هنری او تاثیر قابل تشخیص در سراسر جهان است. ایوانز خریداری سیاه رنگ M2 در سال 1962 و کار با آن تا سال 1973. دوربین رفت به حراج به عنوان مالکیت خصوصی از یکی از Evans' دستیاران که آن را دریافت کرده بود به عنوان هدیه.

Leitz دوربین حراج یک بار دیگر تصمیم به فروش یک حراج زیادی برای امور خیریه: یک لایکا M10 نمونه P01 (lot شماره 129) تغییر دست به صورت قابل توجه 32,000 یورو excl. خریدار حق بیمه. کل درآمد حاصل incl. حق بیمه برای اهدا به کاریتاس وینیک کمک سازمان اجرا شده توسط کلیسای کاتولیک.

'Leitz Photographica حراج' یکی از جهان پیشرو حراج خانه ها به صورت کلاسیک و قدیمی, دوربین های دیجیتال و photographica و در حال حاضر بصورتی پایدار و محکم تاسیس در صحنه بین المللی. یک نمونه نادر از Leica 0-Series تولید شده در سال 1923 بود پر شور برجسته در حراج در سال 2018 است. دوربین به دست آورد یک رکورد شکستن چکش قیمت 2.4 میلیون یورو و هنوز هم دارای رکورد بالاترین قیمت تا کنون پرداخت شده برای یک دوربین فروش حراج.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.leitz-auction.com.

در مورد دوربین لایکا

Leica Camera AG بین المللی عامل بیمه-بخش تولید کننده دوربین و اپتیک محصولات. افسانه ای شهرت لایکا با نام تجاری تاسیس شده است در یک سنت طولانی با کیفیت عالی. در ترکیب با فن آوری های نوین, همه محصولات لایکا تحقق یک هدف مشترک: بهتر تصاویر هر جا که درک و تجسم ماده است. Leica Camera AG مقر آن در وتسلار در ایالت هسن در آلمان و دوم سایت تولید در ویلا نوا د فامالیساو پرتغال و عمل خود را در سراسر جهان شبکه منطقه ای سازمان های لایکا فروشگاه های خرده فروشی لایکا گالری عکس و لایکا Akademies.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب